- 21 January 2007
- 21,629
Building Android
Σίγουρα δεν ενδιαφέρει πολλούς αλλά είναι δυνατό να ‛φτιάξετε’ το δικό σας android εξολοκλήρου κατεβάζοντας τον πηγαίο κώδικα και κάνοντας τον compile / build στον υπολογιστή σας.
Η βασική σελίδα που θα πρέπει κάποιος να επισκεφτεί για να προετοιμαστεί είναι η http://source.android.com/source/initializing.html
Συνοπτικά η διαδικασία
Χρειάζεστε Ubuntu 10 ή 11 χ64 (με το 10 μάλλον θα κάνετε πιο εύκολα τη δουλειά σας, με 11 το έχω κάνει, με 12 πιθανά να δυσκολευτείτε ακόμα περισσότερο)
Η όλη διαδικασία ας γίνει σε ενα Virtual Machine, θα σας βολέψει…
Δώστε δυο επεξεργαστές και 2 GB RAM τουλάχιστο ή αν δε σας είναι πρόβλημα διπλασιάστε. Εξαρχής θα έδινα και 80GB HDD, τα μισά τουλάχιστο θα τα αξιοποιήσετε…οπότε και πάλι διπλασιάστε εάν δεν είναι πρόβλημα.
Εγκαθιστούμε μια σειρά βιβλιοθηκών και άλλων απαραιτήτων καθώς και java. Εδώ μπορεί να δυσκολευτείτε και λίγο μέχρι να βρείτε την κατάλληλη έκδοση (η οποία ούτος ή άλλως είναι γεμάτη Bugs και τρύπες ασφαλείας οπότε καλύτερα σε VM και όχι σε παραγωγικό μηχανάκι).
Συγχρονίσουμε το τοπικό μας repository (μπορεί να πάρει ώρες)
Κατεβάζουμε όσους Binary/Proprietary Drivers μπορεί να χρειαζόμαστε, λ.χ. κάρτα γραφικών, ανάλογα τη συσκευή την οποία θέλουμε να κάνουμε target.
Και ξεκινάμε την πολύωρη διαδικασία του build ;-)
Σίγουρα δεν ενδιαφέρει πολλούς αλλά είναι δυνατό να ‛φτιάξετε’ το δικό σας android εξολοκλήρου κατεβάζοντας τον πηγαίο κώδικα και κάνοντας τον compile / build στον υπολογιστή σας.
Η βασική σελίδα που θα πρέπει κάποιος να επισκεφτεί για να προετοιμαστεί είναι η http://source.android.com/source/initializing.html
Συνοπτικά η διαδικασία
Χρειάζεστε Ubuntu 10 ή 11 χ64 (με το 10 μάλλον θα κάνετε πιο εύκολα τη δουλειά σας, με 11 το έχω κάνει, με 12 πιθανά να δυσκολευτείτε ακόμα περισσότερο)
Η όλη διαδικασία ας γίνει σε ενα Virtual Machine, θα σας βολέψει…
Δώστε δυο επεξεργαστές και 2 GB RAM τουλάχιστο ή αν δε σας είναι πρόβλημα διπλασιάστε. Εξαρχής θα έδινα και 80GB HDD, τα μισά τουλάχιστο θα τα αξιοποιήσετε…οπότε και πάλι διπλασιάστε εάν δεν είναι πρόβλημα.
Εγκαθιστούμε μια σειρά βιβλιοθηκών και άλλων απαραιτήτων καθώς και java. Εδώ μπορεί να δυσκολευτείτε και λίγο μέχρι να βρείτε την κατάλληλη έκδοση (η οποία ούτος ή άλλως είναι γεμάτη Bugs και τρύπες ασφαλείας οπότε καλύτερα σε VM και όχι σε παραγωγικό μηχανάκι).
Συγχρονίσουμε το τοπικό μας repository (μπορεί να πάρει ώρες)
Κατεβάζουμε όσους Binary/Proprietary Drivers μπορεί να χρειαζόμαστε, λ.χ. κάρτα γραφικών, ανάλογα τη συσκευή την οποία θέλουμε να κάνουμε target.
Και ξεκινάμε την πολύωρη διαδικασία του build ;-)