Βοήθεια για αγορά τηλεόρασης 50-55 ιντσών (σχετικά άμεση αγορά)

Duran

New member
29 January 2018
36
Καλησπέρα,

Έχω μία 43' LG Full HD με την οποία ήμουν πολύ ευχαριστημένος, αλλά θα πάει στη κρεβατοκάμαρα και σκέφτομαι επιτέλους να χωθώ κι εγώ στα 4K, HDR κτλ. Βλέπω ταινίες, μπάλα και παίζω αρκετά games, και επειδή θα κάνω και τη μετάβαση προς το Xbox One X (εχω ενα PS4 εδώ και 4 χρόνια), γενικά θέλω να πάρω μία μεγαλύτερη οθόνη.

Η απόσταση από τον καναπέ είναι με το ζόρι 2μιση μέτρα, αρά δε θελω να πάρω και καμία γιγάντια. Στο μπάτζετ σκεπτόμουν γύρω στα 6 με 8 κατοστάρικα, αλλά αν κυκλοφορεί κάτι αυτή τη περίοδο που είναι τρελά καλύτερο και αξίζει να παει στα 900 ή και χιλια, να το δούμε.

Είμαι ψιλοάσχετος, αλλά αυτή η Ambilight τεχνολογία της Philips επειδή την έχω δει στο σπίτι ενός φίλου, με ψιλοτρέλανε. Γενικά πήγαινα για Sony ή LG που είχα μείνει ικανοποιημένος, αλλά τώρα που είδα και την άλλη του φίλου κάπως το σκέφτομαι.

Η Smart λειτουργίες δε με νοιάζουν πολύ, γιατί έχω TV Box, chromecast, κονσόλες, τα πάντα όλα. Εκτός βέβαια και αν υπάρχει κάτι που μου διαφέυγει.

Γενικά το βασικό μου μέλιμα είναι να παω προς τις 50 με 55 ίντσες και να έχω πολύ πολύ καλή εικόνα, ειδικά στα games.

Στα κλεφτά εντελώς, είχα δει τις παρακάτω τηλεοράσεις:

Philips 55PUS6162
LG 55UJ620V
Philips 55PUS6262
LG 55UJ634V

Re: Απάντηση: Βοήθεια για αγορά τηλεόρασης 50-55 ιντσών (σχετικά άμεση αγορά)

Καμία από τις πιο πάνω. Δες καλύτερα τις Samsung MU7000, Sony XE8505 και XE8577.

Και τα τρία παίζουν στα ιδια λεφτά περίπου ( με δόσεις θα κινηθώ κοτσόβολο). Υπάρχει κάτι στο οποίο υπερτερούν μεταξύ τους; από τις αλλες που εβαλα πιο πανω; Η Sony μου κλείνει λίγο και το μάτι :P

Οι philips δεν έχουν καμία σχέση με τις παλιές που ήξερες.Απεφυγε τες αναμφίβολα.

Καλησπέρα στην ομάδα.

Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα, να θέσω τον προβληματισμο μου εδώ:

Το μοντέλο που θα αγοράσω το έχω βρει (Sony 55xe9005) και η τιμή είναι ψιλό στάνταρ (1299).