Βοήθεια για τον ενισχυτή YAMAHA RX-V363

stratos313

New member
17 December 2008
13
Ρε παιδιά μια βοήθεια γιατί έχω φρικάρει...
Όπως θα καταλάβετε είμαι άσχετος γύρο από αυτά τα θέματα.

Αγόρασα χθες :
-ενισχυτή YAMAHA RX-V363
-ηχεία YAMAHA NS-P110
-DVD Player PHILIPS DVP 5990

Και έχω μια τηλεόραση SAMSUNG LE40F8

Συνδέω λοιπόν όλο χαρά το σύστημα...
Συνδέω το DVD με τον ενισχυτή με καλώδιο HDMI (από πλαίσιο 10euro) και τον ενισχυτή με την TV και πάλι με HDMI, όπως δείχνουν οι οδηγίες.
Δηλαδή την TV εκεί που γράφει HDMI OUT στον ενισχυτή και το DVD εκεί που γράφει DVD.
Και ενώ με το που ανοίγω το DVD συνδέεται απ' ευθείας με την TV αρχίζοντας να παίζει το δισκάκι, δεν έχω ήχο.
Το ίδιο συμβαίνει κι όταν επιλέγω στον ενισχυτή, την επιλογή να έχω ήχο για τα κανάλια της TV.
Ήχο έχω μόνο στο ραδιόφωνο.

Τι κάνω λάθος ρε παιδιά ;
Οι συνδέσεις των ηχείων είναι απλές, εγώ μόνο 2 καλώδια HDMI σύνδεσα όπως μου λένε οι οδηγίες και ήχο δεν έχω.
Οι οδηγίες είναι στα αγγλικά και δεν καταλαβαίνω πολλά πράγματα, αν και δεν νομίζω να εξηγεί κάτι γι' αυτό.
Στο DVD ενεργοποίησα την επιλογή για HDMI, όπως τσέκαρα και την τηλεόραση η οποία δεν έχει κάποια αντίστοιχη επιλογή για τον ήχο.

Βάλτε ένα χεράκι ρε παιδιά γιατί παιδεύομαι τόσες ώρες και έχω φρικάρει...
Έχω πατήσει ότι κουμπί υπάρχει στον ενισχυτή και το κοντρόλ του και άκρη δεν βγάζω...

1. Για να έχεις ήχο από την τηλεόραση στον ενισχυτή, πρέπει να συνδέσεις το AUDIO OUT της τηλεόρασης με μία είσοδο του ενισχυτή, και να γυρίσεις τον ενισχυτή σε αυτή την είσοδο.

2. Δοκίμασε να συνδέσεις απ' ευθείας το DVD στην τηλεόραση να δεις αν δουλεύει.

3. Έχεις επιλέξει τη σωστή έξοδο ηχείων; Ο Yamaha έχει Α και Β.

Δε γνωρίζω το menu των Yamaha, αλλά σκεπτόμενος άλλα menu ενισχυτών, μήπως πρέπει να μπεις στις ρυθμίσεις του ενισχυτής και να δηλώσεις την είσοδο HDMI?
Ίσως, η είσοδος ήχου να είναι από το εργοστάσιο δηλωμένη ως ομοαξονική spdif ή οπτική.