Ερωτήσεις σχετικά με το forum και το vbulletin

AS Mocca

Supreme Member
19 June 2006
4,805
Athens
ΘΑ ήθελα να ρωτήσω πως γίνεται να στήσω ένα forum από την αρχή ?

Για αρχή να παιζεί σε LAN και μετά βλέπουμε αν θα ανέβει στο Internet.

Το χρειάζομαι για τη δουλειά μου.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εργασία μου μόνο pm γιατί δεν θέλω να κάνω διαφήμιση.

Επίσης vbulletin πως γίνεται να μάθω τι εστί γιατί δεν το κατέχω το άθλημα.

Υ.Γ. Είμαι προγραμματιστής οπότε δεν θα έχουμε πρόβλημα συννενόησης. :singer:

Ευχαριστώ.

Όπως επιθυμείτε...........αρκεί να μου απαντήσει κάποιος που γνωρίζει και έχει όρεξη για κουβέντα. :singer::singer:

Λοιπόοοοον...
Ανάλογα με το τι θέλεις να κάνεις πηγαίνει και η ανάλογη "πλατφόρμα".
Με λίγα λόγια αν θέλεις απλά ένα forum μπορείς να πας στο phpBB 3.κάτι.
Ελαφρύ και κάνεις καλή δουλειά.
Αν θέλεις το κατιτίς το παραπάνω, το vΒulletin είναι αρκετά καλό (θυμίζει στήσιμο παλιάς bbs).
Aν πάλι θέλεις ολοκληρωμένο CMS τότε θα πρέπει να στραφείς στο Joomla ή το Mambo, πρώην Joomla όπου οι προγραμματιστές έχουν σαν αγαπημένο τραγούδι τους (IMHO) το "πήραμε τη ζωή μας λάθος".
Σε αυτά τα δύο μπορείς να στήσεις πολλά πραγματάκια όπως είναι ένα forum, ανταλαγή αρχείων, άρθρα, ειδήσεις, RSS κλπ.

Απαραίτητο για όλα αυτά είναι να έχεις PHP/MySQL και λίγες γνώσεις πάνω σε αυτά.
Το να στήσεις Apache - Php - MySQL είναι από δύσκολο μέχρι πανεύκολο, ανάλογα με τον τρόπο που θα διαλέξεις να πειραματιστείς.
Το δύσκολο είναι να στήσεις τον Apache στα Windows και να του βάλεις τα υπόλοιπα μέσα, το εύκολο είναι να κατεβάσεις το Xampp και να σου τα κάνει όλα μόνο του με ένα dbclick στο setup.exe. :)
Το Xampp όμως θέλει λίγο παίδεμα για να το φέρεις στα ίσα του και να είναι ασφαλές.

Ότι δεν καταλαβαίνεις από λέξεις, google it. :) Θα βρείς και τα προγράμματα και τα specs.
Αν θέλεις βοήθεια για το στήσιμο pm me (θα απαντήσω από δευτέρα που θα γυρίσω στο γραφείο) να σου πω...