Επιλογή scooter

Ανάμεσα σε αυτά τα δύο που προτείνω επίσης έχω δίπλωμα. Επίσης έχω δίπλωμα Α μέχρι 25kw γράφει
 
Είμαι ανάμεσα σε aprilia scarabeo 200ie

Και σε Honda sh 150

Honda βεβαίως... Ακριβό αλλά το καλύτερο. Δεν γνωρίζω ακριβώς τις τιμές αλλά αν κοστίζει κι αυτό κοντά στις 4.000 εγώ θα κοίταζα και το Beverly 300i.
Ότι κι αν αποφασίσεις πάντως να έχει μεγάλους τροχούς 16 ιντσών.
 
Last edited:
To scarabeo είναι πανέμορφο και έχει και ωραία χρωματική παλέτα.

Tο Honda, είναι μια άχρωμη άοσμη χαζομαρούλα που όμως ποτέ δεν πρόκειται να πάθει τίποτα.Μην περιμένεις να βγάλεις γκόμενα αλλά είναι αυτό που λένε "εργαλείο"

Είναι καθαρά θέμα προτίμησης δικής σου. test ride τα έκανες?
 
Όχι δεν τα έκανα ακόμα. Θέλω να δω πιο βόλευει και για θέση είμαι 1.72 ύψος. Για το δίπλωμα ξέρετε μέχρι πόσο μπορείς οδηγήσεις
f02072778102b005226b2d14f5204c39.jpg
 
Last edited:
Περιορισμό κυβικών δεν έχεις. Υπάρχει περιορισμός ιπποδύναμης μετρούμενης σε kw. Δηλαδή στην άδεια κυκλοφορίας που θα συνοδεύει το μηχανάκι η ισχύς δεν θα πρέπει να ξεπερνά τους 33,5 ίππους ή τα 25 kw.
 
Περιορισμό κυβικών δεν έχεις. Υπάρχει περιορισμός ιπποδύναμης μετρούμενης σε kw. Δηλαδή στην άδεια κυκλοφορίας που θα συνοδεύει το μηχανάκι η ισχύς δεν θα πρέπει να ξεπερνά τους 33,5 ίππους ή τα 25 kw.
Με λίγα λόγια τα σκούτερ που έχω προτείνει μπορω τα οδηγώ νόμιμα;
 
Αν και Aprilia-νόφιλος, από τα δύο που προτείνεις, σίγουρα το SH!

Υπάρχει λόγος που κοιτάς μόνο αυτά τα δύο;

Θα αναφέρω τις δικές μου προτιμήσεις:
Η πρώτη μου επιλογή θα ήταν το Yamaha Tricity 125 (ναι, το τρίτροχο)!
Σοβαρές υποψηφιότητες θα έθεταν τα: Suzuki Burgman 200, LML 200 4T (αντίγραφο Vespa), SYM HD200i, Kymco People GTi 200
 
Μακριά απο Piaggio και επίσης θα απέφευγα SYM-KYMCO. Αν μπορείς να ανέβεις σε χρήματα, X-Max (4700) κι αν όχι το honda, έχοντας βέβαια άλλες δυνατότητες, το οποίο 2 φίλοι μου που το έχουν είναι 100% ικανοποιημένοι.
 
Re: Απάντηση: Επιλογή scooter

Αν και Aprilia-νόφιλος, από τα δύο που προτείνεις, σίγουρα το SH!

Υπάρχει λόγος που κοιτάς μόνο αυτά τα δύο;

Θα αναφέρω τις δικές μου προτιμήσεις:
Η πρώτη μου επιλογή θα ήταν το Yamaha Tricity 125 (ναι, το τρίτροχο)!
Σοβαρές υποψηφιότητες θα έθεταν τα: Suzuki Burgman 200, LML 200 4T (αντίγραφο Vespa), SYM HD200i, Kymco People GTi 200
Μου αρέσουν αυτά τα δύο
 
Το Tricity 125 είναι ότι χειρότερο έχω οδηγήσει στη ζωή μου!!!

Το γκάζι του για τα κυβικά του και το βάρος του, είναι ανύπαρκτο. Το έκανα test drive πρόσφατα και σε τέρμα άνοιγμα γκαζιού απο τα 40, διάβαζα τις ψηφιακές ενδείξεις να ανεβαίνουν μια μια... 41...42....43... Υπερβολικά αργό!

Όπως επίσης έχω δοκιμάσει και το καινούργιο SH 150 με το ABS. Απλά η παράδοση συνεχίζεται! Το καλύτερο scooter ever έγινε ακόμα καλύτερο. 16αρηδες τροχοί, αρκετό γκάζι για τα κυβικά του, χώρος κάτω από την σέλα, χαμηλή κατανάλωση, μικρό σε όγκο και εξτρά η απίστευτη λειτουργία του ABS.

Το μηχανάκι όπως αναφέρθηκε είναι εργαλείο. Τα βασικά να προσέχεις, και θα το έχεις για μια ζωή αν το θελήσεις. Ο ίδιος έχω το 150 το καρμπυρατεράτο του 2004 με 75.000χλμ. Μέχρι σήμερα, δεν έχει βγάλει απολύτως τίποτα. Τέρας αξιοπιστίας! Μπορεί όντως να μην είναι το πιο μουράτο (αν και η τελευταία έκδοση είναι πολύ όμορφη πια) αλλά μιλάμε ότι έχω πείσει άλλους 3 συναδέλφους να το πάρουν και πραγματικά πίνουν νερό στο όνομά του.

Επίσης, μπορεί οι "φθηνές" μάρκες, να μην έχουν κάποιο θέμα και κάποιος να τα προτιμήσει λόγω χαμηλότερου κόστους αγοράς, αλλά η συντήρησή τους είναι στο μισό αυτού του Honda. Πχ στο SH αλλάζεις ιμάντας κάθε 24.000χλμ σε αντίθεση με το SYM HD που είναι κάθε 12.000χλμ. Όσο για τα Ιταλικά έχει διαπιστωθεί οτι μετά τα 35-40.000χλμ αρχίζουν και σκορπίζουν.
 
Το Tricity 125 είναι ότι χειρότερο έχω οδηγήσει στη ζωή μου!!!

Το γκάζι του για τα κυβικά του και το βάρος του, είναι ανύπαρκτο. Το έκανα test drive πρόσφατα και σε τέρμα άνοιγμα γκαζιού απο τα 40, διάβαζα τις ψηφιακές ενδείξεις να ανεβαίνουν μια μια... 41...42....43... Υπερβολικά αργό!

Όπως επίσης έχω δοκιμάσει και το καινούργιο SH 150 με το ABS. Απλά η παράδοση συνεχίζεται! Το καλύτερο scooter ever έγινε ακόμα καλύτερο. 16αρηδες τροχοί, αρκετό γκάζι για τα κυβικά του, χώρος κάτω από την σέλα, χαμηλή κατανάλωση, μικρό σε όγκο και εξτρά η απίστευτη λειτουργία του ABS.

Το μηχανάκι όπως αναφέρθηκε είναι εργαλείο. Τα βασικά να προσέχεις, και θα το έχεις για μια ζωή αν το θελήσεις. Ο ίδιος έχω το 150 το καρμπυρατεράτο του 2004 με 75.000χλμ. Μέχρι σήμερα, δεν έχει βγάλει απολύτως τίποτα. Τέρας αξιοπιστίας! Μπορεί όντως να μην είναι το πιο μουράτο (αν και η τελευταία έκδοση είναι πολύ όμορφη πια) αλλά μιλάμε ότι έχω πείσει άλλους 3 συναδέλφους να το πάρουν και πραγματικά πίνουν νερό στο όνομά του.

Επίσης, μπορεί οι "φθηνές" μάρκες, να μην έχουν κάποιο θέμα και κάποιος να τα προτιμήσει λόγω χαμηλότερου κόστους αγοράς, αλλά η συντήρησή τους είναι στο μισό αυτού του Honda. Πχ στο SH αλλάζεις ιμάντας κάθε 24.000χλμ σε αντίθεση με το SYM HD που είναι κάθε 12.000χλμ. Όσο για τα Ιταλικά έχει διαπιστωθεί οτι μετά τα 35-40.000χλμ αρχίζουν και σκορπίζουν.
Και Εγω Honda λέω ίσως το κάνω με δόσεις