Δεκτες HD με PIP/PAP

georget

Supreme Member
31 March 2007
3,111
Λευκωσία
Είμαι στο ψάξιμο δεκτη HD με δυνατότητα Picture in/and Picture.
Υπάρχουν τέτοιοι δεκτες και ποιοι είναι αυτοί?

Επειδή είμαι και λιγάκι άσχετος.....:blush:
Για να βλέπω ταυτόχρονα 2 κανάλια από πχ Hotbird πρέπει να έχω LNB με 2 εξόδους και δεκτη με twin tuner?

Εαν θέλεις να βλέπεις δυο κανάλια από διαφορετικό αναμεταδότη χρειάζεσαι δέκτη με διπλό tuner. Εαν θέλεις να βλέπεις από τον ίδιο αναμεταδότη δυο κανάλια δεν χρειάζεται διπλό tuner.

OK ευχαριστώ.
Δηλαδή πχ 2 κανάλια από Hotbird μπορείς να βλέπεις με μονο ένα tuner, έτσι?

Ο AzBox HD Premium Plus έχει PIP/PΑΡ?

Όχι, τα δυο κανάλια πρέπει να είναι από την ίδια συχνότητα (αναμεταδότης), δεν έχει σημασία που είναι από τον ίδιο δορυφόρο. Για να κάνεις αυτό που λές πρέπει να έχει δυο tuner ο δέκτης σου.

Octagon SF 1018
Octagon SF 1028 Αποσπώμενα tuner
Edision Argus VIP 2 Αποσπώμενα tuner

Πες μας και τι ζητάς από τον δέκτη, όπως και πόσα χρήματα διαθέτεις.

Last edited:
OK
Καταρχή ο δεκτης θα συνδεθεί σε προβολέα οπόταν η ποιότητα εικόνας είναι βασικός παράγοντας.
Καλο θα ήταν να έχει και Rf modulator για διακλάδωση στο σπίτι.
Τώρα από λεφτά γύρω στα 400 ευρώ.

Για τον AzBox HD Premium Plus τι λέει? Τον βρήκα στα 375.

Στα λεφτά που διαθέτεις μπορείς να βρεις
-VU+plus twin αν και είναι προηγούμενο μοντέλο
-Xtrend 9000 twin
-Technomate 7100 triple tuner
Και κατά πολύ πιο φθηνός ο ipbox 9900 twin tuner

Last edited:
OK
Καταρχή ο δεκτης θα συνδεθεί σε προβολέα οπόταν η ποιότητα εικόνας είναι βασικός παράγοντας.
Καλο θα ήταν να έχει και Rf modulator για διακλάδωση στο σπίτι.
Τώρα από λεφτά γύρω στα 400 ευρώ.

Για τον AzBox HD Premium Plus τι λέει? Τον βρήκα στα 375.

αν θελεις σου δινω τον δικο μου με twin tuner και 160gb σκληρο στα 300 .
συγνωμη για την παρεμβαση .

Ο Vu+ Duo δεν έχει PiP/PaP.

ισχυει οντως αυτο?