Car speakers για ηχεία σπιτιού.....γίνεται???

alpha

New member
4 May 2007
62
Άλιμος
Καλησπέρα,

Θα ήθελα να ρωτήσω τι διαφορά έχουν τα ηχεία του αυτοκινήτου σε σχέση με αυτά που χρησιμοποιούνται στα ηχεία στου σπιτιού και αν καταπόσον θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τέτοια χρήση.

Η απορία προέκυψε επιδή διαπίστωσα οτι τα ηχεία του αυτοκινήτου είναι θα έλεγα υπερβολικά πιο φτηνά από woofer που χρησιμοποιούνται σε "οικιακά" ηχεία ενώ διαθέτουν τουλάχιστον στα χαρτιά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά και χρησιμοποιούν πολύ "εξωτικά" υλικά (βλέπε θόλους τιτανίου, kevlar μίκα μαργαριταριών και άλλα χίλια δυο..).

Υ.Γ είμαι άσχετος:damnyou: απαντήστε με επιείκια...

Φίλε ALPHA,

Η κύρια διαφορά των μονάδων για home με car είναι κατ' αρχήν η εμπέδηση στα πρώτα συνύθως 8 Ohm έναντι 4 ή και 2 Ohm στα δεύτερα.

Επίσης ο σχεδιασμός των ηχητικών συστημάτων ενός αυτοκινήτου γίνεται για μικρούς χώρους, με μικρές καμπίνες, με μικρούς ενισχυτές. Στα οικιακά συστήματα τα μεγέθη είναι μεγαλύτερα.

Έχω ένα project αφημένο στη μέση (ένα συστηματάκι από car σε έκδωση για home) αν ποτέ το τελιώσω θα γράψω εντυπώσεις. Αν και κάτι μου λέει από τώρα ότι αν παίξει καλά θα παίξει μόνο σε μικρούς χώρους.

Καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση,

Όσον αφορά την εμπέδηση αυτό έχει κάποια άμεση ανταπόκριση με την ένταση ή την απόδοση του ηχείου?

Είχα την εντύπωση πως απλά θα χρειαζόταν ένας ενισχυτής που θα μπορούσε να οδηγίσει ηχεία των 4 Ohm και απο ότι είδα (τουλάχιστον δικάναλοι - δεν ξέρω για AV 5.1 7.1 κτλ ) έχουν αυτή την δυνατότητα.

Έπειτα όσον αφορά τους μικρούς χώρους και τις μικρές καμπίνες, όταν δύο ηχεία ένα για αυτοκίνητο και ένα για σπίτι αποδίδουν λέμε 50 Watt τουλάχιστον στην ένταση νομίζω δεν μπορούν να έχουν διαφορά και η μικρή καμπίνα είναι κάτι που μπορεί να ληφθεί υπ' όψιν σχεδιαστικά και ίσως να εξυπηρετεί κιόλας...(το θέμα βέβαια είναι ότι δεν υπάρχουν ανάλογα προγράμματα για τον σχεδιασμό της καμπίνας)

οπότε αν δεν κάνω λάθος το θέμα βρίσκεται στην ποιότητα...