Ελληνική τηλεόραση στην Κύπρο

vasilis123

New member
3 October 2008
6
καλησπέρα στο φορουμ!
νομίζω οτι ανοιξα το θεμα σε λαθος κατηγορία οποτε καποιος να το μετακίνηση στη σωστή.
Στο θέμα μας τώρα. Είμαι φοιτητής στην κύπρο, και θέλω ελληνικά κανάλια.:music-smiley-005:
η νοβα που διαβασα σε ενα αλλο θέμα απορρίπτεται, γιατι ο ιδιοκτήτης δεν θελει πιατα στην ταράτσα, δεν εχω ιδεα γιατι...
υπάρχει καποια αλλη λυση?εστω και με συνδρομή?

Ευχαριστω προκαταβολικά!!
PS:βοηθεια γρηγορα, γαιτι εχω βαρεθει την επαναλήψεις 5 ετών που δείχνει εδω...

Re: ελληνικη τηλεόραση στην κυπρο

Να του παρουσιάσεις το προεδρικό διάταγμα που αναφέρεται στο ότι δεν μπορεί κανένας να σου το απαγορέψει...πες του ότι θα κινήσεις την νόμιμη διαδικασία!

υ.γ. Στην σωστή κατηγορία είσαι δεδομένου ότι δεν μπορείς να έχεις λήψη των καναλιών επίγεια ή μέσω internet.Το nova μέσω primetel αναφέρεται στην Κυπριακή nova...που εννοείται δεν διαθέτει τα Ελληνικά κανάλια.

ρωτησα στην primetel αλλα κανενα απο τα πακετα νοβα δεν εχει ελληνικα καναλια. καμια λυση μεσω ιντερνετ υπάρχει?μονο μεσω ελληνικης νοβα?

Last edited:

Όχι.Μονάχα streams κάκιστης ποιότητας.Δες αυτό πάντως με το δορυφορικό...

Μα και συ τι τα θες τα σαπιοκαναλα?! Kismet δειχνουν μερα νυχτα και ezel. Δες ειδησεις απο ert world και μια χαρα ενημερωση εχεις για την ελλαδα. Δε βρισκω λογο να θες να πληρωσεις για αυτα τα καναλια. :-)

Απάντηση: ελληνικη τηλεόραση στην κυπρο

καλησπέρα στο φορουμ!
νομίζω οτι ανοιξα το θεμα σε λαθος κατηγορία οποτε καποιος να το μετακίνηση στη σωστή.
Στο θέμα μας τώρα. Είμαι φοιτητής στην κύπρο, και θέλω ελληνικά κανάλια.:music-smiley-005:
η νοβα που διαβασα σε ενα αλλο θέμα απορρίπτεται, γιατι ο ιδιοκτήτης δεν θελει πιατα στην ταράτσα, δεν εχω ιδεα γιατι...
υπάρχει καποια αλλη λυση?εστω και με συνδρομή?

Ευχαριστω προκαταβολικά!!
PS:βοηθεια γρηγορα, γαιτι εχω βαρεθει την επαναλήψεις 5 ετών που δείχνει εδω...

Για το καλο σου το κανει.Για να διαβαζεις περισσοτερο τα μαθηματα σου :flipout: