Δεν ξέρω αν είναι η σωστή κατηγορία για ευχαριστίες αλλά δεν εντόπισα καταλληλότερο μέρος..
Η ιστορία μου έχει ως εξής..
Πριν μερικές μερες η plasma που είχα αγοράσει πριν από δύο χρόνια παρουσίασε μερικές πράσινες κάθετες γραμμές...Η ειρωνία της υπόθεσης ειναι οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε μερικές μέρες μετα την λήξη της εγγύησης...Παίρνω λοίπον το κοντινό σέρβις στο Γαλάτσι και μου πρότειναν να τηλεφωνήσω στα κεντρικά της Panasonic μήπως και μου δώσουν το ΟΚ για παράταση της εγγύησης...
Χωρίς λοιπόν να χάσω ούτε στιγμή επικοινώνησα με τα κεντρικα και έμεινα με το ακουστικό στο χέρι οταν μου είπαν να τους πάω την παλιά για να την αντικαταστήσουν...
Ετσι και έγινε...Πήγα σήμερα και με συνοπτικές διαδικασίες (αφού πρώτα επιβεβαίωσαν οτι υπάρχει όντως πρόβλημα) αντικατέστησαν την προβληματική plasma με την tx-50as650e
Δεν ξερω τι γινεται γενικά στην αγορά αλλά πραγματικά δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τους ευγενέστατους οσο και εξυπηρετικούς ανθρώπους της Panasonic...
Η ιστορία μου έχει ως εξής..
Πριν μερικές μερες η plasma που είχα αγοράσει πριν από δύο χρόνια παρουσίασε μερικές πράσινες κάθετες γραμμές...Η ειρωνία της υπόθεσης ειναι οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε μερικές μέρες μετα την λήξη της εγγύησης...Παίρνω λοίπον το κοντινό σέρβις στο Γαλάτσι και μου πρότειναν να τηλεφωνήσω στα κεντρικά της Panasonic μήπως και μου δώσουν το ΟΚ για παράταση της εγγύησης...
Χωρίς λοιπόν να χάσω ούτε στιγμή επικοινώνησα με τα κεντρικα και έμεινα με το ακουστικό στο χέρι οταν μου είπαν να τους πάω την παλιά για να την αντικαταστήσουν...
Ετσι και έγινε...Πήγα σήμερα και με συνοπτικές διαδικασίες (αφού πρώτα επιβεβαίωσαν οτι υπάρχει όντως πρόβλημα) αντικατέστησαν την προβληματική plasma με την tx-50as650e

Δεν ξερω τι γινεται γενικά στην αγορά αλλά πραγματικά δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τους ευγενέστατους οσο και εξυπηρετικούς ανθρώπους της Panasonic...
