Ερώτηση για λαδάκι άξονα πικάπ!!!

Πρόκειται για την ποιότητα, για τον τύπο του λιπαντικού με ιξώδες (viscosity) 1875/9 CS.
CS= Centistokes μονάδα μέτρησης του κινηματικού ιξώδους.
Ιξώδες = η αντίσταση που παρουσιάζουν τα υγρά κατά την κίνησή τους, οφειλομένη στην δομή και άρα τη συνοχή των μορίων τους.Ετσι διαφορετικά ρέει το νερό και διαφορετικά το μέλι.
 
Μάλλον η ερώτηση ήταν λάθος, σαν όρους τα έψαξα και τα βρήκα στο ιντερνετ πιο πολύ με ενδιέφέρει αν αξίζει για το πικάπ!
Αλλά μάλλον δεν χρειάζεται μιας και ήδη το δοκίμασα και τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά!!! Χρησιμοποίησα ηλεκτρική σκούπα για το παλιο λαδάκι και πλέον με το καινούργιο το πλατώ γυρίζει ασταμάτητα!!! Με περιστροφή με το χέρι (χωρίς τον ιμάντα) το πλατώ γυρίζει σχεδόν για 20 λεπτά μέχρι να σταματήσει!!!! Το χρησιμοποίησα και στο βραχίονα και τα αποτελέσματα και εκεί απίστευτα!!

High-Speed-Oil_T.jpg


http://www.bocabearings.com/main1.aspx?p=product&id=13931&n=HIGH
 
Εδώ θα βρεις ένα όμορφο review για ένα (πολύ καλό κατά την άποψή μου) acoustic solid…
http://www.tnt-audio.com/sorgenti/acoustic_solid_machine_e.html

Μέσα στα άλλα αναφέρετε και ότι:
And yes 70 – 90s is a typical time for the platter to stop rotating from 33rpm

Αυτό το έχω ξανακούσει για πικάπ μάζας και στο παρελθόν.
Η αλήθεια είναι ότι το p3 (αν κατάλαβα καλά από το άλλο παράλληλο thread αυτό έχεις) δεν είναι ακριβός μάζας… μιας και η μάζα του πλατό είναι μικρή.

Επίσης για το λάδι στον ιμάντα… οι απόψεις διίστανται. Τόσο μηχανολογικά όσο και χημικά.

Γενικά πάντως, μετά από τις κλασικές βελτιώσεις για το Planar 3, ο μόνιμος προβληματισμός μου είναι για την αστάθεια της ταχύτητας του μοτέρ. Εκεί ίσος πρέπει να επικεντρωθείς.