- 14 November 2006
- 2,246
Χρησιμοποιώ εδώ και καιρό το VSPS phono, και τελευταία το έχω ταράξει στην αναβάθμιση.
Το σχηματικό είναι αυτό
Η τελευταία εξωφρενική ήταν με το να βάλω AD797 μαζί με κεραμικούς στις τροφοδοσίες για σταθερότητα.
Το πράμα απλά απογειώθηκε, και απ' όσο διαβάζω έχει και άλλα περιθώρια.
Αυτό που δοκίμασα σήμερα ήταν να βάλω έναν κεραμικό 50pF από το pin 8 στην έξοδο όπου με βάση το datasheet μειώνει την παραμόρφωση σε gains πάνω από 10.
Σε κάποια άλλη φάση, είχα διαβάσει ότι βοηθάει το να βάζεις τον coupling πυκνωτή εξόδου μέσα στο loop ώστε το opamp να διορθώνει αρκετά και τη συμμετοχή του πυκνωτή, και το αποτέλεσμα να είναι πιο κοντά στο dc coupling.
Αυτό που με απασχολεί είναι η R6 (47Ω) που απομονώνει το opamp από τις χωρητικότητες του καλώδιου κλπ.
Να την αφήσω εκεί και απλά να στείλω την άκρη του 50pF πυκνωτή στην έξοδο? Ή να τη μεταφέρω μετά το C3 και ο 50pF να πέσει στην έξοδο του C3 πριν το R6?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια
Το σχηματικό είναι αυτό

Η τελευταία εξωφρενική ήταν με το να βάλω AD797 μαζί με κεραμικούς στις τροφοδοσίες για σταθερότητα.
Το πράμα απλά απογειώθηκε, και απ' όσο διαβάζω έχει και άλλα περιθώρια.
Αυτό που δοκίμασα σήμερα ήταν να βάλω έναν κεραμικό 50pF από το pin 8 στην έξοδο όπου με βάση το datasheet μειώνει την παραμόρφωση σε gains πάνω από 10.
Σε κάποια άλλη φάση, είχα διαβάσει ότι βοηθάει το να βάζεις τον coupling πυκνωτή εξόδου μέσα στο loop ώστε το opamp να διορθώνει αρκετά και τη συμμετοχή του πυκνωτή, και το αποτέλεσμα να είναι πιο κοντά στο dc coupling.
Αυτό που με απασχολεί είναι η R6 (47Ω) που απομονώνει το opamp από τις χωρητικότητες του καλώδιου κλπ.
Να την αφήσω εκεί και απλά να στείλω την άκρη του 50pF πυκνωτή στην έξοδο? Ή να τη μεταφέρω μετά το C3 και ο 50pF να πέσει στην έξοδο του C3 πριν το R6?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια