Ερώτηση για κατασκευή τροφοδοτικού 12V AC για

efangelos

New member
18 May 2009
31
Καλημέρα,

Το τροφοδοτικό του phono stage τα έφτυσε. Ήταν ένα ac/ac 12V, 500mA από αυτά τα φτηνά του κατασκευαστή (Musical fidelity F 34ADT-8).

Σκέφτηκα να το αναβαθμίσω με μιά DIY κατασκευή .

Έχω ήδη μετασχηματιστή ac/ac 12V, 800mA σαν τον παρακάτω και βρέθηκε και κουτί να τον βάλω μέσα.

Χρειάζομαι κάτι άλλο ??? πχ. διακόπτη, γείωση οτιδήποτε άλλο ?

Παιδιά είμαι άσχετος αλλά με λίγη βοήθεια από εσάς θα γλυτώσω την ηλεκτροπληξία. Please help

EI-Transformer-EI-15-.jpg

Σίγουρα κουτί, μεταλλικό κατά προτίμηση για θωράκιση, γείωση για ασφάλεια, διακόπτη για οικολογία, λαμπάκι ενδεικτικό, καλό καλώδιο εισόδου (3x1 τουλάχιστο) και φίλτρο εισόδου στα 220 VAC ώστε να φιλτραριστούν τυχόν θόρυβοι από το δίκτυο. Μια καλή αναβάθμιση θα ήταν η αντικατάσταση του Μ/Σ με καλύτερο toroidal μεγαλύτερου ρεύματος.
Φιλικά,
Γιάννης

Ευχαριστώ για τα φώτα σου αγαπητέ.

Θα μπορούσε κάποιος άραγε να μου εξηγήσει απλοικά πώς και πού συνδέονται όλα αυτά ?

Τα μοναδικά εργαλεία που διαθέτω είναι τρυπάνια/κατσαβίδια, κολητήρι και τα συνήθη εργαλεία χειρός που βρίσκονται σε ένα σπίτι.

Υ.Γ 1. Παιδιά, είμαι γεωπόνος , οπότε οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη
Υ.Γ 2. Το κουτί που διαθέτω είναι από αλουμίνιο πάχους 3χιλιοστών
Υ.Γ 3. Απ´οτι καταλαβαίνω το μοναδικό που ίσως δεν χρειάζομαι είναι το διακοπτάκι αφού υπάρχει αντίστοιχο πάνω στο πολύμπριζο και συνεπώς το μηχάνημα θα βρίσκεται υπό τάση μόνο όταν είναι ανοιχτό όλο το σύστημα.

Ευχαριστώ και πάλι
Βαγγέλης

λοιπον πρωτα απο ολα ξεκινας με αρκετη προσοχη και δεν συνδεεις τιποτα στο δυκτιο ο μ/τ εχει 2 ακρα ( καλωδια ) τα οποια ειναι αυτα που θα πανε στο 220v αυτα πρεπει να καταληξουν στο φιλρτο που σου ειπε ο φιλος και η αλλη πλευρα του φιλτρου πρεπει να καταληξη στο βυσμα iec που θα βαλεις στο κουτι ενδιαμεσα στο ενα απο τα δυο καλωδια που τα πανε στο βυσμα iec θα πρεπει να να βαλεις την ασφαλεια εγω διακοπτη δεν θα εβαζα