DJI Air, Air2,Air3,Air3s

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
100,740
Εκεί ψηλά.....



dji_cp_ma_00000354_01_air_2s_drone_1632435.jpg

https://www.dji.com/gr/air-2s?site=brandsite&from=nav
DJI Air 2S All in one



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.




Εννοειται οτι ο νεωτερισμος του ειναι οτι φοραει τον μιας ιντσας αισθητηρα που εχει και το mavic 2 pro !!! , εχει την νεας γενιας μεταδοση αλλα και το νεο συστημα αισθητηρων αποφυγης αντικειμενων , τραβα σε μεγαλυτερη αναλυση απο το mavic 2 pro (5.4k Vs 4k ) !!!!, εχει 150 max bitrate εναντι 100 bitrate εναντι του mavic 2 pro και επιπλεον τραβαει και h265.


Aγριεψανε......
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: takisot
Σε πρωτη αναγνωση για να μην βιαζεσαι βλεπω χειροτερο hovering απο το μεγαλο του αδελφακι και δυο στοπ χειροτερο σε DR.
 
  • Like
Reactions: billpeppas
Σε πρωτη αναγνωση για να μην βιαζεσαι βλεπω χειροτερο hovering απο το μεγαλο του αδελφακι και δυο στοπ χειροτερο σε DR.
Κοιτα, εχω το Air 2 και πραγματικα το μονο που μου λειπει ειναι το low light που λογικα θα βελτιωσει ο αισθητηρας της 1 ιντσας.
 
Oh-oh, σοβαροτατος λογος να μην το αγορασουμε ακομα. Δεν εχει παρει το νεο EASA Class certification 1 ( οποτε μετα το transition period πεταει μονο σαν να ηταν Class 3 δλδ 150 μετρα μακρια απο κτηρια!)

Εδω και οι συγκρισεις:
 
  • Like
Reactions: Kosh
Oh-oh, σοβαροτατος λογος να μην το αγορασουμε ακομα. Δεν εχει παρει το νεο EASA Class certification 1 ( οποτε μετα το transition period πεταει μονο σαν να ηταν Class 3 δλδ 150 μετρα μακρια απο κτηρια!)

Εδω και οι συγκρισεις:

Για κάντο λίγο λιανά αυτό γιατί ήμουν με το δάχτυλο στη σκανδάλη μόλις σε διάβασα!
 
Για κάντο λίγο λιανά αυτό γιατί ήμουν με το δάχτυλο στη σκανδάλη μόλις σε διάβασα!

Με την νέα Ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση, οι κατασκευαστές drones πρέπει να δηλώσουν τα νέα τους μοντέλα με τις νέες C κλάσεις ανάλογα με το βάρος. Το Air 2s λόγω βάρους θα έπρεπε να ήταν C1 που σημαίνει ότι μπορεί να πετάει 50 μέτρα από ανθρώπους/κτήρια. Επειδή όμως δεν το δήλωσε με την νέα κατηγοριοποίηση η Dji, μετά το πέρας του 2022 θα θεωρείται αυτόματα κλάση C3 που αφορά κανονικά βαρύτερα drones και έχει περισσότερους περιορισμούς (πτήση 150 μέτρα και άνω από κτήρια/ανθρώπους).
Η μπάλα παίρνει όλα τα παλιά/non classified drones όχι μόνο το συγκεκριμένο.
Και δεν γίνεται να γίνει το classification εκ των υστέρων ώστε να πιάνει μοντέλα που ήδη κυκλοφορούν.
Άρα υπομονή μέχρι να κυκλοφορήσει πιστοποιημένη έκδοση.
 
Με την νέα Ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση, οι κατασκευαστές drones πρέπει να δηλώσουν τα νέα τους μοντέλα με τις νέες C κλάσεις ανάλογα με το βάρος. Το Air 2s λόγω βάρους θα έπρεπε να ήταν C1 που σημαίνει ότι μπορεί να πετάει 50 μέτρα από ανθρώπους/κτήρια. Επειδή όμως δεν το δήλωσε με την νέα κατηγοριοποίηση η Dji, μετά το πέρας του 2022 θα θεωρείται αυτόματα κλάση C3 που αφορά κανονικά βαρύτερα drones και έχει περισσότερους περιορισμούς (πτήση 150 μέτρα και άνω από κτήρια/ανθρώπους).
Η μπάλα παίρνει όλα τα παλιά/non classified drones όχι μόνο το συγκεκριμένο.
Και δεν γίνεται να γίνει το classification εκ των υστέρων ώστε να πιάνει μοντέλα που ήδη κυκλοφορούν.
Άρα υπομονή μέχρι να κυκλοφορήσει πιστοποιημένη έκδοση.
Thanks!

Ακατανόητο το γιατί το έκανε αυτό η DJI, μάλλον πιάστηκε στον ύπνο;
 
Thanks!

Ακατανόητο το γιατί το έκανε αυτό η DJI, μάλλον πιάστηκε στον ύπνο;

Κάπου έλεγαν ότι δεν είχε ολοκληρώσει τις τεχνικες διαδικασίες η ESEA αλλά ποιος ξέρει τι παίχθηκε…
 
Για το διλεπτο διαφημιστικό,
πολύ καλό μοντάζ,
κ φυσικά τα πλάνα, οι προορισμοί...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Συγκριση του νεου Air 2s με ολη την σειρα των "μικρων" της DJI καθως και του Autel
 
Με την νέα Ευρωπαϊκή κατηγοριοποίηση, οι κατασκευαστές drones πρέπει να δηλώσουν τα νέα τους μοντέλα με τις νέες C κλάσεις ανάλογα με το βάρος. Το Air 2s λόγω βάρους θα έπρεπε να ήταν C1 που σημαίνει ότι μπορεί να πετάει 50 μέτρα από ανθρώπους/κτήρια. Επειδή όμως δεν το δήλωσε με την νέα κατηγοριοποίηση η Dji, μετά το πέρας του 2022 θα θεωρείται αυτόματα κλάση C3 που αφορά κανονικά βαρύτερα drones και έχει περισσότερους περιορισμούς (πτήση 150 μέτρα και άνω από κτήρια/ανθρώπους).
Η μπάλα παίρνει όλα τα παλιά/non classified drones όχι μόνο το συγκεκριμένο.
Και δεν γίνεται να γίνει το classification εκ των υστέρων ώστε να πιάνει μοντέλα που ήδη κυκλοφορούν.
Άρα υπομονή μέχρι να κυκλοφορήσει πιστοποιημένη έκδοση.
Υπάρχουν έντονες φήμες οτι θα μπορείς να στείλεις στην dji το παλιο drone σου και να το παίρνεις πίσω με classification, προφανώς θα αλλάζουν και το ταμπελάκι. Με το αζημίωτο βέβαια! Ίσως να ισχύει με συγκεκριμένα μοντέλα που ηδη πληρούν τις προϋποθέσεις η όσα κυκλοφόρησαν μετα τις νεες οδηγίες, who knows.
 
Υπάρχουν έντονες φήμες οτι θα μπορείς να στείλεις στην dji το παλιο drone σου και να το παίρνεις πίσω με classification, προφανώς θα αλλάζουν και το ταμπελάκι. Με το αζημίωτο βέβαια! Ίσως να ισχύει με συγκεκριμένα μοντέλα που ηδη πληρούν τις προϋποθέσεις η όσα κυκλοφόρησαν μετα τις νεες οδηγίες, who knows.
Ελα ρε συ, μακαρι!