- 26 July 2011
- 51
Το θεμα της οθονης ειναι μια πονεμενη ιστορία.
Εαν σου βγαλει ζαρες στην διάρκεια του χρόνου αντε να τους πεισεις εσυ ότι δεν εγινε λάθος στην εγκατασταση ή ότι οι θερμοκρασίες ή η χρήση ηταν η πρέπουσα...
Ναι , αυτό το έχω καταλάβει από άλλα threads. Και μέχρι ενός βαθμού ειναι κατανοητό.
Η ερώτηση είναι εάν μπορεί ο αντιπρόσωπος να μην "τιμήσει" τους όρους που θετει η αντιπροσωπεία. Γιατί, για παράδειγμα , αν στον 1,5 χρόνο χαλάσει το μοτέρ της οθόνης, βάσει εγγύησης αντιπροσώπου δεν καλύπτεται. Βάσει εγγύηση εταιρείας καλύπτεται, αλλά σίγουρα το να στείλει την οθόνη πίσω στην Ιταλία με δικά του έξοδα ( ο κάτοχος) είναι δυσανάλογο...