Ελληνική αγορά τηλεόρασης

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
9,598
Ελληνική αγορά τηλεόρασης- Ένας κάλαθος των αχρήστων, σε σκοτεινό δωμάτιο

Παρά τις επιβεβαιώσεις των εταιρειών για το λανσάρισμα αρκετών premium σειρών τηλεοράσεων, 4Κ κυρίως, με δελτία τύπου και εκδηλώσεις, εν τούτοις στην αγορά υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις, εν όψη εορτών. Κυριαρχούν 'σκοτωμένες' περσινές σειρές και 'προσφορές' αγνώστου προελεύσεως. Σε ότι αφορά στην διάθεση για προβολή των προιόντων, αποκρυφισμός και σκοταδισμός...


Κάλαθος των άχρήστων' έχει μεταβληθεί η ελληνική αγορά στις τηλεοράσεις.

Μπορεί τα excel να δείχνουν τάσεις ανόδου, της τάξης του 5%, αυτές όμως δεν προέρχονται από το υγιές τμήμα. Δεν έχουν στερεά θεμέλια, αλλά σαθρά.

Βασίζονται κυρίως από το παζάρι στις χαμηλές ίντσες, με προιόντα μηδαμινής τεχνολογικής αξίας από εργοστάσια της Τουρκίας και της Κίνας.

Στην ελληνική αγορά έχουν μείνει ουσιαστικά μόνο τέσσερις επώνυμες εταιρείες. Οι LG, Sony, Samsung και Panasonic.
Εξ' αυτών νέες premium τηλεοράσεις, με περίσσεια φειδώ, έχουν λανσάρει οι LG και Samsung. Με επιλεγμένες, κυρίως μικρές, διαστάσεις.

Για να μην είμαστε άδικοι, υπάρχει χρονικά, θέμα διαθεσιμότητας. Άλλο όμως μειωμένη διαθεσιμότητα και άλλο πλήρης απουσία, Αυτό άλλωστε θα έπρεπε να ισχύει και στις άλλες ευρωπαικές χώρες. Κάτι που δεν συμβαίνει.

Πέρα αυτών, υπάρχουν τηλεοράσεις χωρίς αντιπροσώπευση στην χώρα μας, από τις Toshiba, Thomson και Philips με αυτόνομες εισαγωγές της εκάστοτε αλυσίδας και θολό τοπίο σχετικά με την υποστήριξη σε περίπτωση βλάβης.

Δεν αναφερόμαστε στις OEM τηλεοράσεις διότι εκεί γίνεται το μεγάλο παζάρι. Εδώ ισχύει το 'πέντε κρίκοι ένα τάλαρο' και δυστυχώς μεγάλο μέρος των αγοραστών χωρίς ίχνος καταναλωτικής συνείδησης, πετάνε στην κυριολεξία τα λεφτά τους, που σήμερα στοιχίζουν περισσότερο από ποτέ.

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια η αγορά κάτω από τις 40 ίντσες είναι κυριολεκτικά διαλυμένη. Και δυστυχώς ο πήχης ολοένα και μεγαλώνει.

Στην αντίπερα όχθη, δεν υπάρχει η premium κατηγορία, ποσοτικά και με την οντότητα που της αρμόζει για να δώσει το απαραίτητο κύρος και να κρατήσει τις ισορροπίες.

Σε ότι αφορά στην προβολή των τηλεοράσεων μέσα από δοκιμές, η κατάσταση παραμένει αχαρακτήριστη.

Καμία διάθεση εκ μέρους των εταιρειών, πέρα ελαχίστων περιπτώσεων. Μόνο η Samsung μέχρι στιγμής έχει δεσμευτεί.

Όλοι κοιτάνε με τρόμο πίσω από τα παντζούρια, σαν ταινία της Άγριας Δύσης, περιμένοντας το 'κοράκι' να διασχίσει το δρόμο.

Εάν βέβαια ζητήσεις καμία περσινή σειρά, είναι πρόθυμοι, για να ξεστοκάρουν φυσικά.

Το χειρότερο όλων είναι, πως σε κάποιες περιπτώσεις την τύχη των προιόντων έχουν στα χέρια τους ανίδεοι, εκτός των εταιρειών, εντελώς άσχετοι με την αγορά και με πολιτική τσιφλικά.

Εδώ στο FullHD.gr παρακολουθούμε την όλη κατάσταση και φέτος θα τους βγάλουμε στον τάκο.

Έχουμε δεσμευθεί. Αλλιώς δεν υπάρχει και λόγος να υπάρχουμε...

source:[fullhd.gr]

 
Όλοι κοιτάνε με τρόμο πίσω από τα παντζούρια, σαν ταινία της Άγριας Δύσης, περιμένοντας το 'κοράκι' να διασχίσει το δρόμο.

Εκπληκτικό άρθρο. Πραγματικά με άγγιξε.

11120556_789211881160759_7767102763875783742_n.jpg
 
Αυτό το φαινόμενο δεν υπάρχει μόνο στις τηλεοράσεις αλλά παρατηρείται και σε άλλους κλάδους. Γενικά ζούμε στην εποχή τη φτήνιας και της πολύ χαμηλής αγοραστικής δύναμης του μέσου καταναλωτή. Το αποτέλεσμα είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις του αγοραστή όσο αναφορά προδιαγραφές και ποιότητα του προϊόντος. Γι αυτό προϊόντα που ανήκουν σε ακριβές σειρές δεν εισάγονται εύκολα πλέον στη χώρα μας από τους αντιπροσώπους παρά μόνο κατόπιν ειδικής παραγγελίας.
 
Ποιος διαβαζει τετοια αρθρα, να γνωριζει τι γινετε, ειδικα το ποιες εταιρειες, δεν αντιπροσωπευονται στην Ελλαδα.
 
Γουσταρω που οι μισοι το εχετε παρει στο δουλεμα και οι αλλοι μισοι σοβαρα :)
 
Δεν αναφερόμαστε στις OEM τηλεοράσεις διότι εκεί γίνεται το μεγάλο παζάρι. Εδώ ισχύει το 'πέντε κρίκοι ένα τάλαρο' και δυστυχώς μεγάλο μέρος των αγοραστών χωρίς ίχνος καταναλωτικής συνείδησης, πετάνε στην κυριολεξία τα λεφτά τους, που σήμερα στοιχίζουν περισσότερο από ποτέ.
Oταν λεει OEM ποιες, η τι, εννοει; μηπως αυτες;