Δημιουργία Εμπορικής Ιστοσελίδας ;

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
10,373
Στενή συγγενής μου, διαμένουσα στο εξωτερικό (Σουηδία) θέλει να ασχοληθεί με το διαδικτυακό εμπόριο ειδών τέχνης ...

Μου ζήτησε να κοιτάξω την περίπτωση η ιστοσελίδα της να στηθεί στην Ελλάδα, ελπίζοντας ότι τα σχετικά κόστη είναι χαμηλότερα σε σχέση με την Σουηδία ... εγώ είμαι ψιλοάσχετος με αυτά και ερωτώ αν κάποιος γνωρίζει :
α. καταρχήν υπάρχει ίσως φίλος συνφορουμίτης που ασχολείται με το αντικείμενο, ώστε τυχόν να αναλάβει το εγχείρημα ;
β. Πόσο περίπου είναι το κόστος για μια ανάλογη ιστοσελίδα η οποία θα απευθύνεται σε αγορές/πελάτες (κατά κύριο λόγο) της αλλοδαπής ;
γ. πρέπει να συσταθεί κάποια (έστω μονοπρόσωπη, ή απλά προσωπική) εταιρεία στην Ελλάδα, αφού η ιστοσελίδα θα λειτουργεί εδώ ; υποθέτω φορολογικά & νομικά θα υπάγεται στο ελληνικό σύστημα /δίκαιο ; μπορεί ενώ η σελίδα είναι στην Ελλάδα, η όλη οικονομική διακίνηση (πληρωμές μέσω καρτών paypal, κλπ. να γίνεται στην Σουηδία, όπου και τυχόν θα συσταθεί η όποια εταιρεία ;

άλλες απορίες προς το παρόν δεν μου έρχονται στο μυαλό, ωστόσο, αν κάποιος γνωρίζει παραπάνω ώστε να εξειδικεύσει επί του θέματος, παρακαλώ ας το κάνει ...

Ευχαριστώ

Α. Όχι πια, αλλά αν θέλεις να σε στείλω στην παλιά μου εταιρία.

Β. Το κόστος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνική λύση. Υπάρχουν από έτοιμες εφαρμογές με παραμετροποίηση (συχνά ενοικιάζονται με τον μήνα), έως custom λύσεις. Αυτό θα πρέπει να αποφασιστεί μετά από εκτενή συζήτηση. Μην ξεχνάς όμως ότι το site έχει και κόστος λειτουργίας και υποστήριξης, που πρέπει να συνυπολογιστεί στην επιλογή ανάδοχου.