Επέκταση εγγύησης σε LG OLED C1 από αντιπροσωπεία LG

kapetanios89

New member
2 May 2019
69
Καλημέρα σας,

Πριν λίγες μέρες αγόρασα μια LG C1 και σκέφτομαι την επέκταση εγγύησης από LG στα 5 χρόνια. Τι εμπειριες έχετε από το service της LG; Αξιζει; Εγώ τείνω στο να την κάνω έστω την απλή χωρίς την θραύση.
Ένα θέμα που με απασχολεί είναι ότι επειδή είναι 65αρα η τηλεόραση και εγώ βρίσκομαι σε επαρχία (Πάρο), δεν ξερω ποσό εύκολο θα είναι το πακετάρισμα και η αποστολή της σε περίπτωση προβληματος της. Ξέρετε εάν στέλνουν τεχνικό συνήθως η πρέπει να την στείλουμε εμείς; Θα πάρω και τηλέφωνο αλλά ήθελα να εχω μια γνώμη για το service της LG.

Ευχαριστώ πολύ
 
  • Like
Reactions: johnkout7
Καλησπερα και συγχαρητηρια για τις ωραιες συζητησεις που κανετε.
Θα ηθελα να με καθοδηγησετε σχετικα με την αγορα εγγυησης που εκανα.
Σε γνωστο καταστημα αγορασα πριν 5 μερερς περιπου την 55 c1 lg. Ο υπαλληλος με εψησε να κανω μια ασφαλεια της Allianz που οπως μου ελεγε οτι οτι και να παθει η tv σε 5 χρονια θα στο φτιαξουν ή θα στο αλλαξουν. Μου ακουγοταν καπως υπερβολικα αυτα που ελεγε οπως, αν σου καει pixel panel τροφοδοτικο, πλακετα, σπασει το τηλεκοτρολ, πεσει νερο πανω του, και αλλα πολλα. Με τα πολλα με εψησε την εκανα.

Διαβασα ομως μετα οτι η Allianz απλα ειναι μια προεκταση της εργαστασιακης εγγυησης και σε καλυπτει σε οτι σε καλυπτει και η lg. Δηλαδη αποτι καταλαβα αν η lg δεν σε καλυπτει σε κατι δεν θα σε καλυψει ουτε η Allianz. Επειδη νευριασα με τα ψεματα που μου ελεγε σκεφτομαι να κανω επαναχωρηση συμβολαιου και να την ακυρωσω και να μεινω μονο με τα 2 χρονια της lg.

Εχει κανεις καποια αποψη με την allianz. Μηπως τελικα αξιζει να την κρατησω; Ή να την ακυρωσω και να κανω επεκταση της LG ?

Ευχαριστω πολυ.
 
Κανε επεκταση lg

Mε oled lg σιγουρα θα την χρειαστεις
Αποκλειετε να μην σου κανει burn in......
 
Εκανα της Allianz τωρα η οποια μου ειπε οτι σε κλαυπτει οτι και η lg.
Ελπιζω να με καλυψουν αν χρειαστει κατι
 
  • Like
Reactions: redribo
Καλησπερα σας επειδη θα παω το απογευμα να κανω αγορα της C1 65 να αγορασω την επεκτεαση εγγυησης της MediaMarkt να μπω να κανω επεκταση εγγυσηςη απο το Site της LG μολις μου ερθει η τηλεραση σπιτι; Ευχαριστω
 
γιατι δεν διαπραγματευεσαι να την παρεις δωρο απο το ιδιο το mediamarkt,ή έστω σε καλυτερη τιμη?
Το ερωτημα μου εστιαζει στο ποια επεκταση εγγυησης να επιλεξω ! της LG η του καταστηματος που δινει; Το χρηματικο δεν με απασχολει τοσο. και αν επιλεξω της LG ν επιλεξω την premium?
 
διαβασε τι σου δινει του media και τι της lg απο το site.
προφανως το μονο που θα αλλαζει ουσιαστικα,ειναι η εγγυηση θραυσης,που δεν ξερω εαν και κατα ποσο την χρειαζεσαι.
για εμενα καντη στο media για να εχεις και μια πιο αμεση επικοινωνια στην περιπτωση που συμβει κατι.
 
Την κανονική επέκταση από την LG, εφόσον θα πληρώσεις (παρόμοιο ποσό, με αυτήν από το κατάστημα αγοράς) για τα επιπρόσθετα χρόνια.
 
Έκανα κι εγώ αγορά 77c1 και είχα σκοπό να κανω επέκταση εγγύησης από lg γιατί κάπου εδώ είχα διαβάσει ότι καλύπτει και burn in ενώ από καταστήματα όχι. (Ισχύει?)
Το θέμα είναι πως στο site της LG τη βγάζει για ιδιώτες και η αγορά είναι με τιμολόγιο. Τι ισχύει; δε μπορώ να τη κάνω; από κωτσοβολο γινόταν κανονικά με τιμολόγιο. Γιατί στην lg την εξαιρούν αν αφορα επαγγελματική χρήση;
 
σε ποια φαση της διαδικασιας κολλας?
γιατι εγω εκανα τωρα μια δοκιμη και δεν βλεπω καπου να διαχωριζει ιδιωτες/επαγγελματιες.
εγω την c1 την 65αρα με τιμολογιο την ειχα παρει και οταν εκανα την επεκταση online,δεν θυμαμαι να μου ζητηθηκε καπου ο αριθμος του παραστατικου,ή το ειδος αυτου.
 
η διαδικασια φαινεται να προχωραει κανονικα, αλλα στους ορους αναφερει οτι: "*1 Δεν ισχύει σε περίπτωση επαγγελματικής χρήσης της συσκευής"
και φοβαμαι μη δουν τιμολογιο αν καποτε ερθει η κακια ωρα, και πουν ισχυει
 
Last edited:
πολλοι κατοχοι oled απο εδω μεσα,πηραν κανονικα την 5ετια.
δεν το ξερω καθολου-παρτους ενα τηλεφωνο και ρωτησε τους.
 
επικοινωνησα παντως και μου ανεφεραν πως το "επαγγελματικη χρηση" αφορα το να ειναι η τηλεοραση σε επαγγελματικο χωρο. Να παιζει συνεχεια κλπ
 
ναι-εγω και αρκετα ατομα απο εδω μεσα.
δηλωσα το ποσο,το καταστημα που την αγορασα,πληρωσα και πηρα την 5ετια με 215 ευρω.
μαλιστα στην τηλεοραση η οποια ηταν απο αντικατασταση του Κωτσοβολου λογω προβληματος που εβγαλε η προγουμενη που ηταν σε 5ετια,
πρωτου την πουλησω,εκανα και σε αυτην 5ετια στο καταστημα η οποια κοπηκε σε επαγγελματικο ΑΦΜ.
δηλαδη εαν σκασει καποιο προβλημα μεθαυριο,τι θα μου πουν-οτι οκ τα πηραμε τα 215 ευρω αλλα δεν σε καλυπτουμε επειδη ειναι απο τιμολογιο?δεν νομιζω..