επεξεργαστής στο εμπόριο για παλιά mobo?

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Έχω αυτήν την mobo..

εδώ μια λίστα με τους υποστηριζόμενους επεξεργαστές..

υπάρχει περίπτωση να βρω στο εμπόριο κάποιον απο τους επεξεργαστές που υποστηρίζει(καθότι είμαι άσχετος με το άθλημα) ή πάω για αναβάθμιση mobo έτσι ώστε να μπαίνουν οι καινούργιοι επεξεργαστές;

το πρόβλημα είναι οτι ο επεξεργαστής μου (pentium4 640) δουλεύει συνέχεια στην τσίτα... 80-90-100% ακόμα κι αν έχω μόνο 1-2 tab ανοιχτά στον firefox οπότε θεωρώ οτι τα έχει παίξει..

λειτουργικό win7.

για ρίξτε καμιά ιδέα βρε παιδιά..

υ.γ το pc είναι για σερφάρισμα, κατέβασμα αρχείων, θέαση ταινιών hd και φυσικά στο οικιακό δίκτυο...

υ.γ κάρτα γραφικών έχω αυτήν και μνήμες αυτές..

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΙΣΩΣ ΕΑΝ ΤΟΥ ΒΑΛΗΣ ΠΑΛΙ ΤΑ ΧΡ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ.

είχα xp sp3 και το πρόβλημα ήταν το ίδιο.
γιαυτό έβαλα win7 μπας και βελτιωθεί αλλά δεν δυστυχώς...

Μια χαρά είναι το motherboard και οι μνήμες σου (μνήμες μάλιστα έχω ακριβώς τις ίδιες! :grinning-smiley-043 ). Θα μπορούσες (ειδικά για HD) να έβαζες ένα πιο σύγχρονο επεξεργαστή, έναν c2d π.χ... Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά με το software σου, ή με κάτι άλλο... Οι cpu δεν "τα παίζουν" και πάνε πιο αργά, ή παίζουν, ή καίγονται...

Ο firefox μήπως είναι σε καμιά σελίδα περίεργη με πολύ βαριά flash animations?

@ Petran:

Δεν θα έπρεπε να έχεις τόσο μεγάλο CPU load, ανεξάρτητα ΛΣ. Κάτι δεν πηγαίνει καλά με το software σου.

Όσο για αναβάθμιση, δεν αξίζει. Αν το πάρεις απόφαση, πάρε board + CPU.

Από το chart φαίνεται να μην υποστηρίζονται οι C2D. Βλέπω υποστήριξη μέχρι Pentium D 960(3.6GHz,4MB), αλλά δεν σε συμφέρει σε καμία περίπτωση.

κι εγώ κάτι τέτοιο πίστευα οτι γινόταν με τα xp γιαυτό έβαλα τα 7 αλλά και πάλι τζίφος.
προγράμματα τρέχουν firefox skype & avast, τίποτα ιδιαίτερο δηλαδή.