Προχτές, εναλλάσσοντας έναν Step Up Transformer (SUT) με χάλκινο σύρμα στις περιελίξεις των μετασχηματιστών του με έναν άλλον (άλλου κατασκευαστή) με ασημένιο σύρμα στις περιελίξεις, άκουγα απόλυτα εντοπίσιμες διαφορές στον ήχο του πιάνου (Fur Elise)!!!
Ο SUT με το χάλκινο σύρμα έδινε πιο "στρογυλό" και "καμπανιστό" ήχο, ενώ ο SUT με το ασημένιο σύρμα έδινε πιο "κοφτό"...
Η κεφαλή του πικάπ ήταν μια Clearaudio Stradivari με χρυσό (!!!) σύρμα στο πηνίο της... (και οι 2 SUT είχαν ίδιο κέρδος x10 και "επαιζα" τον προενισχυτή με το ποτενσιόμετρο στο ίδιο σημείο)
Τι άποψη έχετε εσείς και τι προσωπική εμπειρία από την χρήση διαφορετικών υλικών στα σύρματα των συσκευών στα πρώτα στάδια της αλυσίδας αναπαραγωγής (αλλά και στην συνέχεια);
Θυμίζω ότι μια πολύ συνηθισμένη βελτίωση, που προτείνεται, είναι η αλλαγή της εσωτερικής καλωδίωσης ενισχυτών με άλλη καλύτερης ποιότητας, που συνήθως είναι ασημένια!
Αντώνης Δραγώνας
ΥΓ1: Φυσιικά κατανοώ απόλυτα, ότι τυχόν ακουστικές διαφορές στο άκουσμα των 2 SUT μπορεί να οφείλονται και σε θέματα υλοποίησης των μετασχηματιστών τους κλπ κλπ...
ΥΓ2: Ο λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι ο προφανής:
Μολονότι καθένας επιθυμεί να ακούει όσο γίνεται πιο "κοντινό" ήχο στον πραγματικό ήχο και δεν γίνεται εύκολα να συγκρίνει τον ήχο, που "παίρνει" χρησιμοποιώντας μια συσκευή μετατροπής με τον αληθινό ήχο του εκάστοτε οργάνου/ ορχήστρας/ φωνής... τι κάνει σε τέτοιες περιπτώσεις;
Απλά χρησιμοποιεί την συσκευή, που του "αρέσει" περισότερο;
Ο SUT με το χάλκινο σύρμα έδινε πιο "στρογυλό" και "καμπανιστό" ήχο, ενώ ο SUT με το ασημένιο σύρμα έδινε πιο "κοφτό"...
Η κεφαλή του πικάπ ήταν μια Clearaudio Stradivari με χρυσό (!!!) σύρμα στο πηνίο της... (και οι 2 SUT είχαν ίδιο κέρδος x10 και "επαιζα" τον προενισχυτή με το ποτενσιόμετρο στο ίδιο σημείο)
Τι άποψη έχετε εσείς και τι προσωπική εμπειρία από την χρήση διαφορετικών υλικών στα σύρματα των συσκευών στα πρώτα στάδια της αλυσίδας αναπαραγωγής (αλλά και στην συνέχεια);
Θυμίζω ότι μια πολύ συνηθισμένη βελτίωση, που προτείνεται, είναι η αλλαγή της εσωτερικής καλωδίωσης ενισχυτών με άλλη καλύτερης ποιότητας, που συνήθως είναι ασημένια!
Αντώνης Δραγώνας
ΥΓ1: Φυσιικά κατανοώ απόλυτα, ότι τυχόν ακουστικές διαφορές στο άκουσμα των 2 SUT μπορεί να οφείλονται και σε θέματα υλοποίησης των μετασχηματιστών τους κλπ κλπ...
ΥΓ2: Ο λόγος που ανοίγω αυτό το θέμα είναι ο προφανής:
Μολονότι καθένας επιθυμεί να ακούει όσο γίνεται πιο "κοντινό" ήχο στον πραγματικό ήχο και δεν γίνεται εύκολα να συγκρίνει τον ήχο, που "παίρνει" χρησιμοποιώντας μια συσκευή μετατροπής με τον αληθινό ήχο του εκάστοτε οργάνου/ ορχήστρας/ φωνής... τι κάνει σε τέτοιες περιπτώσεις;
Απλά χρησιμοποιεί την συσκευή, που του "αρέσει" περισότερο;