Cartridge Alignment Protractors

Dr Pan K

Supreme Member
18 December 2010
9,067
baerwald: μηδενικα σημεια παραμορφωσης στα ακρα
loefgren: ισοκατανομη παραμορφωσης
stevenson: ελαχιστη παραμορφωση στο τελος του δισκου

αναμεσα στις διαφορες σχολες ευθυγραμμισης υπαρχει καποια που υπερτερει κατα την εμπειρια σας?

ποιο protractor χρησιμοποιητε ?
 
Με το Linn μου και με Linn βραχίωνα, τον προτράκτορα για βραχίωνες Linn, με τους Rega, Stevenson 3 point protractor (μόνο αν είναι ακριβώς 222χιλ spindle to pivot).

Δεν ξέρω αν υπερτερεί κάποια μέθοδος. Με ακτινικούς βραχίωνες κάπου πάντοτε θα υπάρχει σφάλμα...
 
Τελευταία μιας και έκανα αρκετές δοκιμές με κεφαλές στο πικάπ μου αγόρασα τον Geodisk protractor της MoFi που ακολουθεί Baerwald Null γεωμετρία.

Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος, και σε ρύθμιση που κάναμε σε φίλο πριν πάει το clearaudio του για service, ο τεχνικός είπε ότι στον έλεγχο που έκανε πριν ξεκινήσει ήταν σε πολύ καλό επίπεδο η ευθυγράμμιση.
Στα συν του συγκεκριμένου ότι έχει τις οδηγίες πάνω του, οπότε δεν χρειάζεται κάθε φορά να ψάχνεσαι. Αν και μετά από 2-3 φορές, το χέρι πάει μόνο του.
Το μόνο σπαστικό με το συγκεκριμένο "δίσκο" είναι ότι πρέπει να ευθυγραμίσεις οπτικά το πίβοτ με τα σημεία του δίσκου πράγμα πολύ δύσκολο. Στο συγκεκριμένο βοήθησε πολύ ένα κομμάτι νήμα ή κάτι αντίστοιχο (την πρώτη φορά το κάναμε με το καλώδιο του hands free)
 
με τον rega που χρησιμοποιω προς το παρων οι διαφορες ειναι παραπανω απο αισθητες μεταξυ των διαφορετικων διαταξεων. συγκεκριμενα στην παρουσα μορφη του παραμορφωνει στην μεση του δισκου, οποτε λεω να περασω σε loefgren B.
 
goldring lenco gr2/ goldring 1012gx/ rega 250 αλλα οχι για πολυ ακομα. ετοιμαζω ενα με sme 3009..
 
Παναγιωτη,πες μας τις ακουστικες εντυπωσεις μεταξυ των μεθοδων που δοκιμασες αλλα και ως προς tracking κλπ
 
σημερα εγιναν εκτεταμενες δοκιμες με 2 phono stages. το προβλημα με την ρεγκα (rega), σε εμενα τουλαχιστον, ηταν μια αισθητη παραμορφωση υπο μορφης τρεμουλιασματος στα 2/3 της πλευρας του δισκου.μετα απο ευθηγραμμιση κατα baerwald απλα εξαλυφθικε. τον stevenson 3 σημειων δεν τον εχω δοκιμασει αλλα θα γινει και αυτο. επειδη το τελειο δεν υπαρχει νομιζω πως η νεα θεση απλα "σκορπιζει" καλυτερα την παραμορφωση.

θα επανελθω μολις δοκιμασω και αλλες θεσεις
 
σημερα εγιναν εκτεταμενες δοκιμες με 2 phono stages. το προβλημα με την ρεγκα (rega), σε εμενα τουλαχιστον, ηταν μια αισθητη παραμορφωση υπο μορφης τρεμουλιασματος στα 2/3 της πλευρας του δισκου.μετα απο ευθηγραμμιση κατα baerwald απλα εξαλυφθικε. τον stevenson 3 σημειων δεν τον εχω δοκιμασει αλλα θα γινει και αυτο. επειδη το τελειο δεν υπαρχει νομιζω πως η νεα θεση απλα "σκορπιζει" καλυτερα την παραμορφωση.

θα επανελθω μολις δοκιμασω και αλλες θεσεις

Αυτη ειναι και η ιδεα του Baerwald να εξισορροπει οσο το δυνατον ομοιομορφα τις παραμορφωσεις σε ολη την επιφανεια του δισκου (σημεια 66.0 & 120.9).
Το Steveνson απο την αλλη δινει προτεραιοτητα στην ελαττωση των παραμορφωσεων προς το τελος του δισκου (σημεια 60.325 & 117.42)

Ο rega/Jico SAS που ακουσαμε μαζι ειναι βασει του Baerwald.

Πες μας τι θα ακουσεις και με την ρυθμιση Stevenson.
 
λοιπον, μετα απο ενα επιπλεων αναγνωσμα, συνειδητοποιησα πως η ρεγκα κανει ευθηγραμμιση με στιβενσον, αλλα βαση μονο του εσωτερικου μηδενικου σημειου. αν και αυτο ενδεχεται να ενεχει σφαλματα, δεν προκειτε να ξαναγυρισω σε στιβενσον, ειδικα τωρα που μετα απο 50 ωρες ακροασης συνεχιζω να ειμαι ευχαριστημενος με τον μπαερβαλντ.

να προσθεσω πως αν καποιος θελει να δοκιμασει το arc protractor που τοσο με βολεψε δεν εχει παρα να το ζητησει. παντα για ρεγκες βεβαια..