Έρευνα Δορυφορικής αγοράς....

συμφωνω απολυτα με το 6 του martinoffroad και Αντωνη να το προσεξεις πολυ αυτο
 
Εννοείται Larry, η αισθητική και το περιβάλλον παίζει μεγάλο ρόλο σε οτιδήποτε....
 
- Οι τιμές του e-shop θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση χαμηλότερες από αυτές ενός πραγματικού καταστήματος δορυφορικών ειδών. Εχει (κατά πολύ) μειωμένα έξοδα λειτουργίας και αυτό θα πρέπει να μεταφέρεται και στην τιμή.
- Η αξιοπιστία του μετά την αγορά ειδικά σε περίπτωση βλάβης του εμπορεύματος.
- Μικρές επιβαρύνσεις σε μεταφορικά και πληρωμή επί αντικαταβολή.

Αξιοπιστία και συνέπεια όπως (αναφέρθηκε παραπάνω) μπορούν να με πείσουν να προτιμήσω ένα μαγαζί ακόμα και αν δεν είναι το φθηνότερο.
 
Χαμηλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Εννοείται πως όλοι μας το πρώτο που κοιτάμε στα προϊόντα, είναι να βρούμε αυτό με την χαμηλότερη τιμή.

Να είναι αλήθεια ότι διαβάζουμε στα χαρακτηριστικά των προϊόντων χωρίς ελλείψεις.
Αγανακτώ με καταστήματα που πουλούν χ-ψ προϊόντα και αναφέρουν συνεχώς ελλιπή χαρακτηριστικά ή έχουν συνεχώς λάθος χαρακτηριστικά ή ακόμη και καθόλου χαρακτηριστικά. Ακόμη και όταν διαβάζουμε πως "οι φωτογραφίες μπορεί να διαφέρουν από το πραγματικό προϊόν ή το χρώμα", εγώ δεν το μπορώ να κάνω κάποια συναλλαγή. Αυτόματα, όλα αυτά τα καταστήματα τα αφαιρώ από την επιλογή μου για αγορές.

Να είναι καθαρότατος ο τρόπος χρέωσης με όσο το δυνατόν γίνεται, λίγα και απλά λόγια. Το ίδιο και οι όροι των αγορών.
Πολλά καταστήματα αναρτούν ένα τεράστιοοοοοο κείμενο με τους όρους των αγορών. Καταλαβαίνω πως θέλουν να είναι καλυμένοι σε πολλά πράγματα, αλλά έλα όμως όταν πάει ο "άλλος" για να κάνει τις αγορές και πρέπει να διαβάσει πολύυυυυυ "πράμα" και πολλές φορές το κείμενο δεν είναι κατανοητό (επίτηδες?) και με δύσκολες προτάσεις, δεν θα κάνει αγορά αλλά... "θα την κάνει" και θα πάει αλλού. Εγώ έτσι κάνω!

Ξεκάθαρες χρεώσεις με απλά μαθηματικά χωρίς φαμφάρες!
18 ευρώ προϊόν1
5 ευρώ προϊόν2
9 ευρώ προϊόν3
3 ευρώ μεταφορικά
=35 ευρώ σύνολο
Όλες οι τιμές είναι με ΦΠΑ


Και όχι...
17.99 ευρώ προϊόν1
5.04 ευρώ προϊόν2
8.98 ευρώ προϊόν3
3.1 ευρώ μεταφορικά (δηλαδή 3.10)
=28.44 ευρώ σύνολο (χωρίς ΦΠΑ)
+xx.xx ευρώ ΦΠΑ

+2.05 ευρώ λόγω βάρους
+1.10 ευρώ αντικαταβολή
+xx.xx ευρώ ΦΠΑ επιπλέον μεταφορικών
=xx.xx ευρώ σύνολο με ΦΠΑ


Αξιοπιστία στις παραδόσεις των εμπορευμάτων και στις αναγραφές για παράδοση με "καθαρά logo" (που έχουν υοθετήσει τελευταία πολλά καταστήματα).
Δεν μπορώ να βλέπω ένα προϊόν πως παραδίδεται σε μία ημέρα, να το παραγγέλνω νωρίς το πρωί και να το έχω στα χέρια μου 4-5 ημέρες μετά! Ή να βλέπω την αναγραφή "επικοινωνήστε με εμάς για τον χρόνο παράδοσης" που έχουν πολλά καταστήματα. Εγώ πάρα πολλές φορές κάθομαι με την ησυχία μου πρωινές ώρες (όπως τώρα) και θέλω να κάνω τις αγορές μου. Πως θα επικοινωνήσω με το κατάστημα για την παράδοση? Μπορεί να τηλεφωνήσει και ο άλλος από την δουλειά του όταν δεν έχει χρόνο?

Καθαρά να αναφέρεται η εγγύηση των προϊόντων... και εδώ χωρίς φαμφάρες!
Όλοι καταλαβαίνετε τι εννοώ!

Άμεση αντικατάσταση των ελλατωματικών προϊόντων.
Πήρα ένα χ-ψ-ω προϊόν και δεν δούλεψε ποτέ. Γιατί να πρέπει να το φέρω, να περιμένω έστω και μία ημέρα (στην καλύτερη περίπτωση) και μετά να ξαναέρθω να μου δώσετε άλλο? Και ειδικά όταν η αντικατάσταση να είναι μετά από επισκευή? Μα αφού το αγόρασα για καινούριο!!!!!!!!

Όμορφο site με ζωντανά χρώματα και γραφικά.
Κάποια καταστήματα με "πολύ φτωχά" γραφικά, χοντροκομμένα, εικόνες παραμορφωμένες, εικόνες μουντές, θολές... με αποθούν αμέσως από το να κάνω τις αγορές μου.

Μεγάλη πληθώρα προϊόντων.

"Σωστή" τηλεφωνική επικοινωνία για τυχόν πληροφορίες ακόμη και απογευματινές ώρες.

Αυτά από εμένα!-bye-
 
Στον Έλληνα καταναλωτή λείπει η δοκιμή του προϊόντος.
Αυτό πιστεύω πως είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Να δοκιμάσει και αν μείνει ευχαριστημένος να το χρεωθεί. -bye-

Πάντα χρειάζεται η ανάλυση της τελικής τιμής, διότι αγοράζουν και με τιμολόγιο πολλοί και θέλουν ανάλυση.
Επίσης οι σωστές προσφορές πριν την αγορά και όχι 30 email και 50 τηλέφωνα για να συννενοηθούμε.
Το τι εγγύηση έχει το κάθε προϊον.

Αυθημερόν παράδοση θα συμφωνήσω.
Όπως και η σωστή διαθεσιμότητα.
 
Last edited:
Για αρχή αυθημερόν παράδοση το βλέπω κομματάκι δύσκολο, εκτός και αν ανακαλύψουμε το διακτινισμό οπότε μια χαρά θα είμαστε...

Thanks για τα υπόλοιπα...
 
-ομορφα στημενο σαιτ(interface,διακοπτες,σωστες διαδρομες προς το προιον).
-μεγαλη γκαμα προιοντων(μαρκα/μοντελο)ετσι ωστε ο πελατης να εχει περισσοτερες επιλογες.
-οσο περισσοτερα ετοιμοπαραδοτα προιοντα,τοσο το καλυτερο.ως γνωστο οι χομπιστες στο συγκεκριμενο αθλημα ειναι "τωρα μου`ρθε,τωρα το θελω".
τουλαχιστον τα hot μοντελα,θα πρεπει να ειναι συνεχεια σε αναμονη προς πωληση.
-τηλεφωνικη υποστηριξη για οποιαδηποτε πληροφορια,συμπεριλαμβανομενου βεβαια και την επικοινωνια μεσω του "ψυχρου" e-mail.

ευγενεια και υπομονη το κερασακι στην τουρτα....