Βοήθεια για flashing σε κλώνο Dreambox 500s

makisfgr

Established Member
4 September 2007
122
Πρόσφατα αγόρασα ένα κλώνο 500s αλλά δεν μπόρω να φλασάρω το gemini με τίποτα. Χρησιμοποιώ το dreamup με καλώδιο null RS-232 με το desktop μου.
Επίσης δοκίμασα και τοπικό δίκτυο αλλά ...τζίφος.
Μήπως χρειάζεται να σβήσω πρώτα κάτι από τον dm ? και επίσης τι είναι το erase.img ?
Βοήθεια παιδιά είμαι ψιλοάσχετος.
Ευχαριστώ.

Κλώνος ή όχι, το φλασάρισμα είναι το ίδιο.
Δοκίμασε με το Flashwizard ή με παλαιότερη έκδοση του Dreamup.

Πρόσεχε όμως το image που του περνάς. Οι νεότερες εκδόσεις κάνουν έλεγχο γνησιότητας με βάση την mac address. Οι κλώνοι κλειδώνουν και δεν επανέρχονται εύκολα.

Οποιος θυμάται ας ενημερώσει.

Μήπως να αλλάξεις καλώδιο; ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι είναι όντως null, μπορεί κάλλιστα να έχει κόψει κάποιο καλωδιάκι εσωτερικά.

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε. Το καλώδιο δεν ήταν null μάλλον ήταν ......νούλα.
Ανοιξα τον ένα αντάπτορα και ανέστρεψα τα καλώδια 2 και 3 .
Ευχαριστώ πολύ .-bye-

Ο mpokeRas σε πέτυχε!
Το μπέρδεμα είναι γνωστό και συμβαίνει σε όλους μας καμιά φορά..

(πρόσεχε πάντως τι Image του περνάς για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως)

Re: Απάντηση: Βοήθεια για flashing σε κλώνο Dreambox 500s

Ο mpokeRas σε πέτυχε!
Το μπέρδεμα είναι γνωστό και συμβαίνει σε όλους μας καμιά φορά..

(πρόσεχε πάντως τι Image του περνάς για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως)
Alex έχω περάσει το gemini 4.20 no bomb λές να μου έρθει καμμιά χειροβομβιδα κατακούτελα κάποια στιγμή?
Προς το παρόν πάντως είναι άψογο.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Βοήθεια για flashing σε κλώνο Dreambox 500s

Alex έχω περάσει το gemini 4.20 no bomb λές να μου έρθει καμμιά χειροβομβιδα κατακούτελα κάποια στιγμή?
Μέχρι και το 4.20 δεν υπάρχει πρόβλημα.:a0210:

Θα ήθελα να μου πει αν γνωρίζει κάποιος,τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω για να συνδεεται στο internet ο dreambox μέσω καλωδίου δικτύου lan από το desktop.
Υπόψην ότι το desktop συνδέεται ασύρματα με το router μου.