Κατι θα τους εκανες.....μηπως πήγες στο Κουπερτίνο και αρχισες να λες βλακείες;Εγώ ήθελα να μείνω εκεί, αλλά με πέταξαν έξω από τη χώρα..
Μ@λ@κίες .Εγώ περιμένω να "ανοίξουν" οι μπάρες στην TV να απολαύσω IMAXΔεν έχετε δει μεγάλη οθόνη αν δεν έχετε πάει στο Sphere στο Las Vegas.
View attachment 233883
View attachment 233884
Τι IMAX και μλκς.. αυτό είναι θέαση..
Εικόνα σημαντικά μεγαλύτερη από το οπτικό πεδίο οποιουδήποτε. Και ποιότητα OLED.
Το Sphere στοίχισε ~2.3 δις δολάρια να φτιαχτεί, οπότε μάλλον όχι.
Η λύση για το σπίτι είναι όσο πιο μεγάλη OLED αντέχεις.. εκτός αν δεν σε πειράζει το να μην έχεις μαύρο, οπότε πηγαίνεις σε ότι καλύτερο μπορείς σε προβολέα ή LCD tv.
Και μετά βλέπεις ότι σου αρέσει. Αν είναι σε 4:3, τι να κάνουμε. Το ίδιο αν είναι Nolan με εναλλαγές από wide σε "imax".
Δεν είναι λογικό να βλέπεις πράγματα που δεν σου αρέσουν μόνο και μόνο για να μην έχεις "μαύρες μπάρες".
Ή να μην βλέπεις πράγματα που σου αρέσουν επειδή έχουν "μαύρες μπάρες".
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει, ας το πουν όπως θέλουν το 16:9, ας το πουν και "IMAX enhanced", αρκεί να σταματήσουν εκεί στο Hollywood αυτή την ανοησία με το τρισκατάρατο 21:9 και το letterboxing.Μόνο που αυτό λέγεται και 16:9 εδώ και πολλά χρόνια....
Πραγματικά με τόσο σανό που τρώνε τα πελατάκια, αν ήμουν κατασκευαστής τηλεοράσεων θα έβγαζα ΝΑ (με το συμπάθειο) μια διαφήμιση και θα έλεγα : FIRST IMAX TV EVER ! και με ενα ανάγλυφο Logo στο πλαίσιο να γυαλίζει για μεγαλύτερη πιστοποίηση.![]()
Μερικές σελίδες πριν κάποιοι λέγανε για την ηθική ανωτερότητα της DTS η οποία δεν σερβίρει lossless και lossy χωρίς επαρκή διαφοροποίηση, οι πιο ρεαλιστές λέγαμε ότι είναι πολλά τα φράγκα του streaming για να μείνουν στην απέξω:Το βρήκα στο ίδιο άρθρο:
"DTS:X on Disney+ will be delivered via a lossy compression option which our friend at DTS claims is “technically lossy but perceptually lossless.” The rep also told me that the recommended and “typical” streaming bandwidth for the DTS:X audio track over streaming services is 448 kbps (kilobits per second). This is actually lower than the streaming bandwidth used by the older DTS Surround codec on DVDs (768 kbps and 1.5 Mbps). Fortunately advances in codec technology over the past three decades allow the latest, most efficient version of the DTS codec, called “DTS:X for Streaming,” to do more with less. The proof is in the pudding, as they say, so we’re looking forward to checking it out ourselves to see how it sounds."
Τελικά οι ρεαλιστές αποδειχθήκαμε ξανά σωστοί στις προβλέψεις μας.Κάτσε να δούμε αυτό το DTS:X που θα streamάρει το Disney+ και αν θα είναι lossless ή lossy. Πολύ δύσκολα θα είναι lossless αφού μιλάμε για streaming. Και κάπου είχα διαβάσει ότι η DTS αναπτύσσει lossy εκδοχή του DTS:X πάνω στο DTS-HD (δηλαδή DTS-HD χωρίς το lossless delta, δηλαδή χωρίς το ΜΑ). Αν ισχύει αυτό και εφόσον το ονομάζουν DTS:X τότε όσοι εμπιστεύονται την ηθική ακεραιότητα της DTS θα βρεθούν προ εκπλήξεως. Είναι πολλά τα λεφτά του streaming και του broadcast και κανείς δεν θέλει να μείνει απ'έξω ή να δώσει την εντύπωση ότι δίνει κατώτερη εκδοχή σε σχέση με το δισκάκι (και ας είναι κατώτερη).
Με το ρίσκο να ενοχλήσω μερικούς, τώρα που η DTS δεν έδωσε lossless object-based audio στο streaming, τι ακριβώς την χρειαζόμαστε την DTS; Έχουμε το Dolby Digital που πλέον πιάνει 640kbps, το Dolby Digital Plus (+Atmos) που πιάνει πρακτικά όσο θέλει, και το TRUEHD (+Atmos) για το Blu-Ray. Η DTS μας εξυπηρέτησε καλά στο DVD (που ήταν και ο μόνος τρόπος να έχεις 6.1 discrete ήχο), κατάφερε να γίνει default στο Blu-Ray (πριν το Atmos), τώρα επί του πρακτέου τι προσφέρει; Έχουμε καταντήσει να έχουμε 4 σύγχρονα lossy formats (Dolby Digital Plus, HE-AAC(v2), Mpeg-H 3D Audio, και τώρα αυτό το DTS:X for Streaming) συν τα lossless, πράγμα που σημαίνει πιο ακριβές συσκευές (λόγω royalties), ασυμβατότητες σε software media players, και γενικά μεγαλύτερη πολυπλοκότητα, χωρίς να κερδίζουμε κάτι ως καταναλωτές.Και δεν φαίνεται να επιστρέφει η DTS έτσι όπως πάει και ποντάρει σε κουτσά άλογα...
Με το ρίσκο να ενοχλήσω μερικούς, τώρα που η DTS δεν έδωσε lossless object-based audio στο streaming, τι ακριβώς την χρειαζόμαστε την DTS; Έχουμε το Dolby Digital που πλέον πιάνει 640kbps, το Dolby Digital Plus (+Atmos) που πιάνει πρακτικά όσο θέλει, και το TRUEHD (+Atmos) για το Blu-Ray. Η DTS μας εξυπηρέτησε καλά στο DVD (που ήταν και ο μόνος τρόπος να έχεις 6.1 discrete ήχο), κατάφερε να γίνει default στο Blu-Ray (πριν το Atmos), τώρα επί του πρακτέου τι προσφέρει; Έχουμε καταντήσει να έχουμε 4 σύγχρονα lossy formats (Dolby Digital Plus, HE-AAC(v2), Mpeg-H 3D Audio, και τώρα αυτό το DTS:X for Streaming), πράγμα που σημαίνει πιο ακριβές συσκευές (λόγω royalties στον καθένα από τους 4), ασυμβατότητες σε software media players, και γενικά μεγαλύτερη πολυπλοκότητα, χωρίς να κερδίζουμε κάτι ως καταναλωτές.
Θεωρητικά έχει λιγότερο αυστηρές προδιαγραφές στην τοποθέτηση των ηχείων κάνοντας τα πιο εύκολα στην τοποθέτηση σε ένα σαλινι ενώ στο DTS X Pro δίνεται η δυνατοτητα τοποθέτησης κεντρικών ηχείων επάνω και κάτω από την οθόνη, πράγμα που στις πολλές ιντσες χωρίς ηχοπερατη οθόνη (για παράδειγμα μια tv) είναι είναι καλύτερη λύση από το ένα.
Τα top front center που υποστηρίζει το DTS:X Pro αλλά και το Dolby Atmos, δεν είναι για τον σκοπό αυτό. Είναι χωριστή πληροφορία. Για να κάνεις το stereo imaging για να φέρεις το κεντρικό είδωλο στο κέντρο της οθόνης κάνοντας χρήση above & below center speakers θες πατέντες για τους περισσότερους ενισχυτές (π.χ. miniDSP 2x4 HD & τελικούς), ενώ λίγοι το υποστηρίζουν και το σετάρουν σωστά μόνοι τους δίχως πανέντες (κυρίως Trinnov και JBL Synthesis).
Ναι, Auro 3D ήθελα να πω.Μήπως εννοείς το Auro 3D αντί του Dolby Atmos για το δεύτερο format που υποστηρίζει άνω κεντρικό;