Βοήθεια για soundbar χωρίς subwoofer ως 200€

Wargikey

New member
11 April 2011
7
Καλησπέρα σε όλους,
ψάχνω μια ηχομπάρα για να συνδέσω μια Samsung δεκαετίας που έχω στο εξοχικό. Η τηλεόραση είναι 46αρα, σε γωνία και το σαλόνι σχετικά μικρό. Δεν θέλω όπως αναφέρω και στον τίτλο ,subwoofer. Οι υποψήφιες είναι οι εξής:
1. Polk Audio Signa Solo Soundbar 100W 4.0
2. Samsung HW-S61T Soundbar 180W 4.0
3. Denon DHT S216 Soundbar 3W 2.0
4. JBL Bar All-in-One Soundbar 80W 2.0
5. JBL Cinema SB120 Soundbar 110W 2.0
6. JBL Bar Studio Soundbar 30W 2.0
Γενικά είμαι άσχετος και παρόλο που διάβασα κάποια threads στο site μπερδεύτηκα παραπάνω. Απαιτήσεις μόνο για ταινίες από Netflix και τηλεόραση. Ότι άλλη άποψη είναι καλοδεχούμενη!

Denon DHT-S216. Και Dolby και DTS και Virtual X για immersiveness και HDMI in εκτός από την ARC. Και ωραίο music mode.

Απλά έχε υπ' όψη ότι η DHT-S316 με ασύρματο sub είναι πολύ κοντά σε τιμή αυτές τις μέρες που έχει προσφορά. Χωρίς DTS και HDMI in αυτή.

Σ’ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Την είδα και την DHT-S316 αλλά δεν θέλω sub, έστω και ασύρματο.

Είναι ξεχωριστή ηχομπάρα αυτή, δεν είναι "της σειράς". Και σε απτή ποιότητα κατασκευής.

Έχουν γίνει ειδικές παρουσιάσεις στη συγκεκριμένη από τους τρελλούς Ιάπωνες στο πως παιζει. Δεν φέρνουν εύκολα τον μηχανικό ήχου της Denon να μιλήσει για κάτι τόσο οικονομικό.

Στην πράξη στην κατηγορία των 200 ευρώ για ηχομπάρα χωρίς sub, τα οφέλη που επιστρέφει είναι πολλά. HDMI in για εξωτερική συσκευή, άρα εδώ έχει μεγάλη σημασία να υποστηρίζεται το DTS, και μαζί με το Dolby audio δεν έχεις να κάνεις αλλαγές στις ρυθμίσεις εξόδου της TV αν παίζεις από αυτή κάτι με DTS.
Δεν παίζει σε HD format, αλλά ΟΚ μεταξύ μας.... ηχομπάρα είναι, σιγά τη διαφορά που θα ακούσει κάποιος αν είναι Dolby True HD ή σκέτο Dolby Digital.
Το Virtual X το ενεργοποιείς και έχεις την αίσθηση του ύψους, ενώ σημαντικό πολύ ότι υπάρχει DSP για τη ρύθμιση των διαλόγων.

Για μένα η καλύτερη δεύτερη ηχομπάρα που μπορεί να πάρει κάποιος.