Είναι γνήσια η μπαταρία;

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν παραδέχτηκε ότι ήταν μη γνήσια η μπαταρία, απλά είπε ότι θα στείλει μια άλλη.

Έχω όμως νεότερα.

Πήρα σήμερα τον ΓΕΡΜΑΝΟ (Τμήμα Εξυπηρ. Πελατών), και η κυρία στο τηλέφωνο μου απάντησε ότι το έχουν στείλει με ACS.
Ζητάω τον αριθμό φορτωτικής και λέει ότι δεν τον έχει πρόχειρο, αλλά μπορώ με το όνομά μου να το ζητήσω.

Παίρνω τηλέφωνο την ACS, και μου λένε ότι μόνο με αριθμό φορτωτικής μπορούν να μου πούνε για το πακέτο.

Ξαναπαίρνω τον ΓΕΡΜΑΝΟ, μιλάω με την ίδια κυρία και ζητάω να μου πει τον αριθμό γιατί μόνο έτσι μπορεί να μου απαντήσει η ACS.
Ψάχνει τα στοιχεία μου με βάση τον αριθμό του κινητού μου και μου απαντάει ότι θα σας πάρει τηλέφωνο το αρμόδιο τμήμα να σας πει τον αριθμό!
Δεν είπα τίποτα.

Θα περιμένω αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι ήδη έχω αρχίσει και Hulkοφορτίζομαι.

Και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ελέγξω το Hulkοφόρτισμα για πολύ ακόμα....
 
ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ!!!
Πριν από λίγο με πήρε τηλέφωνο από ΓΕΡΜΑΝΟ η κυρία που με είχε πάρει τηλέφωνο την Δευτέρα-Τρίτη και μου έδωσε ένα 10ψήφιο αριθμό ACS, ζητώντας μου συγγνώμη για την καθυστέρηση γιατί έγινε κάποιο μπέρδεμα με την αποθήκη στα κεντρικά και μόλις σήμερα το έστειλαν.
Της είπα ότι θα περιμένω και θα επικοινωνήσω αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την αποστολή ή την μπαταρία.

Αμέσως μετά, πήρα τηλέφωνο την ACS και μου είπαν ότι το νούμερο είναι ανύπαρκτο !
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν έχει γίνει η αποστολή, απλά δεν έχει καταχωρηθεί ακόμα, αν έγινε σήμερα.
Θα καλέσω το Σάββατο το πρωί για να μάθω σχετικά και ίσως την παραλάβω ο ίδιος.
Δεν αντέχω άλλο να περιμένω.
 
Εξελίξεις:
Πήγα το Σάββατο το πρωί 2/5/09 στην ACS και παρέλαβα το πακέτο από ΓΕΡΜΑΝΟ με την μπαταρία.
Εκτός από την συσκευασία, βρήκα και μια επιστολή της Υπεύθυνης Διαχείρισης Πελατών ΔΚΓ, κας Ι...... (το όνομά της στη διάθεση των Συντονιστών) όπου μου ζητά "μια ειλικρινή συγγνώμη για το συμβάν που σας δυσαρέστησε και σας προβλήματισε".

Δυστυχώς όμως και αυτή η μπαταρία ήταν ολόιδια με την άλλη, χωρίς δηλαδή το μαύρο πλαίσιο, δηλαδή το 3ο χαρακτηριστικό της γνησιότητας.

Μιας και τα κεντρικά της Alpha Copy & ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν δουλεύουν το Σάββατο, έκανα υπομονή μέχρι την Δευτέρα.
Φυσικά και είχα αγανακτήσει γιατί 2η φορά ίδια μπαταρία δεν είναι σωστό.
Σήμερα λοιπόν πήρα τηλέφωνο την Υπεύθυνη Διαχ. Πελατών, και της εξήγησα (ωραία και ευγενικά, όπως και όλες οι επικοινωνίες με ΓΕΡΜΑΝΟ & Αlpha Copy), ότι η μπαταρία δεν έχει αυτό το μαύρο πλαίσιο όπως και αυτή που αγόρασα.
Η κυρία Ι........, εξίσου ευγενικά μου πρότεινε να κρατήσω την μπαταρία και να μου δώσει τα χρήματά μου πίσω, αν και με διαβεβαίωσε ότι την συγκεκριμένη μπαταρία τους την έστειλε η ίδια η Alpha Copy και είναι γνήσια. Εγώ βέβαια της είπα ότι θα επιστρέψω την μπαταρία και τότε μόνο θα πάρω πίσω τα χρήματά μου.
Αλλά πρώτα, όπως της είπα, θα πάω μέχρι την Βερανζέρου για να ρωτήσω περί γνησιότητας ή μη της 2ης μπαταρίας και θα επικοινωνήσω μαζί της.
Ο υπεύθυνος της Βερανζέρου με ενημέρωσε ότι κι αυτή είναι ίδια και φυσικά δεν είναι γνήσια.
Επικοινώνησα ξανά με την κα Ι..... και μου είπε ότι θα μιλήσει η ίδια με Βερανζέρου και θα με ξαναπάρει.
Πράγματι, με πήρε μετά από λίγο και μου είπε πως μπορώ να επιστρέψω την μπαταρία στο κατάστημα που την πήρα και να πάρω πίσω τα χρήματά μου.
Το μεσημέρι, φεύγοντας θα περάσω.

Όπως βλέπετε, τέλος καλό όλα καλά.
 
Re: Απάντηση: Είναι γνήσια η μπαταρία;

ολα καλα μεν αλλα πρεπει να σου βγαλουν την πιστη?

και το ακομα σημαντικοτερο για μενα...
ακομα δεν εχουν παρει χαμπαρι οτι υπαρχουν μπαταριες στην αλυσιδα τους που δεν ειναι γνησιες και συνεχιζουν και τις πουλανε για γνησιες ?
η γινετε εσκεμμενα ?
και καλως να πουλανε και μη γνησιες - απλα συμβατες . Ο αγοραστης εχει δικαιωμα να γνωριζει τι ΑΚΡΙΒΩΣ αγοραζει και σε τι τιμη...

η αποφυγη της υπευθυνου να σου απαντησει για το γνησιο ή μη εμενα μου δημιουργει καχυποψιες...

αλλα αντι αλλων !!!!

Ελλαδαρα αθανατη !!!!
 
Τελικά πήρα πίσω τα χρήματά μου και παρέδωσα την 2η μπαταρία άθικτη στη συσκευασία της.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΓΕΡΜΑΝΟΥ και δη την Υπεύθυνη του Τμ. κα Ι........ .

Και σαν επίλογο:
Προσέχετε όταν αγοράζετε να παίρνετε αυτό που πραγματικά ζητάτε και να το ελέγχετε αν όντως είναι αυτό που ζητήσατε.
Και φυσικά, να μην διστάζετε ποτέ να απευθύνεστε στο κατάστημα αγοράς ή και στην αντιπροσωπεία για οποιοδήποτε πρόβλημα του προϊόντος.
 
Συγνωμη. Σου εδωσαν δυο φορες μαϊμου μπαταρια, ετρεχες απο δω και απο κει, τοσες μερες χωρις να μπορεις να κανεις "την δουλεια" σου, και ευχαριστεις και δημοσια αυτους που προκαλεσαν ολα αυτα ??
Και ΔΕΝ σου εδωσαν τελικα γνησια μπαταρια.....

Ε, νομιζω οτι "τα σηκωνει ο οργανισμος σου" που ελεγε κα ιη Σαμφω Νοταρα...
 
Πιστεύω ότι ο Ντίνος έχει απόλυτο δίκιο!

Εγώ αν με είχαν βάλει σε τόση ταλαιπωρία και τελικά δεν έκανα και τη δουλειά μου, μόνο ευχαριστώ δεν θα τους έλεγα!

Θα τους είχα καταγγείλει σε όλους τους αρμόδιους φορείς, καθώς και στην "μαμά" Nokia (την καλή - όχι την εδώ αντιπροσωπεία), και φυσικά θα είχα απαιτήσει να μου δώσουν αυθεντική μπαταρία στην τιμή της "μαϊμούς".
 
Να ξεκαθαρίσω το εξής:
Η κα Ι....... μου είπε να κρατήσω τη μπαταρία και να μου επιστρέψει τα χρήματά μου. Εγώ δεν το δέχτηκα γιατί θεωρώ σωστό να επιστρέψω αυτό το οποίο αγόρασα μιας και μου επιστρέφουν τα χρήματά μου.

Όσο για την ταλαιπωρία, τι να κάνουμε;
Είναι κι αυτή μέσα στο πρόγραμμα.

Το "ευχαριστώ" εστιάζεται στο ότι έλυσαν το θέμα, χωρίς τις γνωστές "δικαιολογίες" που σε οδηγούν σε Γραμματεία Καταναλωτή, μηνύσεις κ.λ.π.

Άλλωστε ο σκοπός μου ήταν να έχω μια γνήσια μπαταρία Nokia.
Ναι μεν δεν έχω μπαταρία, αλλά πήρα πίσω τα λεφτά μου και μπορώ να πάω να πάρω μια άλλη στην αντιπροσωπεία.
 
βρε παληκάρι μου....κάπου χάσαμε τη ρέγουλα....
Ζήτησες ή δεν ζήτησες ορίτζιναλ μπαταρία? Ζήτησες.
Σού έδωσαν μαιμού γιά ορίτζιναλ? Ναι.
Είπε η Νοκια ότι η μπαταρία είναι μαιμου? Ναι.
Τελικά εγινε η δουλειά σου ? Όχι

που είναι το ούτε γάτα ούτε ζημιά?

απασχολείς - εμπλέκεις όλο το avclub με ένα δικό σου θέμα και στο τέλος ευχαριστείς και το κατάστημα που σου έδωσε μαιμού επειδή σου πρότεινε να κρατήσεις τη μαιμού και να σου επιστρέψει τα χρήματά σου?

Ευτυχώς τα μέλη έβγαλαν συμπεράσματα.
 
Φαίνεται δεν κατάλαβες καλά το ποστ μου περί του λόγου για τον οποίο είπα "ευχαριστώ".
Συγγνώμη που σας απασχόλησα, με ένα δικό μου θέμα, (το "εμπλέκεις όλο το avclub" δεν το κατάλαβα), δεν θα σας ξαναενημερώσω.

Σημ. τα συμπεράσματα καλό είναι να τα βγάζει ο καθένας απολύτως μόνος του.