Διδασκαλία Τουρκικής Γλώσσας στην Α´, Β´ και Γ´ τάξη του Γυμνασίου.....

Re: διδασκαλία Τουρκικής Γλώσσας στην Α´, Β´ και Γ´ τάξη του Γυμνασίου.....

Ο προσανατολισμος και οι στρατηγικες επιλογες της ελληνικης παιδειας πρεπει να ειναι ανεπηρεαστες απο τις αντιστοιχες αλλων κρατων τουλαχιστων στη μορφη της ανταποδοτικοτητας. Θα επρεπε, κατα τη γνωμη μου παντα, το κριτηριο να ειναι η συγκριτικα καλυτερου επιπεδου μορφωση ουτε καν η ιδια. Σημερα βεβαια εχουμε απο τις χειροτερες αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
 
Re: διδασκαλία Τουρκικής Γλώσσας στην Α´, Β´ και Γ´ τάξη του Γυμνασίου.....

Το ουσιωδες, τουλαχιστον οσο αφορα την εκμαθηση ξενων γλωσσων και οχι μονο, θα ηταν το ελληνοπουλο να διδασκεται ν+1 γλωσσες απο το αντιστοιχο παιδι της Τουρκιας, Αγγλιας, Αμερικης, Ρωσσιας κλπ. Να αγωνιζεται σε υψηλοτερο μαθησιακο στοιβο ωστε να ανταγωνιστει, στα πλαισια της παγκοσμιοποιησης, με ανωτεροτητα νεους των αλλων χωρων. Διαφορετικα ειναι χαμενος απο χερι.

Αυτα τα προνομια δεν πρεπει να ειναι επιλογες των ολιγων αλλα της πλειονοτητας της ελληνικης κοινωνιας. Η συνειδηση αυτης της επιλογης φιλτραρεται μεσα απο τις επιλογες του γονεα και τις απαιτησεις του και επειτα απο το δασκαλο, καθηγητη κλπ. Η συμπεριφορα των τελευταιων παραμενει πληρως εξαρτημενη απο τις αντιληψεις/προσδοκιες του γονεα. Οσο ψηλοτερα μπαινει ο πηχης τοσο το καλυτερο για τους νεους.