- 30 November 2007
- 16
Είναι σημαντικό για όλους εμάς ως καταναλωτές να αναφέρουμε όλα αυτά που συμβαίνουν σε σχέση με τις συσκευές μας και το service τους.
Έχουμε τη δύναμη μέσα από τις εμπειρίες μας (ως κάτοχοι ή χρήστες των συσκευών) να διαμορφώνουμε άποψη και να συμβουλεύουμε ή να αποτρέπουμε κάποιον σχετικά με την αγορά ενός μοντέλου. Αυτό κάνει τις εταιρίες να μας ''φοβούνται'' και να υποχρεώνονται να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες όσον αφορά τον τομέα του service αλλά και καλύτερα προιόντα όσον αφορά την παραγωγή.
Μη διστάζεται λοιπόν να αναφέρετε τις εμπειρίες σας μέσα στο forum, είτε θετικές, είτε αρνητικές.
Συγχαρητήρια στο avclub και σε όλους όσουν δημοσιεύουν!
(Συγχωρέστε αν η δημοσίευση είναι πιθανόν εκτός τόπου)
Έχουμε τη δύναμη μέσα από τις εμπειρίες μας (ως κάτοχοι ή χρήστες των συσκευών) να διαμορφώνουμε άποψη και να συμβουλεύουμε ή να αποτρέπουμε κάποιον σχετικά με την αγορά ενός μοντέλου. Αυτό κάνει τις εταιρίες να μας ''φοβούνται'' και να υποχρεώνονται να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες όσον αφορά τον τομέα του service αλλά και καλύτερα προιόντα όσον αφορά την παραγωγή.
Μη διστάζεται λοιπόν να αναφέρετε τις εμπειρίες σας μέσα στο forum, είτε θετικές, είτε αρνητικές.
Συγχαρητήρια στο avclub και σε όλους όσουν δημοσιεύουν!
(Συγχωρέστε αν η δημοσίευση είναι πιθανόν εκτός τόπου)