Ενα μεγαλο ευχαριστω στoυς ανθρωπους της Panasonic

Haagenti

AVClub Fanatic
18 November 2006
17,320
Ministry Of Silly Walks
Δεν ξέρω αν είναι η σωστή κατηγορία για ευχαριστίες αλλά δεν εντόπισα καταλληλότερο μέρος..
Η ιστορία μου έχει ως εξής..
Πριν μερικές μερες η plasma που είχα αγοράσει πριν από δύο χρόνια παρουσίασε μερικές πράσινες κάθετες γραμμές...Η ειρωνία της υπόθεσης ειναι οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε μερικές μέρες μετα την λήξη της εγγύησης...Παίρνω λοίπον το κοντινό σέρβις στο Γαλάτσι και μου πρότειναν να τηλεφωνήσω στα κεντρικά της Panasonic μήπως και μου δώσουν το ΟΚ για παράταση της εγγύησης...
Χωρίς λοιπόν να χάσω ούτε στιγμή επικοινώνησα με τα κεντρικα και έμεινα με το ακουστικό στο χέρι οταν μου είπαν να τους πάω την παλιά για να την αντικαταστήσουν...
Ετσι και έγινε...Πήγα σήμερα και με συνοπτικές διαδικασίες (αφού πρώτα επιβεβαίωσαν οτι υπάρχει όντως πρόβλημα) αντικατέστησαν την προβληματική plasma με την tx-50as650e

TX-50AS650E-HiRes-Image__Image--%5B1%5D%28%28Europe%29%29-1WebA1001001A14D16B20827G66402.jpg


Δεν ξερω τι γινεται γενικά στην αγορά αλλά πραγματικά δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τους ευγενέστατους οσο και εξυπηρετικούς ανθρώπους της Panasonic...:grinning-smiley-043
 
Μ´έστειλες αδιάβαστο τώρα !!!!! :blink:

Πολλά μπράβο τους... Απίστευτη αντιμετώπιση. :SFGSFGSF:




Η ειρωνία της υπόθεσης ειναι οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε μερικές μέρες μετα την λήξη της εγγύησης...

Αυτό δεν με εκπλήσει καθόλου... Και συμβαίνει σε όλες τις μάρκες. Πώς το καταφέρνουν :nounder: ένας Θεός το ξέρει.
 
Μπραβο τους.


( Εγω νομιζα οτι ευχαριστουμε που αξανανοιξε η γραμμη παραγωγης για πλασμα ) :D
 
Μπραβο τους.


( Εγω νομιζα οτι ευχαριστουμε που αξανανοιξε η γραμμη παραγωγης για πλασμα ) :D

Δεν το ηξερα (για την παρενθεση)...
Πραγματικα εμεινα αναυδος με την αντιμετωπιση...Δεν ειναι μονο οτι αντικατεστησαν μια τηλεοραση των 700 ευρω με μια αλλη διπλασιας περιπου τιμης αλλα η συνολικη τους αντιμετωπιση...
 
Re: Απάντηση: Ενα μεγαλο ευχαριστω στoυς ανθρωπους της Panasonic

Αυτό δεν με εκπλήσει καθόλου... Και συμβαίνει σε όλες τις μάρκες. Πώς το καταφέρνουν :nounder: ένας Θεός το ξέρει.

Θα εχουν εφεύρει τεχνολογια παρομοια με του αστυνομου Σαινη (φακελος που αυτοκαταστρεφεται :flipout:)
 
Τα καλά να λέγονται γιατί συνήθως μόνο τα στραβά αναφέρουμε.
Μπράβο στην Panasonic για την αντιμετώπιση!
 
Μπράβο στη panasonic. Από περιέργεια δώσε και ένα γρήγορο review, για τη καινούρια τηλεόραση.
Προσφέρει εφάμιλλη εικόνα με τη πλάσμα που είχες?
 
Μπραβο στην panasonic. Βεβαια Σπυρο αυτη που παιρνεις ειναι lcd. Θα σε στενοχωρησει λιγο με τα φωτα κλειστα στο δωματιο.
Αν δε σου κανει κοπο γραψε μια συγκριση.
 
Αν και δεν ειμαι ειδικος θα γραψω αργοτερα για διαφορες που εχω εντοπισει...Η μεγαλυτερη διαφορα παντως ειναι η πολυ καλυτερη εικονα με τα φωτα ανοιχτα ..θα επανελθω το βραδακι
 
Περίεργη η ιστορία, γιατί οι Ιάπωνες δεν συνηθίζουν τέτοια δώρα...:beatnik2:
Τσέκαρες στο ιστορικό της Panasonic, μήπως κάποιος Matsushita είχε γενέθλια τη μέρα της τηλεφωνικής επικοινωνίας?
Μόνο έτσι, την ημέρα γενεθλίων, είναι γενναιόδωροι, δεν παίζει ρόλο αν πρόκειται για εν ζωή, ή θνήσκον πρόσωπο, αυτοί τηρούνε τις παραδόσεις...

Όσον αφορά την πρώην τηλεόρασή σου, αυτή τα πήγε μια χαρά.:beatnik2:
Πρόβλημα θα υπήρχε (για την Panasonic), αν χαλούσε στη διετία, πράγμα που δεν έγινε.
Πρόβλημα θα υπήρχε (πάλι για την Panasonic), αν χαλούσε στη δεκαετία, θα επρόκειτο για "προβληματικό", από τη ανάποδη κομμάτι...
Χάλασε λίγο μετά τη λήξη της εγγύησης, άρα επρόκειτο για πολύ προσεγμένο κομμάτι...

Κλείνοντας, η καινούργια tv σου, φαίνεται να παίρνει αρκετά καλές κριτικές, καταρχάς.
Καλορίζικη, λοιπόν!:ADFADF1:
 
Συγχαρητήρια στη Panasonic και με γειά η νέα σου τηλεόραση, που ότι και να είναι ( που είναι αρκετά καλή ) εσύ αν δεν είχες αυτή την αντιμετώπιση, θα έπρεπε να τα σκάσεις και μάλιστα για τα καλά, έτσι και αλλιώς.
Ένα από τα καλά πάντως , όταν μια εταιρεία τη παίρνει λίγο η κάτω βόλτα, είναι πως για να σταθεί κάνει τα απίστευτα πιστευτά , όπως αυτό εδώ τώρα, και όποιος πρόλαβε να επωφεληθεί πρόλαβε. Εύχομαι όταν ξαναπάρει πολύ τα πάνω της, να συνεχίσει τέτοιου είδους αντιμετώπιση στους πελάτες, μόνο κερδισμένη έχει να βγει, και να παραδειγματίζονται και άλλες, όπως η σόνυ ας πούμε, για να κρατήσουν αν όχι αυξήσουν τους πελάτες τους.
 
Νομίζω πως προς άρση πάσης αμφισβήτησης /αμφιβολίας θα πρέπει να διεκρινσθει : χάλασε μετά το πέρας της διετίας η ενός έτους?
 
Δεν ξέρω αν είναι η σωστή κατηγορία για ευχαριστίες αλλά δεν εντόπισα καταλληλότερο μέρος..
Η ιστορία μου έχει ως εξής..
Πριν μερικές μερες η plasma που είχα αγοράσει πριν από δύο χρόνια παρουσίασε μερικές πράσινες κάθετες γραμμές...Η ειρωνία της υπόθεσης ειναι οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε μερικές μέρες μετα την λήξη της εγγύησης...Παίρνω λοίπον το κοντινό σέρβις στο Γαλάτσι και μου πρότειναν να τηλεφωνήσω στα κεντρικά της Panasonic μήπως και μου δώσουν το ΟΚ για παράταση της εγγύησης...
Χωρίς λοιπόν να χάσω ούτε στιγμή επικοινώνησα με τα κεντρικα και έμεινα με το ακουστικό στο χέρι οταν μου είπαν να τους πάω την παλιά για να την αντικαταστήσουν...
Ετσι και έγινε...Πήγα σήμερα και με συνοπτικές διαδικασίες (αφού πρώτα επιβεβαίωσαν οτι υπάρχει όντως πρόβλημα) αντικατέστησαν την προβληματική plasma με την tx-50as650e

TX-50AS650E-HiRes-Image__Image--%5B1%5D%28%28Europe%29%29-1WebA1001001A14D16B20827G66402.jpg


Δεν ξερω τι γινεται γενικά στην αγορά αλλά πραγματικά δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω τους ευγενέστατους οσο και εξυπηρετικούς ανθρώπους της Panasonic...:grinning-smiley-043

....
 
Wave αφού το λεει:την αγόρασε πριν δύο χρόνια, του χάλασε στο τέλος της εγγύησης κι έγραψε αμέσως για το συμβαν: άρα 2ετης εγγύηση ( όπως και η δική μου είχε μα πέρασε κάνα 8 μηνο από τοτε! )
 
Καλα τι διαβασα τωρα .
Ευγε στην Panasonic Hellas .
Ψαχνομουν να παρω την PANASONIC TX-42A400E και τωρα εχω ακομα ενα λογο για να την παρω το Support