Ε-420 με pancake ή μια νέα compact;

13 March 2007
691
Βόλος
Καλησπέρα, πιστεύω το ερώτημα μου είναι ξεκάθαρο... έχω χαμηλό budget λόγω διακοπών και επειδή φέτος δε θέλω να κουβαλάω πολλά πολλά... σκεφτόμουν. Να κουμπώσω πάνω στην e420 μου τον pancake που θα μου στοιχίσει 170-180e ή να αγοράσω κάτι φθηνότερο σε μια απλή compact ; Τα χρήματα δυστηχώς είναι η προτεραιότητα - όσο χάλια και να βγάλει μια compact, π.χ FujiFilm FinePix av150 - φωτογραφίες παρέας θα είναι + ότι τραβάει βίντεο (επίσης κάτι κάνω σε μετ επεξεργασία σχεδόν πάντα και τα 14 MP με βολεύουν)

Θα ήθελα να ακούσω πολύ την γνώμη σας. Τονίζω ότι αν παίξω κοντά στα 100 ευρώ το προτιμάω, από τα 180 του Pancake. Είμαι φοιτητής βλέπετε και τα λεφτά δύσκολα μαζεύονται αυτόν τον καιρό ;)

Ευχαριστώ.

Σε ποιότητα φωτογραφίας προφανώς και η Όλυ θα είναι πολύ καλύτερη αλλα αυτό το γνωρίζεις ήδη. Δυναμικό εύρος, θόρυβος, βάθος πεδίου κλπ. Με έναν pancake το μέγεθος της μειώνεται αρκετά αλλα σίγουρα δεν φτάνει στα επίπεδα μιας κόμπακτ. Το αν μπορείς να ζήσεις με το μέγεθος αυτό μόνο εσύ το ξέρεις βέβαια.
Για την τιμή θα μπορούσες πιθανών να κοίταγες λίγο και στο ebay μήπως πετύχαινες κάποιον πιο παλιό σε καλή τιμή.
Προσωπικά θα επέλεγα την Ολύμπους καθώς ο φακός θα αξιοποιούταν περισσότερο απο μια μέτρια κόμπακτ την οποία δεν θα χρησιμοποιούσα μετά τις διακοπές αυτές. Το οικονομικό το καταλαβαίνω απόλυτα αφού και εγώ ώς φοιτητής "έκοβα" απο όπου μπορούσα για τα φωτογραφικά. Γιαυτό και κοίταγα αυτά που δίνω να ποιάνουν τόπο.

εγω εχω την ε410 με τον pancake,σε τσεπη παντως δεν μπαινει, και δεν εχει ζοομ. Οπτικα ειναι πολυ καλος φακος ,το μονο αρνητικο ειναι οτι εχει λιγη βαρελοιδης παραμορφοση.Εγω κουβαλαω την μηχανη σε τσαντα πλατης που εχω σχεδον παντα μαζι μου ετσι και αλλιως , και δεν εχω προβλημα.

Εγώ να σου πω την αλήθεια αν και έχω μια D-60 αποφάσισα και πήρα μια compact την οποία την έχω πάντα μαζί μου ακόμα και στο γραφείο. Δεν ξέρεις ποτέ τι θα σου κάτσει.