- 14 September 2009
- 9
(Ελπίζω να ποσταρω στην σωστή κατηγορία)
Επειδή τα καλά πρέπει να λέγονται…
Πριν λίγες μέρες χάλασε το dvd-R του Macbook Pro μου. Ενώ το «έβλεπε» κανονικά στο hardware, δεν μου κρατούσε τους δίσκους μέσα. Μόλις τους έβαζα και πήγαινε να ξεκινήσει η διαδικασία ανάγνωσης, τους «έφτυνε» σαν να είχα πατήσει τo eject.
ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΝ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ, οπότε φυσικά και δεν είχα απόδειξη, οπότε φυσικά –όπως νόμιζα- δεν με κάλυπτε η εγγύηση .
Ένας φανατικός applelover μου σύστησε να απευθυνθώ στην Document για να ρωτήσω πόσο κοστίζει η επισκευή ώστε να δω αν με συμφέρει να το επισκευάσω ή να αγοράσω ένα εξωτερικό drive. Εγώ χολοσκασμένη είπα απλά ότι «Δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Τα sticks να ν’ καλά. Αλλά μ’ αρέσει που μου ‛λεγες ότι αυτά τα μηχανήματα δεν ‛χαλαν ποτέ!!!". Επέμενε, οπότε με μισή καρδιά επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εταιρεία. Μου είπαν να συμπληρώσω την φόρμα που υπάρχει στην ηλεκτρονική σελίδα τους (www.document.gr) και να αναφέρω το serial number του μηχανήματος και το πρόβλημα. Πόσο το βαριέμαι όλο αυτό, το ‛κανα πάντως, ρωτώντας τους, στο μαιλ, και πόσο κοστίζει ο έλεγχος και η επισκευή.
Μετά από δύο μέρες μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να καταλάβουν την ερώτηση περί κόστους επισκευής γιατί, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ hardware problem, ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥHΣΗ ΑΓΟΡΑΣ μέχρι να συμπληρωθεί το ENA ETΟΣ από την ημερομηνία που το αγόρασα. Εκεί ακολούθησε ο εξής διάλογος: «Εχμ…, ξέρετε ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ, μου το φέρανε από Αμερική», «Δεν μας ενδιαφέρει η απΟδειξη, αλλά να είναι αυτό το serial number του Μacbook, από εκεί ξέρουμε αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης». ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!
Πήγα στην εταιρεία, το πρόβλημα ήταν όντως hardware, ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑΝ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (Ολλανδία, κατά τα λεγόμενα τους) και σε ΔΥΟ μέρες (2!!!) ήταν έτοιμο το μηχάνημα και μπορούσα να πάω να το πάρω, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΔΙΣ!!!!.
Την επόμενη μέρα βρήκα και e-mail από την apple-europe να συμπληρώσω ένα ερωτηματολόγιο για το πώς μου φάνηκε η συνεργασία με τον αντιπρόσωπό τους. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΡΙΣ!!! (κάποια στιγμή θα στρωθώ να το συμπληρώσω και αυτό).
Το δια ταύτα και χωρίς καμιά ιδιοτέλεια (τουτέστιν δεν τα παίρνω από κανέναν, ούτε από document, πόσο μάλλον από την apple
)
- Η ταχύτητα εξυπηρέτησης της DOCUMENT στο after sales ισοδυναμεί με την ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. Η εμπειρία μου με άλλες εταιρείες, για μη apple μηχανήματα (βλέπε προηγούμενο μου laptop pc βαρβάτης εταιρείας) ήταν από 15 μέρες και πάνω, στην καλύτερη των περιπτώσεων και ας μην επεκταθώ στο συγκεκριμένο θέμα γιατί ο καθένας μας θα ‛χει να διηγηθεί μια λυπητερή ιστορία,
- Στην DOCUMENT είναι πολύ εύκολο να μιλήσεις με ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ κι όχι “πατήστε 1, 2, #, πέσαμε σε ζονγκ, ξανά μανά από την αρχή, άκου και κάνα τραγούδι στο ενδιάμεσο”, αν δεν υπήρχε και αυτό το μαιλ πρωτοκόλλου με την φόρμα επικοινωνιας θα άγγιζε την τελειότητα η ευκολία πρόσβασης σε αντιπρόσωπο στο φυσικό πεδίο (να μιλήσω με έναν άνθρωπο δηλαδή, σημαντικό για μένα, γυναίκα ούσα
). Oπότε και το διήμερο για να σου απαντήσουν στο μαιλ νομίζω ότι πολύ εύκολα μπορεί να ελαχιστοποιηθεί, εγώ μέσα στην τσαντήλα μου, απλά το ‛στειλα και το ξέχασα, και με θυμήθηκαν αυτοί,
- Αν μπορούσα να βρω ένα μείον στην δική μου περίπτωση ήταν κάποια άτυχη στιγμή και ένα μικροπρόβλημα συνεννόησης το οποίο ξεπεράστηκε με καλή διάθεση και από τις δύο πλευρές και δεν μείωσε στο ελάχιστο την θετική μου εντύπωση για την εταιρεία.
Αχρείαστη να ‛ναι, αλλά την ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ σε όποιον την χρειαστεί.
Από κει και πέρα, υπάρχει στο site τιμοκατάλογος για μηχανήματα εκτός εγγύησης ή software problems, ο οποίος έχει τις τιμές που καθορίζει η πιάτσα, ούτε πιο πάνω, ούτε πιο κάτω, οπότε από κεί και πέρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα προχωρήσει σε επισκευή ή σε ανακύκλωση (στα ψάρια #@$@$#$!!).
Αυτή ήταν η δική μου εμπειρία και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας γιατί ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ… είθε να συνεχίσουν έτσι και να υπάρξουν και άλλοι που θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.
Πάντως, γράφοντας τα παραπάνω δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ πως ποστάρω με ενθουσιασμό για πράγματα που θα ‛πρεπε να είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, τα οποία όμως δεν είναι και αντίθετα σε κάνουν να αναρωτιέσαι:
ΤΥΧΑΙΟ;; ... ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
Επειδή τα καλά πρέπει να λέγονται…
Πριν λίγες μέρες χάλασε το dvd-R του Macbook Pro μου. Ενώ το «έβλεπε» κανονικά στο hardware, δεν μου κρατούσε τους δίσκους μέσα. Μόλις τους έβαζα και πήγαινε να ξεκινήσει η διαδικασία ανάγνωσης, τους «έφτυνε» σαν να είχα πατήσει τo eject.
ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΝ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΡΙΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ, οπότε φυσικά και δεν είχα απόδειξη, οπότε φυσικά –όπως νόμιζα- δεν με κάλυπτε η εγγύηση .
Ένας φανατικός applelover μου σύστησε να απευθυνθώ στην Document για να ρωτήσω πόσο κοστίζει η επισκευή ώστε να δω αν με συμφέρει να το επισκευάσω ή να αγοράσω ένα εξωτερικό drive. Εγώ χολοσκασμένη είπα απλά ότι «Δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Τα sticks να ν’ καλά. Αλλά μ’ αρέσει που μου ‛λεγες ότι αυτά τα μηχανήματα δεν ‛χαλαν ποτέ!!!". Επέμενε, οπότε με μισή καρδιά επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εταιρεία. Μου είπαν να συμπληρώσω την φόρμα που υπάρχει στην ηλεκτρονική σελίδα τους (www.document.gr) και να αναφέρω το serial number του μηχανήματος και το πρόβλημα. Πόσο το βαριέμαι όλο αυτό, το ‛κανα πάντως, ρωτώντας τους, στο μαιλ, και πόσο κοστίζει ο έλεγχος και η επισκευή.
Μετά από δύο μέρες μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να καταλάβουν την ερώτηση περί κόστους επισκευής γιατί, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ hardware problem, ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥHΣΗ ΑΓΟΡΑΣ μέχρι να συμπληρωθεί το ENA ETΟΣ από την ημερομηνία που το αγόρασα. Εκεί ακολούθησε ο εξής διάλογος: «Εχμ…, ξέρετε ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ, μου το φέρανε από Αμερική», «Δεν μας ενδιαφέρει η απΟδειξη, αλλά να είναι αυτό το serial number του Μacbook, από εκεί ξέρουμε αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης». ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!!
Πήγα στην εταιρεία, το πρόβλημα ήταν όντως hardware, ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑΝ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (Ολλανδία, κατά τα λεγόμενα τους) και σε ΔΥΟ μέρες (2!!!) ήταν έτοιμο το μηχάνημα και μπορούσα να πάω να το πάρω, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΔΙΣ!!!!.
Την επόμενη μέρα βρήκα και e-mail από την apple-europe να συμπληρώσω ένα ερωτηματολόγιο για το πώς μου φάνηκε η συνεργασία με τον αντιπρόσωπό τους. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΡΙΣ!!! (κάποια στιγμή θα στρωθώ να το συμπληρώσω και αυτό).
Το δια ταύτα και χωρίς καμιά ιδιοτέλεια (τουτέστιν δεν τα παίρνω από κανέναν, ούτε από document, πόσο μάλλον από την apple

- Η ταχύτητα εξυπηρέτησης της DOCUMENT στο after sales ισοδυναμεί με την ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ. Η εμπειρία μου με άλλες εταιρείες, για μη apple μηχανήματα (βλέπε προηγούμενο μου laptop pc βαρβάτης εταιρείας) ήταν από 15 μέρες και πάνω, στην καλύτερη των περιπτώσεων και ας μην επεκταθώ στο συγκεκριμένο θέμα γιατί ο καθένας μας θα ‛χει να διηγηθεί μια λυπητερή ιστορία,
- Στην DOCUMENT είναι πολύ εύκολο να μιλήσεις με ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ κι όχι “πατήστε 1, 2, #, πέσαμε σε ζονγκ, ξανά μανά από την αρχή, άκου και κάνα τραγούδι στο ενδιάμεσο”, αν δεν υπήρχε και αυτό το μαιλ πρωτοκόλλου με την φόρμα επικοινωνιας θα άγγιζε την τελειότητα η ευκολία πρόσβασης σε αντιπρόσωπο στο φυσικό πεδίο (να μιλήσω με έναν άνθρωπο δηλαδή, σημαντικό για μένα, γυναίκα ούσα

- Αν μπορούσα να βρω ένα μείον στην δική μου περίπτωση ήταν κάποια άτυχη στιγμή και ένα μικροπρόβλημα συνεννόησης το οποίο ξεπεράστηκε με καλή διάθεση και από τις δύο πλευρές και δεν μείωσε στο ελάχιστο την θετική μου εντύπωση για την εταιρεία.
Αχρείαστη να ‛ναι, αλλά την ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ σε όποιον την χρειαστεί.
Από κει και πέρα, υπάρχει στο site τιμοκατάλογος για μηχανήματα εκτός εγγύησης ή software problems, ο οποίος έχει τις τιμές που καθορίζει η πιάτσα, ούτε πιο πάνω, ούτε πιο κάτω, οπότε από κεί και πέρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα προχωρήσει σε επισκευή ή σε ανακύκλωση (στα ψάρια #@$@$#$!!).
Αυτή ήταν η δική μου εμπειρία και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας γιατί ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ… είθε να συνεχίσουν έτσι και να υπάρξουν και άλλοι που θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.
Πάντως, γράφοντας τα παραπάνω δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ πως ποστάρω με ενθουσιασμό για πράγματα που θα ‛πρεπε να είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, τα οποία όμως δεν είναι και αντίθετα σε κάνουν να αναρωτιέσαι:
ΤΥΧΑΙΟ;; ... ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.