rotsikas Senior Member 27 March 2013 570 10 June 2015 #21 Να επικοινωνήσεις άμεσα με το κατάστημα από όπου πραγματοποίησες την αγορά και ναι απαιτήσεις αντικατάσταση(doa).
Να επικοινωνήσεις άμεσα με το κατάστημα από όπου πραγματοποίησες την αγορά και ναι απαιτήσεις αντικατάσταση(doa).
K kostasmpogas New member 10 June 2015 3 10 June 2015 #22 rotsikas said: Να επικοινωνήσεις άμεσα με το κατάστημα από όπου πραγματοποίησες την αγορά και ναι απαιτήσεις αντικατάσταση(doa). Click to expand... Mου ειπαν απο το πλαισιο οτι λογικα θα βγει καποια αναβαθμιση που θα λυνει το προβλημα..μουφες λενε ?δεν μου κανουν αντικατασταση γιατι ειναι θεμα λογισμικου
rotsikas said: Να επικοινωνήσεις άμεσα με το κατάστημα από όπου πραγματοποίησες την αγορά και ναι απαιτήσεις αντικατάσταση(doa). Click to expand... Mου ειπαν απο το πλαισιο οτι λογικα θα βγει καποια αναβαθμιση που θα λυνει το προβλημα..μουφες λενε ?δεν μου κανουν αντικατασταση γιατι ειναι θεμα λογισμικου