Electroworld & εγγυηση...

kacey

Senior Member
18 June 2006
336
Το θεμα αφορα μπλεντερ οποτε δεν ηξερα που να το γραψω, αλλα κυριως αφορα την αντιμετωπιση του εν λογω καταστηματος εναντι των πελατων του...

Κατ'αρχας δεν εχει παθει τιποτα το μπλεντερ οποτε δεν εχει να κανει με μαρκα/εισαγωγεα, απλα το παρακατω σκηνικο διαδραματιστηκε στο ταμειο. Αφου λοιπον εφτασα εκει με το μπλεντερ ανα χειρας, η πολυ ευγενικη κυρια μου ανεφερε οτι το μηχανημα ειχε εγγυηση ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ απο τον κατασκευαστη/εισαγωγεα, αλλα αμα ηθελα μπορουσα να επεκτεινω την εγγυηση στα ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ αμα πληρωνα 49 (νομιζω) ευρω επιπλεον. Για ενα μηχανημα που εκανε 79 ευρω.

Δηλαδη το συγκεκριμενο καταστημα προσπαθει να τσιμπησει οτι μπορει απο πελατες που δεν γνωριζουν τα δικαιωματα τους, ζητωντας λεφτα για να τους δωσει 2 χρονια εγγυηση "επειδη ο κατασκευαστης δινει μονο 1".

Προφανως για αυτο τον λογο δεν θα με ξαναδουν ως πελατη. Ο αλλος λογος ειναι οτι οι φανταστικες τιμες που διαφημιζουν, ειναι στα ιδια ακριβα επιπεδα ολων των υπολοιπων αλυσιδων...

Κ. Χριστοφορου (ενυπογραφα για να μην εχουμε και τιποτα παρενεργειες).
 
ΕΔΙΤ

μεταφερετε το οπου νομιζετε, τωρα ειδα οτι το "γενικες συζητησεις" ηταν μεσα στο "home cinema".

συγνωμη