Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 8000A

gr_1958

New member
25 May 2009
14
[FONT=&quot]Γεια-χαρά σε όλους.[/FONT]

[FONT=&quot]Πρόσφατα, κάνοντας μια βλακεία, κατέστρεψα τη βελόνα της κεφαλής του πικάπ μου. Ήταν μια [/FONT][FONT=&quot]SHURE[/FONT][FONT=&quot] VST[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]V[/FONT][FONT=&quot] κινητού μαγνήτη (με έξοδο 2.8[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot] ή 3[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot]) που αγόρασα καινούρια το 2003. Ψάχνοντας να την αντικαταστήσω, κατέληξα στα παρακάτω μοντέλα κινητού πηνίου (που ελπίζω να βρω στην αγορά της Αθήνας).[/FONT]
[FONT=&quot]1.[/FONT][FONT=&quot]DYNAVECTOR[/FONT][FONT=&quot] 20[/FONT][FONT=&quot]X[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]L[/FONT][FONT=&quot](με έξοδο 2.8[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot] που μπορεί να μπει σε είσοδο κινητού μαγνήτη, αλλά υπάρχει και σε εκδοχή χαμηλής εξόδου 0.3[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot] για είσοδο κινητού πηνίου)[/FONT]
[FONT=&quot]2.[/FONT][FONT=&quot]ΒΕΝΖ [/FONT][FONT=&quot]Micro[/FONT][FONT=&quot] ACE[/FONT][FONT=&quot] S[/FONT][FONT=&quot] L[/FONT][FONT=&quot] (με έξοδο 0.4[/FONT][FONT=&quot]mV [/FONT][FONT=&quot]για είσοδο κινητού πηνίου, αλλά υπάρχει και το ίδιο μοντέλο με έξοδο 2.5[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot] για είσοδο κινητού μαγνήτη)[/FONT]
[FONT=&quot]3.[/FONT][FONT=&quot]SUMIKO Blue Point No.2 ([/FONT][FONT=&quot]με [/FONT][FONT=&quot]έξοδο[/FONT][FONT=&quot] 2.5mV)[/FONT]
[FONT=&quot]4.[/FONT][FONT=&quot]SUMIKO Blue Point Special EVO III ([/FONT][FONT=&quot]με[/FONT][FONT=&quot] έξοδο[/FONT][FONT=&quot] 2.5mV)[/FONT]
[FONT=&quot]5.[/FONT][FONT=&quot]SUMIKO [/FONT][FONT=&quot]Blackbird[/FONT][FONT=&quot] (με έξοδο 2.5[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot]) – ακριβότερη των τεσσάρων προηγουμένων[/FONT]

[FONT=&quot]Το πικάπ μου είναι το [/FONT][FONT=&quot]TECHNICS[/FONT][FONT=&quot] SL[/FONT][FONT=&quot]-1200 [/FONT][FONT=&quot]MKII [/FONT][FONT=&quot]όπως πωλείται από την αντιπροσωπεία (χωρίς μετατροπές) με το βραχίονα του κατασκευαστή, το οποίο αγόρασα καινούριο (μαζί με τη κεφαλή [/FONT][FONT=&quot]SHURE[/FONT][FONT=&quot] το 2003).[/FONT]
[FONT=&quot]Ενισχυτής μου είναι ένας ολοκληρωμένος [/FONT][FONT=&quot]AUDIOLAB[/FONT][FONT=&quot] 8000[/FONT][FONT=&quot]A[/FONT][FONT=&quot] που αγόρασα καινούριο το 1991. Στο φυλλάδιο οδηγιών του διαβάζω πως η είσοδός του κινητού πηνίου δέχεται κεφαλές από 0.1-0.5[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]
[FONT=&quot]Ηχεία μου είναι τα [/FONT][FONT=&quot]INFINITY[/FONT][FONT=&quot] Wave[/FONT][FONT=&quot] Transmission[/FONT][FONT=&quot] Line [/FONT][FONT=&quot]Column[/FONT][FONT=&quot] (με επισκευασμένες αναρτήσεις στα μεγάφωνα λόγω αναμενόμενης φθοράς χρόνου) που αγόρασα καινούρια το 1976 και είναι το αγαπημένο μου κομμάτι στο σύστημά μου (όχι πως έχω παράπονα από τα υπόλοιπα).[/FONT]

[FONT=&quot]Παρά το τι αναφέρει το φυλλάδιο οδηγιών του [/FONT][FONT=&quot]Audiolab[/FONT][FONT=&quot], μού είπαν να μη του βάλω κεφαλή κινητού πηνίου με έξοδο χαμηλότερη από 0.5[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot] αλλά να κινηθώ στη περιοχή από 0.5[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot] έως 0.8[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot] για κινητό πηνίο. Έτσι απέκλεισα τη [/FONT][FONT=&quot]DENON[/FONT][FONT=&quot] DL[/FONT][FONT=&quot]-304 λόγω της πολύ χαμηλής της εξόδου (0.18[/FONT][FONT=&quot]mV[/FONT][FONT=&quot]) ενώ (θεωρητικά) τη δέχεται η είσοδος κινητού πηνίου σύμφωνα με το φυλλάδιο του [/FONT][FONT=&quot]Audiolab[/FONT][FONT=&quot]. Το λέω αυτό ενώ διάβασα πολύ καλά σχόλια γι’ αυτή τη κεφαλή στο Διαδίκτυο. Για τον ίδιο λόγο απέκλεισα και τα μοντέλα [/FONT][FONT=&quot]DL[/FONT][FONT=&quot]-103, [/FONT][FONT=&quot]DL[/FONT][FONT=&quot]-103[/FONT][FONT=&quot]R[/FONT][FONT=&quot]και [/FONT][FONT=&quot]DL[/FONT][FONT=&quot]-103[/FONT][FONT=&quot]SA [/FONT][FONT=&quot]της [/FONT][FONT=&quot]DENON[/FONT][FONT=&quot] που όλα τους έχουν (πολύ) καλές κριτικές στο Δίκτυο (αν και σημειώνεται η υπεροχή της [/FONT][FONT=&quot]DL[/FONT][FONT=&quot]-304).[/FONT]

[FONT=&quot]Άλλα μοντέλα που βρίσκονται πιο κάτω στις επιλογές μου είναι:[/FONT]
[FONT=&quot]1.[/FONT][FONT=&quot]Audio-Technica AT-OC9ML/II ([/FONT][FONT=&quot]με[/FONT][FONT=&quot] έξοδο[/FONT][FONT=&quot] 0.4mV)[/FONT]
[FONT=&quot]2.[/FONT][FONT=&quot]Ortofon Rondo Red ([/FONT][FONT=&quot]με[/FONT][FONT=&quot] έξοδο[/FONT][FONT=&quot] 0.5mV)[/FONT]

[FONT=&quot]Το ποσό που προτίθεμαι να ξοδέψω για την αγορά νέας κεφαλής είναι γύρω στα 400 (αλλά κατ’ εξαίρεση θα μπορούσα να διαθέσω μέχρι και 500 - όχι περισσότερα – διότι, όπως μου είπαν, δεν αξίζει να επενδύσω πολλά χρήματα για κεφαλή που θα μπει στο βραχίονα του [/FONT][FONT=&quot]Technics[/FONT][FONT=&quot] – και δεν αντιμετωπίζω ενδεχόμενο αγοράς νέου καλλίτερου πικάπ ή μετατροπής του διότι με ανησυχεί το «πείραμα»). Ίσως τα 400 ή 500 να είναι πολλά για κεφαλή για το [/FONT][FONT=&quot]Technics[/FONT][FONT=&quot]...[/FONT]
[FONT=&quot]Προτιμώ να ξοδεύω τα χρήματά μου στην αγορά μουσικής παρά μηχανημάτων αναπαραγωγής της με δεδομένο, βέβαια, πως μπορώ να την ακούω ικανοποιητικά. Και αυτό ισχύει για το σύστημά μου: ενώ δεν το θεωρώ τίποτα το ιδιαίτερο – μέτριο θα το χαρακτήριζα – εντούτοις είμαι ικανοποιημένος από τον ήχο του. Ευελπιστώ με την αγορά της νέας κεφαλής να ακούγεται ακόμα καλλίτερο απ’ ό,τι με τη [/FONT][FONT=&quot]Shure[/FONT][FONT=&quot] VST[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]V[/FONT][FONT=&quot] που θα τη κρατήσω έστω και με τη σπασμένη βελόνα μόνο και μόνο για να μου θυμίζει τη βλακεία με την οποία της φέρθηκα... δεν φέρονται έτσι στις κεφαλές...[/FONT]

[FONT=&quot]Ακούω πλέον κλασική μουσική (σε όλες της τις εκδοχές/εποχές) κατά 80% - γι’ αυτό και με προέτρεψαν να κινηθώ σε κεφαλές κινητού πηνίου. Έχω αρκετά μεγάλη συλλογή [/FONT][FONT=&quot]CDs[/FONT][FONT=&quot] αλλά πρόσφατα αποφάσισα να επαναδραστηριοποιήσω την ακρόαση (και την αγορά) βινυλίου κάτι που εγκατέλειψα μετά το 1991 με την αγορά ενός [/FONT][FONT=&quot]CD[/FONT][FONT=&quot]deck[/FONT][FONT=&quot] της [/FONT][FONT=&quot]MARANTZ[/FONT][FONT=&quot] (το [/FONT][FONT=&quot]CD[/FONT][FONT=&quot]-60 [/FONT][FONT=&quot]Special[/FONT][FONT=&quot] Edition[/FONT][FONT=&quot]) που έχω ακόμα. Αγαπώ, όμως, πολύ τη [/FONT][FONT=&quot]Jazz[/FONT][FONT=&quot]– ανέκαθεν ήταν μεγάλη μου αδυναμία – και έχω αρκετά (έως πολλά) βινύλια [/FONT][FONT=&quot]Jazz[/FONT][FONT=&quot] (αλλά και πολλά [/FONT][FONT=&quot]CDs[/FONT][FONT=&quot]).[/FONT]
[FONT=&quot]Τέλος, έχω πολλά (πολύτιμα) βινύλια με [/FONT][FONT=&quot]Rock [/FONT][FONT=&quot]μουσική (ιδιαίτερα [/FONT][FONT=&quot]punk [/FONT][FONT=&quot]και [/FONT][FONT=&quot]new [/FONT][FONT=&quot]wave[/FONT][FONT=&quot] από το 1976/77 ως το 1987 αλλά όχι μόνο) που ενώ δεν τα ακούω συχνά πια, εντούτοις μού είναι αδύνατο να τα ξεχάσω: είναι ένα βασικό κομμάτι του (μουσικού) εαυτού μου.[/FONT]

[FONT=&quot]Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για τις πιο πάνω επιλογές μου, αλλά και άλλες προτάσεις/σχόλια ενδεχομένως, σχετικά με την αγορά κεφαλής πικάπ για το σύστημά μου και τη μουσική που (θα συνεχίσω να) ακούω.[/FONT]
[FONT=&quot]Σας ευχαριστώ που διαβάσατε τούτο το μήνυμα όπως σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και για τις απαντήσεις και το χρόνο σας.[/FONT]
 
Re: Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 800A

Πρέπει να υπολογίσεις τις μηχανικές ιδιότητες της κεφαλής ώστε η συχνότητα συντονισμού του συστήματος κεφαλής-βραχίονα να είναι στα 10-12Hz. Δες εδώ:
http://www.theanalogdept.com/cartridge___arm_matching.htm
Εμένα μου αρέσει ο ήχος των Blue Point, αλλά δεν ξέρω αν ο βραχίονας είναι πολύ ελαφρύς για αυτή την κεφαλή. Αλήθεια γιατί δεν επισκευάζεις την Shure, που απ' ότι έχω ακούσει πάει γάντι στο Technics;
 
Re: Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 800A

Πρέπει να υπολογίσεις τις μηχανικές ιδιότητες της κεφαλής ώστε η συχνότητα συντονισμού του συστήματος κεφαλής-βραχίονα να είναι στα 10-12Hz. Δες εδώ:
http://www.theanalogdept.com/cartridge___arm_matching.htm
Εμένα μου αρέσει ο ήχος των Blue Point, αλλά δεν ξέρω αν ο βραχίονας είναι πολύ ελαφρύς για αυτή την κεφαλή. Αλήθεια γιατί δεν επισκευάζεις την Shure, που απ' ότι έχω ακούσει πάει γάντι στο Technics;

Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Το τεχνικό θέμα που ανέφερες θα το αναλάβει το κατάστημα/προμηθευτής απ' όπου θα αγοράσω την κεφαλή, καθόσον δεν είμαι σίγουρος πως είναι κάτι που μπορώ να κάνω εγώ, μαζί με όποια άλλα τεχνικά θέματα συμβατότητας. Παρ' όλ' αυτά θα επισκεφθώ την ιστοσελίδα που έγραψες.
Η Blue Point (No.2 ή Special EVO III και λιγότερο η Blackbird λόγω αυξημένης τιμής) είναι σίγουρα υποψήφια κρίνοντας από τις κριτικές που διαβάζω στο Δίκτυο.
Δυστυχώς η παλιά μου Shure VST-V δεν μπορεί να επισκευαστεί διότι δεν είναι πλέον διαθέσιμη η βελόνα της. Ούτε η ίδια η Shure τη διαθέτει ούτε μπόρεσα να τη βρω στην (ελληνική ή ξένη) αγορά. Έτσι κατέληξα πως χρειάζεται να αλλάξω κεφαλή και κινούμαι προς αυτές του κινητού πηνίου για τους (μουσικούς) λόγους που εξηγώ στο αρχικό μου μήνυμα.
Όπως λένε, κάθε εμπόδιο για καλό. Θέλω να ελπίζω πως ο ήχος στο σύστημά μου θα βελτιωθεί περαιτέρω (όχι πως δεν ήταν καλός).
 
Re: Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 800A

Νομίζω και η Audio Technica πάει καλά με το βραχίονα του Technics. Και δεν παίρνεις αυτή;
 
Απάντηση: Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 800A

Δυστυχώς δεν έχω ακούσει καμία από τις κεφαλές που σε ενδιαφέρουν. Επειδή όμως ακούω σχετικά συχνά μια μεγαλύτερη dynavector (την xx-2), θα σου πρότεινα την 20 και μάλιστα, θα ρίσκαρα με το μοντέλο της χαμηλής εξόδου.

Από τις κεφαλές που έχω ακούσει, και γενικά με τον ήχο της εταιρείας είμαι αρκετά εξοικειωμένος γιατί κατέχω ένα μεγαλύτερο μοντέλο, θα σου πρότεινα τη ZYX RS-10 H:
TMC01669.jpg


Μαζί όμως με το silent metal, γιατί είναι ελαφριά και σκληρή για το βραχίονα σου. Παλαιότερα την είχα δει στο κατάστημα της discophile στην Πανεπιστημίου (στη στοά δίπλα στο ΜΑΜ, Παν/μίου & Ιπποκράτους), τοποθετημένη σε ένα Thorens TD-125 σε βραχίονα SME-3009. Μπορεί να παίζει ακόμη εκεί.

Αν έχει κάποια σημασία, ακούω και 'γω κυρίως κλασσική.
 
Re: Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 800A

Εχω την υψηλοεξοδη [FONT=&quot]DYNAVECTOR[/FONT][FONT=&quot] 20[/FONT][FONT=&quot]X και μπορω να πω οτι ειναι αρκετα αναλυτικη, με καθαρο ηχο και αξιολογο μπασσο αλλα δεν νομιζω οτι ειναι ιδανικη για κλασσικη μουσικη. Ειναι μια δυναμικη κεφαλη περισσοτερο για ροκ ηχογραφησεις. Νομιζω οτι αν ασχοληθεις με τις Benz Ace θα μεινεις πιο ευχαριστημενος στο ειδος της μουσικης που ακους (κατα πως λεν οσοι την εχουν).
[/FONT]
 
Re: Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 800A

Σᾶς εὐχαριστῶ πολὺ γιὰ τὶς ἀπαντήσεις σας Guybrush, Δαμιανὲ καὶ Σταῦρο.

Ψάχνομαι ἀκόμα, καθόσον δὲν μπορῶ νὰ ἀκούσω τὶς κεφαλὲς ποὺ μὲ ἐνδιαφέρουν μιᾶς καὶ ζῶ σὲ Κυκλαδονήσι καὶ ὄχι στὴν Ἀθήνα ἤ ἄλλη μεγάλη πόλη ὅπου εἶναι ἄλλες οἱ δυνατότητες. Ἔτσι, ἀρκοῦμαι ἀναγκαστικὰ σὲ γνῶμες ἄλλων (γνωστῶν μου ἀλλά καὶ ἐδῶ μέσα σὲ τοῦτο τὸ forum ποὺ εἶναι μιὰ καλὴ βοήθεια καὶ εὐτυχῶς ποὺ ὑπάρχει).
Κινοῦμαι πιὰ ἀνάμεσα στὴ Dynavector 20X-H (παρὰ τὴν προτροπή σου, Σταῦρο, κάποιοι μοῦ τὴν συνιστοῦν καὶ γιὰ κλασικὴ μουσική) καὶ στὴ Benz Micro Ace S L. Πιστεύω σὲ λίγες ἡμέρες νὰ λήξη τὸ θέμα ἀλλά ὥς τότε ἐλπίζω νὰ ἔχουν γράψει τὴ γνώμη τους καὶ ἄλλοι.

Νὰ εἶστε ὅλοι σας καλά.
 
Re: Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 800A

[FONT=&quot]Ἐπανέρχομαι στὸ θέμα τῆς [/FONT][FONT=&quot]Dynavector DV-20XH[/FONT][FONT=&quot] (ὑψηλῆς ἐξόδου [/FONT][FONT=&quot]2.8mV[/FONT][FONT=&quot])[/FONT][FONT=&quot] πάνω σὲ πικὰπ [/FONT][FONT=&quot]Technics SL-1200 MK2 [/FONT][FONT=&quot](μὲ τὸν βραχίονά του) μὲ ἐνισχυτὴ [/FONT][FONT=&quot]Audiolab 8000A.[/FONT][FONT=&quot] Ἐπ’ αὐτοῦ, καὶ δὴ τὴ συμβατότητά τους γιὰ ἀκρόαση κυρίως κλασικῆς μουσικῆς καὶ [/FONT][FONT=&quot]Jazz[/FONT][FONT=&quot], ζήτησα πρὸ ὀλίγου καιροῦ τὴ γνώμη σας. Εὐχαριστῶ ὅσους ἀνταποκρίθηκαν.[/FONT]

[FONT=&quot]Κατ’ ἀρχὰς νὰ ζητήσω συγγνώμη γιὰ τὸ ὅτι «ἔφαγα» ἕνα μηδενικὸ στὸ μοντέλο τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Audiolab [/FONT][FONT=&quot]στὸν τίτλο τοῦ [/FONT][FONT=&quot]thread[/FONT][FONT=&quot]... Ἀπροσεξία μου λόγῳ βιασύνης. Τὸ μοντέλο, λοιπόν, εἶναι [/FONT][FONT=&quot]Audiolab[/FONT][FONT=&quot] 8000[/FONT][FONT=&quot]A[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot]Τελικὰ πρὸ δεκαημέρου ἀγόρασα τὴ συγκεκριμένη [/FONT][FONT=&quot]Dynavector[/FONT][FONT=&quot] ἀπὸ τὴν ἀντιπροσωπεία (Βιντεορυθμὸς Α.Ε. στὴ Καλλιθέα) ἔναντι 380,00 καὶ τὴν παρέλαβα στὸ νησὶ πάραυτα. Μιὰ χαρὰ συνεννόηση καὶ ἀνταπόκριση. Ἡ κεφαλὴ δὲν δημιούργησε κανένα πρόβλημα κατὰ τὴν τοποθέτηση οὔτε στὴ ρύθμισή της πάνω στὸ βραχίονα (ἰσοστάθμιση, [/FONT][FONT=&quot]overhanging[/FONT][FONT=&quot], βάρος, [/FONT][FONT=&quot]antiskating[/FONT][FONT=&quot])· ἁπλῆ διαδικασία.[/FONT]

[FONT=&quot]Κατὰ τὴ διάρκεια αὐτοῦ τοῦ δεκαημέρου εἶχα τὴν εὐκαιρία νὰ δοκιμάσω τὴν κεφαλὴ μὲ κλασικὴ μουσική, [/FONT][FONT=&quot]Jazz [/FONT][FONT=&quot]καὶ ρόκ. Τὸ διάστημα μπορεῖ νὰ μὴν εἶναι μεγάλο ἀλλὰ πῆρα μιὰ καλὴ (πρό)γεύση. Οἱ ἐντυπώσεις μου εἶναι θετικές. Ἡ ἐπιλογή μου ἦταν ἱκανοποιητική, γιὰ τὴν ἀκρίβεια ὁ ἦχος εἶναι ἀρκετὰ καλλίτερος ἀπὸ ἐκεῖνον τῆς (προηγούμενης) [/FONT][FONT=&quot]Shure[/FONT][FONT=&quot] VST[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]V[/FONT][FONT=&quot]. Ἄς σημειωθῆ ἐδῶ πὼς ἡ [/FONT][FONT=&quot]Dynavector [/FONT][FONT=&quot]εἶναι (ὑψηλοέξοδη) κινητοῦ πηνίου ἐνῷ ἡ [/FONT][FONT=&quot]Shure [/FONT][FONT=&quot]εἶναι κινητοῦ μαγνήτου.[/FONT]
[FONT=&quot]Ἐνδεικτικὰ σᾶς λέω πὼς τὸ [/FONT][FONT=&quot]Thick[/FONT][FONT=&quot] As[/FONT][FONT=&quot] A [/FONT][FONT=&quot]Brick[/FONT][FONT=&quot] (ἑλληνικῆς ἐκτυπώσεως, μόλις κυκλοφόρησε τὸ 1976 – σὲ καλὴ κατάσταση ὅπως ὅλα μου τὰ βινύλια) ἀκούστηκε σὲ ὅλη του τη μεγαλοπρέπεια σὲ ὅλο τὸ εὗρος τῶν συχνοτήτων: ὑψηλές, μεσαῖες καὶ χαμηλές. Ἦχος διαυγὴς καὶ λεπτομερὴς μὲ τὴ στερεοφωνία πλήρως ἀποδιδόμενη καὶ τὴν αἴσθηση τοῦ «χώρου» - ἦχος «ἀνοιχτός» μὲ τὰ ὄργανα νὰ διακρίνονται στὸ χῶρο καὶ τὴ λαμπρὴ φωνὴ τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Anderson[/FONT][FONT=&quot] (ἀλλὰ καὶ τὸ φλάουτό του) νὰ δεσπόζη πάνω ἀπ’ αὐτά. Τὸ ἴδιο καθαρὰ ἦταν τὰ ἀποτελέσματα σὲ ὅλες τὶς συχνότητες μὲ τὸ [/FONT][FONT=&quot]Original[/FONT][FONT=&quot] Soundtrack [/FONT][FONT=&quot]τῶν 10[/FONT][FONT=&quot]cc [/FONT][FONT=&quot]ὅπου στὸ ξεκίνημα τοῦ πρώτου κομματιοῦ ἡ στερεοφωνία εἶναι ἐντυπωσιακή.[/FONT]
[FONT=&quot]Στὴ κλασικὴ καὶ τὴ [/FONT][FONT=&quot]Jazz[/FONT][FONT=&quot] ἔμεινα ἐπίσης ἱκανοποιημένος. Εἰδικὰ στὴ κλασική, ὅπου ἄκουσα περισσότερα [/FONT][FONT=&quot]LPs[/FONT][FONT=&quot], τὰ ἀποτελέσματα εἶναι σαφῶς καλλίτερα τῆς [/FONT][FONT=&quot]Shure[/FONT][FONT=&quot] VST[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]V[/FONT][FONT=&quot] καὶ ἰδιαίτερα τὰ ἔγχορδα (περισσότερο τὰ βιολοντσέλα καὶ τὰ κοντραμπάσα στὶς ὀρχῆστρες) μὲ μιὰ ξεχωριστὴ ζωντάνια καὶ ἀναλυτικότητα. Βρῆκα τὶς χαμηλὲς συχνότητες νὰ ἀποδίδονται καλλίτερα καὶ πιὸ πειστικά (ἕως «πλούσια»). Γενικὰ εἶναι βελτιωμένη ἡ αἴσθηση τοῦ χώρου ὅπου τὰ ὄργανα τοποθετοῦνται περισσότερο εὐδιάκριτα στὸ ἠχητικὸ ὁρίζοντα.[/FONT]

[FONT=&quot]Μοῦ ἔκανε ἐντύπωση τὸ γεγονὸς πὼς ἡ [/FONT][FONT=&quot]Dynavector[/FONT][FONT=&quot] DV[/FONT][FONT=&quot]-20[/FONT][FONT=&quot]XH[/FONT][FONT=&quot] στέλνει στὰ ἠχεῖα τὸν ἦχο τοῦ βινυλίου ἀρκετὰ ἀπαλλαγμένο ἀπὸ θόρυβο ([/FONT][FONT=&quot]scratch[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]clics[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]bops[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]etc[/FONT][FONT=&quot].). Ὅπως εἶπα καὶ παραπάνω, τὰ βινύλιά μου εἶναι σὲ πολὺ καλὴ κατάσταση (ἀγορασμένα καινούρια κάποτε καὶ μὲ προσεκτικὴ συμπεριφορὰ παιγμένα - ὅλα τὰ ἄλλα πλὴν ἐκείνων τῆς κλασικῆς ποὺ ἀγοράστηκαν/ἀγοράζοναι πρόσφατα καὶ εἶναι μεταχειρισμένα σὲ καλὴ, ὅμως, καὶ αὐτὰ κατάσταση). Ἐλάχιστα βινύλιά μου εἶναι «θορυβώδη» - καὶ μὴ φανταστῆτε ὑπερβολές. Σ’ αὐτὰ ἡ διαφορὰ ἦταν ἐντυπωσιακή, θὰ ἔλεγα. Ὁ ὁποιοσδήποτε θόρυβος ἔχει μειωθεῖ δραστικὰ. Δὲν ξέρω πὼς τὰ καταφέρνει ἡ κεφαλὴ καὶ «ἀφήνει» ἀπέξω ὅ,τι δὲν θὰ ἤθελα νὰ εἶναι ἐκεῖ (καὶ ἦταν μὲ τὴ [/FONT][FONT=&quot]Shure[/FONT][FONT=&quot]). Ταὐτόχρονα ὁ ἦχος της εἶναι πλούσιος στὰ μεσαῖα, διαυγὴς στὰ ὑψηλὰ ἐνῷ τὰ μπάσα δὲν ὑπολείπονται.[/FONT]

[FONT=&quot]Κοντολογίς, ἡ [/FONT][FONT=&quot]Dynavector[/FONT][FONT=&quot] DV[/FONT][FONT=&quot]-20[/FONT][FONT=&quot]XH[/FONT][FONT=&quot] εἶναι μιὰ κεφαλὴ ποὺ τὴν προτείνω γιὰ τὸ [/FONT][FONT=&quot]Technics[/FONT][FONT=&quot] SL[/FONT][FONT=&quot]-1200[/FONT][FONT=&quot]MK[/FONT][FONT=&quot]2 μὲ τὸν παλιὸ καλὸ ὁλοκληρωμένο [/FONT][FONT=&quot]Audiolab[/FONT][FONT=&quot] 8000[/FONT][FONT=&quot]A[/FONT][FONT=&quot]. Δὲν πρόκειται γιὰ ἕνα σύστημα ὑψηλῶν ἀξιώσεων ἀλλὰ ἀποδίδει ἱκανοποιητικὰ τὴ μουσικὴ ποὺ τοῦ ζητάω νὰ ἀναπαραγάγη. Καὶ νὰ σκεφθῆτε πὼς ἀκόμα ἡ κεφαλὴ εἶναι σὲ περίοδο «στρωσίματος» ([/FONT][FONT=&quot]break[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]in [/FONT][FONT=&quot]time[/FONT][FONT=&quot]) μιᾶς καὶ διάβασα στὸ Δίκτυο πὼς ἀπαιτοῦνται γύρω στὶς 60 μὲ 100 ὧρες γιὰ νὰ στρώση καὶ νὰ μὴν παρατηροῦνται ἀλλαγές (στρώσιμο) στὸν ἦχο. Τέτοιο «στρώσιμο» περνάει κάθε καινούρια κεφαλή, φυσικά.[/FONT]
[FONT=&quot]Ἄν ἀργότερα παρατηρήσω κάποια ἄξια λόγου διαφορὰ στὸν ἦχο της, θὰ ἐπανέλθω καὶ θὰ σᾶς πῶ λεπτομέρειες. Ἄλλως, ὅσα ἔγραψα πιὸ πάνω ἐξακολουθοῦν νὰ ἰσχύουν ὡς ἐνημέρωση γιὰ κάθε ἐνδιαφερόμενο.[/FONT]

[FONT=&quot]Αὐτὰ γιὰ τὴν ὥρα. Σᾶς εὐχαριστῶ.[/FONT]
[FONT=&quot]Καλὲς ἀκροάσεις![/FONT]
[FONT=&quot]To music![/FONT]
 
Εύχομαι Καλή διασκέδαση!
Πολύ χρήσιμη και η περιγραφή σου!

Όσο για το θεματάκι με το όνομα του Thread, μόλις το τακτοποίησα :-)
 
α μια χαρά συνδυασμός , ένα άριστο πικάπ + dynavector με λογική τιμή
συγχαρητήρια και καλές ακροάσεις
θα είχα βέβαια την απορία αν κάποιος εδώ μέσα έχει χρησιμοποίηση κεφαλή άνω των 1000 με το mk2 να μας πει τις εντυπώσεις του,
 
[FONT=&quot]Κατ’ ἀρχὰς νὰ εὐχαριστήσω τὸν [/FONT][FONT=&quot]tmjuju[/FONT][FONT=&quot] ποὺ ὡς [/FONT][FONT=&quot]administrator [/FONT][FONT=&quot]ἐπελήφθη τῆς παραδρομῆς μου καὶ διόρθωσε τὸν τίτλο τοῦ [/FONT][FONT=&quot]thread[/FONT][FONT=&quot]· ἔτσι τὸ μοντέλο τοῦ ἐνισχυτῆ ἀναφέρεται σωστὰ πλέον ὡς [/FONT][FONT=&quot]Audiolab 8000A.[/FONT]
[FONT=&quot]Δὲν [/FONT][FONT=&quot]ἤξερα[/FONT][FONT=&quot] πὼς [/FONT][FONT=&quot]οἱ[/FONT][FONT=&quot] ἀβλεψίες[/FONT][FONT=&quot] μποροῦν [/FONT][FONT=&quot]νὰ[/FONT][FONT=&quot] διορθωθοῦν [/FONT][FONT=&quot]ἀπὸ [/FONT][FONT=&quot]τὸν[/FONT][FONT=&quot]/[/FONT][FONT=&quot]τοὺς[/FONT][FONT=&quot] administrator(s), [/FONT][FONT=&quot]πρᾶγμα[/FONT][FONT=&quot] ποὺ [/FONT][FONT=&quot]φαντάζει [/FONT][FONT=&quot]πολύ[/FONT][FONT=&quot] φυσικό[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]Ἀρκεῖ[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]φυσικά[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]νὰ [/FONT][FONT=&quot]τοὺς[/FONT][FONT=&quot] ζητηθῆ[/FONT][FONT=&quot] - [/FONT][FONT=&quot]ἤ[/FONT][FONT=&quot] νὰ [/FONT][FONT=&quot]τὸ [/FONT][FONT=&quot]προσέξουν [/FONT][FONT=&quot]οἱ [/FONT][FONT=&quot]ἴδιοι[/FONT][FONT=&quot] ([/FONT][FONT=&quot]ὅπως[/FONT][FONT=&quot] καλὴ [/FONT][FONT=&quot]ὥρα[/FONT][FONT=&quot]...).[/FONT]

[FONT=&quot]Στὴ συνέχεια εὐχαριστῶ καὶ τὸν Δαμιανὸ καὶ τὸν [/FONT][FONT=&quot]antonisgr[/FONT][FONT=&quot] γιὰ τὰ καλά τους λόγια καὶ εὐχὲς ἐπὶ τῇ ἀγορᾷ τῆς νέας μου [/FONT][FONT=&quot]Dynavector[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]

[FONT=&quot]Εἰδικῶς[/FONT][FONT=&quot] ἐπὶ [/FONT][FONT=&quot]τοῦ[/FONT][FONT=&quot] σχολίου[/FONT][FONT=&quot] τοῦ[/FONT][FONT=&quot] antonisgr [/FONT][FONT=&quot]σχετικὰ[/FONT][FONT=&quot] μὲ[/FONT][FONT=&quot] ἀκριβότερες [/FONT][FONT=&quot]κεφαλὲς[/FONT][FONT=&quot] πάνω[/FONT][FONT=&quot] στὸ[/FONT][FONT=&quot] Technics SL-1200 MK2 [/FONT][FONT=&quot]ἀναφέρω[/FONT][FONT=&quot] τὰ[/FONT][FONT=&quot] ἑξῆς[/FONT][FONT=&quot]:[/FONT]
[FONT=&quot]Γενικῶς[/FONT][FONT=&quot] ([/FONT][FONT=&quot]διάφοροι[/FONT][FONT=&quot] εἰδήμονες[/FONT][FONT=&quot] περὶ[/FONT][FONT=&quot] τὸ[/FONT][FONT=&quot] hi-fi [/FONT][FONT=&quot]καὶ [/FONT][FONT=&quot]δὴ[/FONT][FONT=&quot] τὸ[/FONT][FONT=&quot] high end) [/FONT][FONT=&quot]μὲ[/FONT][FONT=&quot] ἀπέτρεψαν[/FONT][FONT=&quot] ἀπὸ[/FONT][FONT=&quot] τὸ[/FONT][FONT=&quot] νὰ [/FONT][FONT=&quot]ξοδέψω [/FONT][FONT=&quot]περισσότερα[/FONT][FONT=&quot] χρήματα [/FONT][FONT=&quot]για[/FONT][FONT=&quot] κεφαλὴ[/FONT][FONT=&quot] ποὺ[/FONT][FONT=&quot] θὰ[/FONT][FONT=&quot] ἔβαζα[/FONT][FONT=&quot] στὸ[/FONT][FONT=&quot] Technics [/FONT][FONT=&quot]μου[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]Ὡρισμένοι[/FONT][FONT=&quot] μοῦ[/FONT][FONT=&quot] ἐπεσήμαναν [/FONT][FONT=&quot]πὼς[/FONT][FONT=&quot] ἤδη[/FONT][FONT=&quot] δίνω[/FONT][FONT=&quot] ἀρκετὰ[/FONT][FONT=&quot] χρήματα[/FONT][FONT=&quot] ἀγοράζοντας[/FONT][FONT=&quot] τὴ[/FONT][FONT=&quot] συγκεκριμένη[/FONT][FONT=&quot] Dynavector – [/FONT][FONT=&quot]πάντα[/FONT][FONT=&quot] γιὰ [/FONT][FONT=&quot]τὸ [/FONT][FONT=&quot]ΜΚ[/FONT][FONT=&quot]2. [/FONT][FONT=&quot]Δὲν [/FONT][FONT=&quot]θὰ[/FONT][FONT=&quot] εἶχε[/FONT][FONT=&quot] νόημα[/FONT][FONT=&quot] νὰ[/FONT][FONT=&quot] δαπανήσω [/FONT][FONT=&quot]ἄνω [/FONT][FONT=&quot]τῶν[/FONT][FONT=&quot] 200-250 ([/FONT][FONT=&quot]τὸ[/FONT][FONT=&quot] μέγιστο[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]γιατὶ[/FONT][FONT=&quot] ὁ[/FONT][FONT=&quot] βραχίονας [/FONT][FONT=&quot]τοῦ[/FONT][FONT=&quot] ΜΚ[/FONT][FONT=&quot]2 [/FONT][FONT=&quot]δὲν [/FONT][FONT=&quot]θὰ[/FONT][FONT=&quot] ἐπέτρεπε[/FONT][FONT=&quot] νὰ [/FONT][FONT=&quot]ἀναδειχθοῦν[/FONT][FONT=&quot] οἱ [/FONT][FONT=&quot]ἐξαιρετικὲς[/FONT][FONT=&quot] καὶ[/FONT][FONT=&quot] «[/FONT][FONT=&quot]λεπτεπίλεπτες[/FONT][FONT=&quot]» [/FONT][FONT=&quot]διαφορὲς[/FONT][FONT=&quot] καὶ[/FONT][FONT=&quot] ἀνωτερότητες[/FONT][FONT=&quot] τῶν[/FONT][FONT=&quot] ἐν[/FONT][FONT=&quot] λόγῳ[/FONT][FONT=&quot] κατὰ[/FONT][FONT=&quot] πολὺ [/FONT][FONT=&quot]ἀκριβότερων [/FONT][FONT=&quot]κεφαλῶν[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]Τὸ[/FONT][FONT=&quot] ἐπιχείρημά [/FONT][FONT=&quot]τους[/FONT][FONT=&quot] εἶναι [/FONT][FONT=&quot]ὅτι[/FONT][FONT=&quot] τὸ[/FONT][FONT=&quot] ΜΚ[/FONT][FONT=&quot]2 [/FONT][FONT=&quot]εἶναι [/FONT][FONT=&quot]ἕνα [/FONT][FONT=&quot]ἀξιόπιστο [/FONT][FONT=&quot]πικὰπ[/FONT][FONT=&quot] καλῆς κατασκευῆς ([/FONT][FONT=&quot]γιὰ[/FONT][FONT=&quot] Djs [/FONT][FONT=&quot]ἀλλὰ[/FONT][FONT=&quot] ὄχι[/FONT][FONT=&quot] μόνο[/FONT][FONT=&quot]) [/FONT][FONT=&quot]τοῦ[/FONT][FONT=&quot] ὁποίου [/FONT][FONT=&quot]ὁ[/FONT][FONT=&quot] βραχίονας[/FONT][FONT=&quot] εἰδικὰ[/FONT][FONT=&quot] δὲν [/FONT][FONT=&quot]ἀνταποκρίνεται[/FONT][FONT=&quot] στὶς[/FONT][FONT=&quot] προσδοκίες [/FONT][FONT=&quot]καὶ[/FONT][FONT=&quot] ἀπαιτήσεις[/FONT][FONT=&quot] γιὰ[/FONT][FONT=&quot] ὑψηλὸ[/FONT][FONT=&quot] high fidelity. [/FONT][FONT=&quot]Ἀνεβαίνοντας[/FONT][FONT=&quot] στὴ[/FONT][FONT=&quot] κλίμακα[/FONT][FONT=&quot] τῶν[/FONT][FONT=&quot] ἀπαιτήσεων[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]τὸ[/FONT][FONT=&quot] ΜΚ[/FONT][FONT=&quot]2 «[/FONT][FONT=&quot]προδίδεται[/FONT][FONT=&quot]» [/FONT][FONT=&quot]τρόπον[/FONT][FONT=&quot] τινὰ[/FONT][FONT=&quot] ἀπὸ[/FONT][FONT=&quot] τὸν[/FONT][FONT=&quot] βραχίονά[/FONT][FONT=&quot] του·[/FONT][FONT=&quot] καὶ[/FONT][FONT=&quot] τοῦτο [/FONT][FONT=&quot]διότι[/FONT][FONT=&quot] σχεδιάστηκε [/FONT][FONT=&quot]ἀξιοπρεπῶς[/FONT][FONT=&quot] μὲν[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]ἀπευθυνόμενο[/FONT][FONT=&quot] σὲ [/FONT][FONT=&quot]ἐπαγγελματίες[/FONT][FONT=&quot] disc jockeys [/FONT][FONT=&quot]δέ[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]γιὰ[/FONT][FONT=&quot] τοὺς[/FONT][FONT=&quot] ὁποίους[/FONT][FONT=&quot] ἀποτελεῖ [/FONT][FONT=&quot]ἕνα[/FONT][FONT=&quot] εἶδος[/FONT][FONT=&quot] φετίχ[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]Ὄχι πὼς δὲν κάνει γιὰ «σπιτική» χρήση [/FONT][FONT=&quot]hi[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]fi[/FONT][FONT=&quot]. Μιὰ χαρὰ ἀνταποκρίνεται. Ἀλλά δὲν μποροῦμε αὐτὸ τὸ «μιὰ χαρά» νὰ τὸ ἐπεκτείνουμε ὡς τὸ [/FONT][FONT=&quot]high[/FONT][FONT=&quot] end[/FONT][FONT=&quot]. Ἐδῶ μιλάμε πλέον γιὰ διαφορετικὸ ἐπίπεδο ὅπου τὸ ΜΚ2 (σαφῶς) ὑπολείπεται. Αὐτὸ διατείνονται ὅσοι (αὐτο)χαρακτηρίζονται γνῶστες στὸ θέμα κι ἐγὼ τὰ μεταφέρω ἐδῶ.[/FONT]
[FONT=&quot]Κι ἐγὼ θὰ ἤθελα, ἀπὸ περιέργεια, νὰ μάθω τὰ σχόλια καὶ τὴν κριτικὴ κάποιου (ἔμπειρου περὶ τὸν ἦχο) χρήστη γιὰ τὸ ΜΚ2 καὶ μιὰ ἀρκετὰ ἀκριβότερη κεφαλὴ - ἄνω τῶν 1.000.[/FONT]

[FONT=&quot]Παρεμπιπτόντως ἀναφέρω πὼς ἔμπειρος ἀκροατὴς ὑψηλῶν ἀπαιτήσεων μοῦ ἐκμυστηρεύτηκε πὼς σ’ αὐτὴ τὴν κατηγορία τιμῆς (ἕως 500) οἱ Ἰάπωνες εἶναι πολύ ἀξιόλογοι στὸ κινητὸ πηνίο καὶ σαφῶς προτιμώμενοι. Γιὰ κεφαλὲς (κινητοῦ πηνίου) ἄνω τῶν 1.000 ὑπάρχουν ἀμερικανοὶ καὶ εὐρωπαῖοι κατασκευαστὲς ποὺ προτιμῶνται.[/FONT]

[FONT=&quot]Ὅμως, ὅπως ἔχω ξαναπεῖ, τὸ (μέτριο) σύστημά μου μὲ ἱκανοποιεῖ καὶ ρίχνω χωρὶς ἐνδοιασμοὺς τὸ βάρος (καὶ, κατ’ ἐπέκτασιν, τὰ χρήματά μου) στὴ μουσικὴ αὐτὴ καθαυτὴ καὶ ὄχι στὰ μηχανήματα ἀναπαραγωγῆς της.[/FONT]
[FONT=&quot]Γιὰ τὴ σύνθεση τοῦ μουσικοῦ συστήματός μου παραπέμπω στὴν ἀρχική μου καταχώρηση σὲ τοῦτο τὸ νῆμα.

Πρὸς τὸ παρὸν ἐξακολουθῶ νὰ ἀσχολοῦμαι μὲ τὴν ἀπόδοση τῆς Dynavector (καινούριο καλαθάκι μου καὶ ποῦ νὰ σὲ κρεμάσω... χεχεχε...) καὶ ἀργότερα θὰ ἐπανέλθω σὲ ἁμιγῶς μουσικὰ θέματα, τὰ ὁποῖα κατέχω καλλίτερα καὶ εἶναι ὁ "χῶρος" καὶ ἡ οὐσία ποὺ προτιμῶ.
[/FONT]
 
Για δες από ORIGINAL SL-1200, όπως το λένε στο Αμέρικα, δηλαδή από το πρώτο 1200, (1976), που μόλις παρέλαβα, φωτό με βραχίονα INFINITY, (πρέπει να είναι η ίδια εταιρεία των ηχείων του φίλου που ρωτάει), BLACK WIDOW από ανθρακονήματα με ενεργό μάζα μόλις 3 (!!!) gr.(1977 !!!), και STANTON 881 S .


NBLACKWIDOW.jpg



:smile:
 
Tώρα ως προς το πως παίζει θα σου πω περιεκτικά και με δύο λόγια: εγκαταλείπω τον ψηφιακό ήχο έως ότου βγει κάτι ανώτερο από το SACD !

:smile:
 
Aν βλέπω καλά, παίζεις με Stanton 881, ε;
Πόσο κόστισε ο βραχίονας, αν μου επιτρέπεις την ερώτηση;
Σκέφτεσαι για αλλαγή κεφαλής;
 
Απάντηση: Re: Dynavector 20X ή Benz Ace για Technics SL-1200 και Audiolab 8000A

Aν βλέπω καλά, παίζεις με Stanton 881, ε;
Πόσο κόστισε ο βραχίονας, αν μου επιτρέπεις την ερώτηση;
Σκέφτεσαι για αλλαγή κεφαλής;

To pickup αυτό το αγόρασα το 1976 και τον βραχίονα το '78. Έτσι δυστυχώς δεν θυμάμαι τιμή. Στα περιοδικά της εποχής αναφέρεται τιμή 12.500 δρχ..

Το μπέρδεμα στην ιστορία είναι ότι αυτό το σύστημα, το 2000 το αποχωρίστηκα για λόγους ... κοινωνικούς και δεν είχα έτσι την ευκαιρία να το ακούσω με το νέο μου stereo. Tώρα που το... ξαναπόκτησα και το άκουσα συγκριτικά με τα ψηφιακά κατάλαβα την υπεροχή του.

Η κεφαλή αυτή ταιριάζει απόλυτα και από πλευράς μάζας με τον βραχίονα, αλλά και θέλει μόνο 1 gr. για να παίξει αφήνοντας άφθαρτους τους δίσκους. (Όπως έλεγε η STANTON). Δεν βλέπω λόγο αλλαγής.

NOWEAR.jpg



:smile:
 
Ενδιαφέρει να ποστάρω στοιχεία για τον βραχίονα; Έχω τα πάντα για pickup, βραχίονα, κεφαλή.

:smile: