Βοήθεια σε επιλογή ραδιοcd αυτοκινήτου 1din

auauau

Established Member
10 April 2010
254
Αγαπητοί
το ψάχνω για ένα καλό radiocd ή radio/dvd αυτοκινήτου 1din, που να πιάνει fm, να παίζει mp3, και να έχει πολύ καλό ήχο

Το ΙΧ μου (μοντέλο 2001) είχε από το εργοστάσιο ένα radio/cd σύστημα Sony, το Sony CDX-L350 (4X45W) ταιριασμένο με ένα εργοστασιακό σύστημα ηχείων, που έβγαζε απίθανο ευχάριστο ήχο. Ιδιαίτερα με τη λειτουργία/ενεργοποίηση του πλήκτρου d-bass. Αλλά δεν έπαιζε mp3, έπαιζε μόνο wav. Έτσι το άλλαξα προ διετίας με ένα άλλο Radio/Cd Sony πιο καινούργιο, γύρω στα 80 ευρώ. Με πολλά presets ήχου κλπ. Αλλά από ευχάριστο ήχο τίποτε! Kαμιά σχέση με το παλιότερο Sony CDX-L350 (που δεν το έχω πια, το έδωσα και δεν μπορώ να το πάρω πίσω). Υποψιάζομαι ότι έχω χάσει τη λειτουργία d-bass, που ομόρφαινε τον ήχο! Αυτό που έχω τώρα ακούγεται σαν "τενεκές"! Καμιά ελκυστική αίσθηση του μπάσου.

Μήπως τα συγκεκριμένα εργοστασιακά ηχεία έδεναν μόνο με το συγκεκριμένο παλιό Sony CDX-L350 (4X45W)

Μήπως ο υπάλληλος της αλυσίδας που το αγόρασα-και το εγκατέστησε, έκανε καμιά λάθος σύνδεση, κάτι ξέχασε να συνδέσει;

Προβληματίζομαι λοιπόν τώρα. Ψάχνω ένα καλό radio/cd ή radio/dvd αυτοκινήτου 1din, που να πιάνει fm, να παίζει mp3, αλλά να έχει πολύ καλό ήχο. δε με ενδιαφέρουν τα isb.. bluetooth ... sms.. σύνδεση με ipod κλπ "σύγχρονα features".

Ποιο μου προτείνετε; Αν βγάζει ωραίο ήχο, έχω μπάτζετ ως 200 ευρώ!
 
αυτό που έβαλα πριν δυο χρόνια είναι το Sony CDX-GT430U

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αυτό που έβαλα πριν δυο χρόνια είναι το Sony CDX-GT430U
Το παλιό SONY CDX-L350 είχε έξοδο 4Χ23 RMS (maximum power output 50X4 Watt στα 4 Ohms) και το Sony CDX-GT430U έχει έξοδο 4Χ17 RMS (maximum power output 52X4 Watt στα 4 Ohms)

Λένε κάτι αυτά;
 
Μπορεί μια πηγή να βγάζει καλό ήχο, αλλά θέλει κ τα κατάλληλα ηχεια.
Αν ψάχνεις καλό ήχο, τότε μεγάλο ρόλο παίζει κ ο ενισχυτής. Πχ ένας μικρός ενισχυτής 4*50 για 4 ηχεια στα 150-200 ευρώ θα παίξει όλο το συνολο παρά πολυ καλά. Μάλιστα, μπορείς να βρεις μικρό σε μέγεθος ενισχυτή κ να τον κρύψεις κάπου να μην φαίνεται, πχ κάτω απο κάθισμα ή σε κάποιον χώρο στον χώρο αποσκευών, κτλ. Αυτό το εχεις σκεφτεί;
 
Λένε κάτι αυτά;

Λενε οτι το νεο Sony υστερει αρκετα σε ισχυ στα χαρτια,
και ισως ακομη περισσοτερο σε πραγματικες μετρησεις.
Αρα ειναι φυσιολογικο να υστερει σε μπασα.
Και η αληθεια ειναι οτι με 80 ευρω δεν θα επρεπε να περιμενουμε και πολλα.
To μανισιο sony πρεπει να ειχε περιπου τη διπλασια τιμη
και ηταν και 15ετιας αρα ηταν παρα πολυ καλο.
Σημερα για να παρεις εφαμιλο θελεις κανενα 300αρι.
 
Last edited:
Λενε οτι το νεο Sony υστερει αρκετα σε ισχυ στα χαρτια,
και ισως ακομη περισσοτερο σε πραγματικες μετρησεις.
Αρα ειναι φυσιολογικο να υστερει σε μπασα.
Και η αληθεια ειναι οτι με 80 ευρω δεν θα επρεπε να περιμενουμε και πολλα.
To μανισιο sony πρεπει να ειχε περιπου τη διπλασια τιμη
και ηταν και 15ετιας αρα ηταν παρα πολυ καλο.
Σημερα για να παρεις εφαμιλο θελεις κανενα 300αρι.

Ψάχνοντας το ζήτημα το τελευταίο τριήμερο στο ίντερνετ, σχημάτισα (μέχρι τώρα) την άποψη ότι όλα τα επώνυμα radiocd 1din είναι "ίδια", όλα με maximum power output 4x50 (από 4x45 ως 4x55) - αρκετά δεν αναφέρουν τα πραγματικά rms.

H διαφορά στην τιμή περί τα 100-150 ευρώ μεταξύ όλων αυτών των τωρινών radio/cd της αγοράς στηρίζεται σε extra features, μοντέρνες μεν - όμως που συνήθως δεν χρησιμοποιούν οι περισσότεροι οδηγοί (πολύχρωμα λαμπάκια στην πρόσοψη, bluetooth, λειτουργία τηλεφώνου, βάση ipod, θύρα usb και τα λοιπά παρόμοια, έξοδο subwoofer) που τουλάχιστον εμένα δε με ενδιαφέρουν, για λίγες και μικρές ως μέσες διαδρομές και σπάνια μεγάλες)

"Ένα ράδιο να παίζει... άντε να παίζει και κανά cd (αν έχεις λόγο με συνεπιβάτιδα :-)!

Εκτός κι αν ψάχνεις για custom καταστάσεις, ενισχυτές κλπ. να βάλεις λεφτά δηλαδή στο αυτοκίνητο (Προηγούνται πολλές άλλες ανάγκες).


Το "πρόβλημά" μου είναι ότι το εργοστασιακό sony ακούγονταν πάρα πολύ καλύτερα από αυτό που έχω σήμερα. Ιδιαίτερα στον ραδιοφωνικό ήχο, όχι τόσο σε cd mode ή usb mode. Ιδιαίτερα στη λειτουργία d-bass. To τωρινό δεν έχει αυτή τη λειτουργία, έχει τα presets ΕQ.

Δε νομίζω ότι το εργοστασιακό sony radiocd ήταν και πολύ ακριβό. Θυμάμαι ότι το κακολογούσαν τότε, το "οίκτιραν" σαν φτηνιάρικο. Σε επόμενες εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου από το εργοστάσιο έβαζαν Blaupunkt ή Voxson. Εκτιμώ ότι οι κατασκευαστές του το είχαν ταιριάξει σαν radio/cd+ηχεία (μπροστά και δεξιά αριστερά στο ταμπλώ)+καμπίνα αυτοκινήτου.

Που ίσως ακόμα, κάποιος σκιτζής εγκαταστάτης (της αλυσίδας ηλεκτρονικών όπου το άλλαξα) , πιθανά να μη συνέδεσε σωστά κάποιο καλώδιο /έξοδο του ήχου.

Το ψάχνω στο ebay και το βλέπω κάπου και που να το διαθέτουν (σε μαύρο χάλι βέβαια - και με μεγάλο κόστος μεταφοράς, 4-5 ευρώ το μηχάνημα, 40 ευρώ τα μεταφορικά!)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μπορεί μια πηγή να βγάζει καλό ήχο, αλλά θέλει κ τα κατάλληλα ηχεια.
Αν ψάχνεις καλό ήχο, τότε μεγάλο ρόλο παίζει κ ο ενισχυτής. Πχ ένας μικρός ενισχυτής 4*50 για 4 ηχεια στα 150-200 ευρώ θα παίξει όλο το συνολο παρά πολυ καλά. Μάλιστα, μπορείς να βρεις μικρό σε μέγεθος ενισχυτή κ να τον κρύψεις κάπου να μην φαίνεται, πχ κάτω απο κάθισμα ή σε κάποιον χώρο στον χώρο αποσκευών, κτλ. Αυτό το εχεις σκεφτεί;

Θα ήθελα να αποφύγω custom λύσεις στο ζήτημα ήχος στο αυτοκίνητο. Με ιδιοκατασκευές, προσθήκες καλωδίων κλπ. Προς το παρόν.
 
Δε νομίζω ότι το εργοστασιακό sony radiocd ήταν και πολύ ακριβό. Θυμάμαι ότι το κακολογούσαν τότε, το "οίκτιραν" σαν φτηνιάρικο. Σε επόμενες εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου από το εργοστάσιο έβαζαν Blaupunkt ή Voxson. Εκτιμώ ότι οι κατασκευαστές του το είχαν ταιριάξει σαν radio/cd+ηχεία (μπροστά και δεξιά αριστερά στο ταμπλώ)+καμπίνα αυτοκινήτου.

Αυτοι που το κακολογουσαν προφανως ειχαν πολυ μεγαλυτερες απαιτησεις
απο το εν λογω radio cd.

Εσυ ησουνα ευχαριστημενος ενω τωρα δεν εισαι, και αυτο δειχνει μια
οχι αμελητεα διαφορα στην ποιοτητα του ενισχυτικου σταδιου των δυο συσκευων.

Εξ αλλου το 2000 τα ραδιο-cd τα φτιαχναν δινοντας μεγαλυτερο βαρος
στα ενισχυτικα και οχι αν συνδεεται η οχι με android.

Το παλιο σου σονυ, δεν νομιζω να κοστιζε τοτε κατω απο 150
ευρω, και με δεδομενο οτι τοτε αγοραζες περισσοτερο watt και δεκτη,
και γενικως τοτε ηταν ολα λιγοτερο κινεζικα και πιο αξιοπιστα
θεωρω οτι ηταν καλυτερο απο το τωρινο.

Επισης θεωρω οτι τα μανισια ραδιο cd, παντα οι αντιπροσωπειες φροντιζαν
να παιζουν σχετικα ικανοποιητικα, για λογους προμοσιον,
αλλα να τα ταιριαζουν με τα ηχεια, σε αυτην την κατηγορια,
ειναι λιγο απιθανο.

Τωρα εσυ, ισως μπορεις να δοκιμασεις, χωρις αναγκαστικα να αγορασεις,
καποια φτηνα ηχεια πολυ υψηλής ευαισθησιας αφου δεν θελεις να χωσεις πολλα λεφτα.
Τι ηχεια έχεις?
 
Αυτοι που το κακολογουσαν προφανως ειχαν πολυ μεγαλυτερες απαιτησεις
απο το εν λογω radio cd.

Εσυ ησουνα ευχαριστημενος ενω τωρα δεν εισαι, και αυτο δειχνει μια
οχι αμελητεα διαφορα στην ποιοτητα του ενισχυτικου σταδιου των δυο συσκευων.

Εξ αλλου το 2000 τα ραδιο-cd τα φτιαχναν δινοντας μεγαλυτερο βαρος
στα ενισχυτικα και οχι αν συνδεεται η οχι με android.

Το παλιο σου σονυ, δεν νομιζω να κοστιζε τοτε κατω απο 150
ευρω, και με δεδομενο οτι τοτε αγοραζες περισσοτερο watt και δεκτη,
και γενικως τοτε ηταν ολα λιγοτερο κινεζικα και πιο αξιοπιστα
θεωρω οτι ηταν καλυτερο απο το τωρινο.

Επισης θεωρω οτι τα μανισια ραδιο cd, παντα οι αντιπροσωπειες φροντιζαν
να παιζουν σχετικα ικανοποιητικα, για λογους προμοσιον,
αλλα να τα ταιριαζουν με τα ηχεια, σε αυτην την κατηγορια,
ειναι λιγο απιθανο.

Τωρα εσυ, ισως μπορεις να δοκιμασεις, χωρις αναγκαστικα να αγορασεις,
καποια φτηνα ηχεια πολυ υψηλής ευαισθησιας αφου δεν θελεις να χωσεις πολλα λεφτα.
Τι ηχεια έχεις?

Χωρίς να είμαι ειδικός, εικάζω ότι το ζήτημα μπορεί να έχει να κάνει με τα εξής:

Το παλιό raδiocd, βλέποντας την εικόνα της πίσω πλευράς έχει μόνο δυο "θηλυκές rca" για σύνδεση με ηχεία. Έστελνε τον ήχο στα δυο ηχεία. Αν και στο μάνουαλ του γράφει 4Χ45, εννοεί 4 κανάλια εξόδου.

Το νέο radiocd (είναι τελικά το Sony CDX-GT35U κι όχι το GT40U) στην εικόνα της πίσω πλευράς του κι αυτό μόνο δυο "θηλυκές rca" για σύνδεση με ηχεία. Κι αυτό γράφει 4 κανάλια εξόδου... Άρα δεν αλλάζει τίποτε

Οπότε η επιλογή D-BASS στο παλιό radiocd ήταν ένα τύπου preset ΕQ της εποχής, που δεν την έχει το τωρινό (έχει πιο μοντέρνα presets τύπου gravity... space... κλπ.)

Αυτά που μπορεί να αλλάζουν είναι το καλώδιο με τα πολλά σούκο-connectors - που δεν ξέρω τι ακριβώς μεταφέρουν (ρεύμα από τη μπαταρία?. Οπότε μπορεί να μην έγινε σωστά η τοποθέτηση/σύνδεση εκεί των ανταπτόρων. Αλλά αυτοί οι αντάπτορες σχετιζονται με τον ήχο; Νομίζω όχι. Οπότε, πιάσε το αυγό και κούρευτο!

Υ.Γ. Δεν ξέρω το μάρκα είναι τα ηχεία (από τη μάνα του). Δεν το γράφει σε κανένα μάνουαλ ή βιβλίο αυτοκινήτου. Και δε μπορώ να ξεβιδώνω καπάκια κλπ. φοβούμαι μήπως πεταχτεί κανένας αερόσακος.. πού να το σκαλίζω τώρα!

Η αίσθηση ακουστικής διαφοράς παλιού με νέου radiocd μπορώ να πω ότι συνοψίζεται στα εξής:
Το παλιό είχε έντονη αίσθηση έντονου αλλά ελκυστικού μπάσσου
Το νεότερο παράγει έναν ήχοι πιο μεταλλικό, καθόλου ως ελάχιστο μπάσσο
Το παλιό έβγαζε περισσότερη ένταση - πιο δυνατό ηχητικό αποτέλεσμα
Το νεότερο έχει πιο λίγη ένταση. αισθητά.
 
attachment.php
attachment.php


Στις δυο εικόνες οι πίσω όψεις των δυο radiocd
του L350 και του GT35U
κι όποιος δει κάτι που βοηθά...
 

Attachments

  • L350.jpg
    L350.jpg
    106.9 KB · Views: 240
  • CT35U.jpg
    CT35U.jpg
    78.2 KB · Views: 241
Το νέο radiocd (είναι τελικά το Sony CDX-GT35U κι όχι το GT40U) στην εικόνα της πίσω πλευράς του κι αυτό μόνο δυο "θηλυκές rca" για σύνδεση με ηχεία. Κι αυτό γράφει 4 κανάλια εξόδου... Άρα δεν αλλάζει τίποτε
Οι RCA δεν είναι για σύνδεση ηχείων αλλα για σύνδεση με εξωτερικούς ενισχυτές. Το ηχεία συνδέονται στην "πλεξούδα".

Κι εγώ στην ίδια κατάσταση με σένα είμαι: είχε το αμάξι ένα Sony με πολύ καλό και γεμάτο ήχο αλλά χωρίς ΜΡ3.
Τώρα έχω ένα JVC που ακούγεται χειρότερα από ένα Silvercrest του Lidl...
 
Οι RCA δεν είναι για σύνδεση ηχείων αλλα για σύνδεση με εξωτερικούς ενισχυτές. Το ηχεία συνδέονται στην "πλεξούδα".

ΟΚ. Αλλά βλέπω και τις ενδείξεις rear.. front.. sub... που παραπέμπουν σε σύνδεση με ηχείο. ιδιαίτερα όταν βλέπεις στην πίσω όψη του τελευταίου μοντέλου της sony MEX-XB100BT, 6 τρύπες rca, και αναφέρει ότι έχει δικό του ενσωματωμένο ενισχυτή, τότε τι να υποθέσω;

Κι εγώ στην ίδια κατάσταση με σένα είμαι: είχε το αμάξι ένα Sony με πολύ καλό και γεμάτο ήχο αλλά χωρίς ΜΡ3.
Τώρα έχω ένα JVC που ακούγεται χειρότερα από ένα Silvercrest του Lidl...

Με αυτό που γράφεις, ενισχύεις την άποψη ότι δεν έχει γίνει κάποιο λάθος στις συνδέσεις [που άφηνα σαν τελευταία περίπτωση]
Άρα από ένα καλό radiocd πέσαμε σε "τσικρίκι"!

Νομίζω ότι το μοντέλο MEX-XB100BT της SONY είναι αυτό που μας χρειάζεται! Διάβασα και κριτικές - και ήδη το παράγγειλα! Και τελευταίο μοντέλο είναι... κυκλοφόρησε το Μάρτη του 2015, και ενσωματωμένο ενισχυτή έχει , και πραγματικά 40 watt ανά κανάλι έχει. Δε βρήκα άλλο radiocd στο νετ με πάνω από 17 watt rms ανά κανάλι. Αυτό γράφει ότι έχει ενσωματωμένο ενισχυτή, έτσι καταφέρνει τα 40 watt rms ανά κανάλι!

Η έγνοια μου πλέον είναι , πόσα ohm είναι τα εργοστασιακά ηχεία του ιχ μου και πόσα watt αντέχουν! Θα το μάθω αργότερα!

αφού έβγαλε η σόνυ τέτοιο radiocd πιστεύω ότι κι οι άλλοι θα αντιγράψουν
 
ΟΚ. Αλλά βλέπω και τις ενδείξεις rear.. front.. sub... που παραπέμπουν σε σύνδεση με ηχείο. ιδιαίτερα όταν βλέπεις στην πίσω όψη του τελευταίου μοντέλου της sony MEX-XB100BT, 6 τρύπες rca, και αναφέρει ότι έχει δικό του ενσωματωμένο ενισχυτή, τότε τι να υποθέσω;
Όπως μπορείς να δεις εύκολα στο manual, και πάλι οι 6 RCA για ενισχυτές είναι: 2 μπροστά, 2 πίσω και 2 για subwoofer.

Νομίζω ότι το μοντέλο MEX-XB100BT της SONY είναι αυτό που μας χρειάζεται! Διάβασα και κριτικές - και ήδη το παράγγειλα! Και τελευταίο μοντέλο είναι... κυκλοφόρησε το Μάρτη του 2015, και ενσωματωμένο ενισχυτή έχει , και πραγματικά 40 watt ανά κανάλι έχει. Δε βρήκα άλλο radiocd στο νετ με πάνω από 17 watt rms ανά κανάλι. Αυτό γράφει ότι έχει ενσωματωμένο ενισχυτή, έτσι καταφέρνει τα 40 watt rms ανά κανάλι!

Η έγνοια μου πλέον είναι , πόσα ohm είναι τα εργοστασιακά ηχεία του ιχ μου και πόσα watt αντέχουν! Θα το μάθω αργότερα!

αφού έβγαλε η σόνυ τέτοιο radiocd πιστεύω ότι κι οι άλλοι θα αντιγράψουν

Με τόσα λεφτά όμως, παίρνεις 2 ενισχυτές Sony και έχεις 4x200 Watt :)
 
Όπως μπορείς να δεις εύκολα στο manual, και πάλι οι 6 RCA για ενισχυτές είναι: 2 μπροστά, 2 πίσω και 2 για subwoofer.

Αυτό δεν το κατάλαβα. θα γεμίσει το αμάξι ενισχυτές; Δεξιός - Αριστερός ήχος (σαν πηγή ήχου) δεν πάει στον ενισχυτή για ενίσχυση; Πάει από την πηγή τετρακαναλικός ή 5καναλικός; Τι εισόδους έχει ο ενισχυτής;




Με τόσα λεφτά όμως, παίρνεις 2 ενισχυτές Sony και έχεις 4x200 Watt :)

Μα δε θέλω να προσθέσω άλλα κομμάτια - συσκευές ήχου στο αυτοκίνητο. η θέση του radiocd είναι 1 din. Άμα αρχίζω να βάζω σε ντουλαπάκια ή σε άλλα σημεία τους ενισχυτές, καλώδια κλπ. θα χρειαστώ και ηλεκτρολογάδικο κι όλο κάτι θα κρέμεται ή θα φαίνεται κάπου... θα μπει και στο μάτι των περαστικών.. μου τόχουν σπάσει το αμάξι μια φορά, δε θέλω να δευτερώσει!

Αφετέρου το 4Χ200 είναι για το στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όχι για ένα χώρο/κουτί 2,5Χ2Χ1,5.
Σπίτι μου έχω ενισχυτή 2Χ40 (NAD) κι είμαι μια χαρά, ευχάριστος φαίνεται ο ήχος!

Έχω την αίσθηση ότι ήχος πάνω από 2Χ25 στο αυτοκίνητο είναι μια χαρά! (Να ακούμε και κανένα εξωτερικό κορνάρισμα!)
 
Περί ενισχυτών και τοποθέτησης, καλύτερα να σου εξηγήσουν τα παιδιά που το έχουν ψάξει περισσότερο. Εγώ επιδερμικά ασχολούμαι.

Άλλο πάντως το οικιακό σύστημα και άλλο του αυτοκινήτου.
 
Το να βάλεις έναν ενισχυτή πάντως δεν ειναι κάτι φοβερό. Καλώδιο rca από την πηγή σε αυτόν κ καλώδιο ρεύματος. Μετά καλώδια ηχείων απο τον ενισχυτή στα ηχεια κ τέλος. Ένας μάστορας τα κανει όλα κ δεν θα φαίνονται καθόλου.
Μόνο έτσι θα πάρεις σίγουρα καλό αποτέλεσμα ήχου.
Όλα τα αλλά ειναι παραχωρήσεις κ ελπίδα ότι θα βρεις καλή πηγή.
 
Εγώ με το peugeot μου, είμουνα πολύ δυσαρεστημένος με το εργοστασιακό ράδιο (blaupunkt). Πήρα ένα sony radio/mp3. Σαφώς πιο μεταλλικό ήχο. Θα έπρεπε να αλλάξω και ηχεία αλλά πρέπει να βγεί η επένδυση στις πόρτες και δεν ήθελα να το πολυζαλίσω.
Πήρα ένα γουφεράκι απο μια αγγελία εδώ και ξαλάφρωσα τα ηχεία γιατί δεν τραβούσαν στις χαμηλές. Παίζω και με τις ψηλές/μεσαίες κλπ και λίγο το στρώνω όπως μου αρέσει.

Δυστηχώς στην εποχή μας δύσκολο να βρείς αξιόλογο ραδιο. Όμως το αυτοκίνητο είναι πολύ ιδιόμορφος χώρος και παίζουν πολλά ρόλο.
 
Re: Απάντηση: Βοήθεια σε επιλογή ραδιοcd αυτοκινήτου 1din

Το να βάλεις έναν ενισχυτή πάντως δεν ειναι κάτι φοβερό. Καλώδιο rca από την πηγή σε αυτόν κ καλώδιο ρεύματος. Μετά καλώδια ηχείων απο τον ενισχυτή στα ηχεια κ τέλος. Ένας μάστορας τα κανει όλα κ δεν θα φαίνονται καθόλου.
Μόνο έτσι θα πάρεις σίγουρα καλό αποτέλεσμα ήχου.
Όλα τα αλλά ειναι παραχωρήσεις κ ελπίδα ότι θα βρεις καλή πηγή.

Βασικά σε όλο το μέχρι τώρα σκεπτικό μου (αναζήτηση, ερωτήσεις κλπ) δεν είχα λάβει υπόψη ότι υπάρχουν κι ενισχυτές για αυτοκίνητα (δηλαδή έβλεπα καμιά φορά κάτι τυπάδες με κάτι ηχητικά "μπάπα-μπούπα", να ξυπνάνε όλον τον κόσμο το μεσημέρι, έχοντας ανοιχτά τα παράθυρα του ΙΧ τους! Ή τα 'βλεπα σε ταινίες με τα αμερικάνικα βαν.. ολόκληρη καρότσα με ενισχυτές και ηχεία!

Από την άλλη δε θέλω να μπλέξω με μαστόρια εγκατάστασης. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, έχω πολλά "μαζεμένα" σε μαστόρια! Ας μην επεκταθώ σε άλλα.

Ώστε λέτε ότι αν κρατήσω το radiocd που έχω, πάρω έναν "μέσο" ενισχυτή αυτοκινήτου και πάρω και ένα "μέσο" ζευγάρι ηχεία, θα έχω καλύτερο αποτέλεσμα από αυτό που προσδοκώ με το MEX Sony;

Τι ενισχυτή προτείνετε; Δε θέλω με έξοδο subwoofer κλπ κλπ. Κλασικό στρεοφωνικό ενισχυτή. Εξάλλου τα CD και το tuner (FM) σε stereo mode mia xar;a e;inai!
 
Μια λίγο απίθανη περίπτωση είναι να έχει γίνει λάθος μόνο στο ένα ηχείο. Το + με το - ανάποδα. Μόνο αυτό εξηγεί την ακύρωση του μπάσου. Δεστο.
 
Εαν ακους σε χαμηλες εντασεις και δεν εχεις και τοσο καλα ηχεια, υπαρχει
περιπτωση ο ενισχυτης να μην βγαζει το απαιτουμενο μπασο.
Θα προτιμουσα το σονυ με τον δυνατο ενισχυτη
που εχει και το mega-bass.


Μια αλλη αρκετα σιγουρη λυση και με πολυ ευκολοτερη
εγκατασταση απο τον ενισχυτη ειναι ενα ενεργο subwoofer κατω
απο το καθισμα. (π.χ. Kenwood η Pioneer)

Οταν χαλασε το παλιο εργοστασιακο μου
blaupunkt εβαλα ενα radio-usb clarion νεας γενιας
που μου εξαφανισε τις χαμηλες, και τις συμπληρωσα
με το παραπανω με ενα ενεργο subwoofer της Pioneer.

Μετα βεβαια εβαλα και δυο φτηνα τουιτερακια παραλληλα με
τα μπροστινα ηχεια και κελαηδησε το συστημα.
( χωρις ενισχυτη, για να ακουω και τα κορναρισματα)
 
Μια λίγο απίθανη περίπτωση είναι να έχει γίνει λάθος μόνο στο ένα ηχείο. Το + με το - ανάποδα. Μόνο αυτό εξηγεί την ακύρωση του μπάσου. Δεστο.

Εννοείς πάνω στο σώμα του ηχείου να έχει γίνει η σύνδεση ανάποδα. Γιατί η φύσσα/προσάρτημα/ανταπτοράκι/πλεξούδα καλωδίων συνδέεται κουμπωτά πάνω στο radiocd. Εκτός κι αν πριν στην πλεξούδα πριν τη φύσσα/προσάρτημα/ανταπτοράκι/τελοσπάντων πως το λένε αυτό, κάπου χαμηλά στην πλεξούδα, εκεί έχει γίνει καμιά λαθεμένη σύνδεση. Αλλά από ότι βλέπω αυτές οι καλωδιώσεις δίνονται έτοιμες μέσα στο κουτί της αγοράς.

Στο χώρο του ηχείου δεν έβαλε χέρι ο εγκαταστάτης ώστε να κάνει τέτοιο λάθος. Τα 2 ηχεία είναι πάνω στο ταμπλώ, μπροστά αριστερά και δεξιά..