Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

ΤΙ ΛΑΝΘΙΜΟΣ ΤΙ ΑΝΘΙΜΟΣ
ο καταπληκτικος Ελληνας σκηνοθετης Ανθιμος Ανανιαδης τελειωσε χθες τα γυρισματα της ταινιαρας του the greek job στον ιερο βραχο

για να μην γκρινιαζετε δηλαδη
.
 

Attachments

  • anthimos__7_.webp
    anthimos__7_.webp
    45.6 KB · Views: 11
  • anthimos-ananiadis.webp
    anthimos-ananiadis.webp
    80.5 KB · Views: 11
Eιναι να γελαει κανεις.
Πρεπει να γινει καποια σοβαρη και ανεξαρτητη ερευνα για το ποιος δινει και με ποια κριτηρια πασσο για γυρισματα.
Σε ενα σοβαρο κρατος θα επεβαινε εισαγγελεας. Κυριως μετα την εκθεση του Λανθιμου και τα ψεματα που χρησιμοποιηθηκαν για την αρνηση της προσβασης και ευκολιας της πραγματοποιησης του πολιτισμικου αυτου εργου (γιατι πλεον οτι κανει ο Λανθιμος θα λαμβανεται ως τετοιο)
 
ΤΙ ΛΑΝΘΙΜΟΣ ΤΙ ΑΝΘΙΜΟΣ
ο καταπληκτικος Ελληνας σκηνοθετης Ανθιμος Ανανιαδης τελειωσε χθες τα γυρισματα της ταινιαρας του the greek job στον ιερο βραχο

για να μην γκρινιαζετε δηλαδη
.
Υποκλινομαι στην τρολοσυνη σου!
 
μια περιπλανιση σε ενα στοιχιωμενο Ηong Κong σκετη κολαση
μια μονοχρωμη εικονα υψηλης αντιθεσης
ενα οπτικο πανδαιμονιο καθηλωτικης λεπτομερειας
εκπληκτικη δουλεια απο την τεχνικη ομαδα της ταινιας
αφηγηση απομακρη και προβλεψιμη
εξαιρετικο soundtract

LIMBO
--
dbca1182-0749-4645-9d34-68b228e8ca1e_d4ad561b.webp
 
Last edited by a moderator:
  • Love
Reactions: FINIX and Gal'en
Eπισης θα κερδιζε ανετα το βραβειο της πιο βρωμοταινιας που εχω δει. :poop:
Κυριολεκτικα, το βλεπεις και η εικονογραφια του ειναι τοσο δυνατη που αισθανεσαι οτι το μυριζεις κιολας!
Απιστευτο immersion. Ανεπαναληπτο!

Και λεω οτι θα κερδιζε το βραβειο αν δεν υπηρχε το Hard to be a God του German. To οποιο οταν το ειδα πρεπει καπακι να μπηκα για μπανιο μετα. Για να μην πω οτι μπορει να πηγα και για κανα εμβολιο. Απορω πως δεν πεθαναν οι μισοι απο τετανο στα γυρισματα!
1748898657079.png1748898686633.png1748898736843.png
 
  • Like
  • Haha
Reactions: opsim and FINIX
Και λεω οτι θα κερδιζε το βραβειο αν δεν υπηρχε το Hard to be a God του German. To οποιο οταν το ειδα πρεπει καπακι να μπηκα για μπανιο μετα. Για να μην πω οτι μπορει να πηγα και για κανα εμβολιο. Απορω πως δεν πεθαναν οι μισοι απο τετανο στα γυρισματα!

:ROFLMAO:

Το ίδιο είχα πάθει και γώ.....την έβλεπα και νόμιζα ότι βρώμαγε το σαλόνι.....
 
:ROFLMAO:

Το ίδιο είχα πάθει και γώ.....την έβλεπα και νόμιζα ότι βρώμαγε το σαλόνι.....
Εντωμεταξυ η κάθε μία από τις δύο που λέμε, αναδίδει και τελείως διαφορετική... εσάνς.
Πανό, αν δεν έχεις δει το Limbo, δες το και θα με θυμηθείς.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Μη βλέπεις που άρεσε στον Παπαστελιο. Είναι πολυ καλή ταινία. 😈
Οι οποίες ενστάσεις έχει, είναι γιατί παίρνουν οι Κινέζοι ένα είδος που το έχουν αναγάγει στην τελειότητα οι (πρώην) αγαπημένοι του Κορεάτες και το κάνουν ακόμη καλύτερο!!!
Εξ ου και τα σχόλια του περί προβλέψιμης αφήγησης. Ζηλευει!
Καπου πρέπει να το είχα παρουσιάσει αλλά δε θυμάμαι σε ποιο νήμα.
 
  • Like
Reactions: superfly
Ειδα τον τελευταιο Σορεντινο.
Καταλαβαινω ολο και περισσοτερο αυτους που τον κατηγορουν για φορμαλισμο, ρηχοτητα και τεραστια αποσταση του κινηματογραφου του απο τους μεγαλους Ιταλους του παρελθοντος.
Οντως μεγαλο μερος των δυο και βαλε ωρων ειναι αδειο απο οποιοδηποτε νοημα. Οχι δευτερα και τριτα επιπεδα, αλλα ουτε καν πρωτο.
Η πρωταγωνιστρια του (οπως και η ταινια) εχει μεγαλα σκαμπανεβασματα στην ικανοτητα της να αποδιδει κατι σοβαρο. Υπαρχουν στιγμες που το ολο εγχειρημα φλερταρει ακομη και με τη γελοιοτητα (οπως και η ερμηνεια της πρωταγωνιστριας).
Τωρα πως γινεται να ισχυουν ολα αυτα και να μπορουσα να κατσω και να βλεπω ανετα για καμια-δυο ωρες ακομα, μονο ο Σορεντινο το ξερει!
Τι απιστευτη ομορφια, τι καλαισθησια που εχει ο ατιμος ο μακαρονάς! Πραγματικο χαδι για την ψυχη οι εικονες του. Θυμαμαι ακομα τις σκηνες στο δωματιο πανω απο τη θαλασσα με τις ασπρες κουρτινες να ανεμιζουν παντου!
Επισης πρεπει να του πιστωσω οτι ειναι ισως ο μοναδικος που καταφερνει να χρησιμοποιει το hdr για να κανει σινεμα και οχι για εντυπωσιασμο. Αυτες οι χαζομαρες που κανουν αλλοι για να κρυψουν την ελλειψη αισθητικης τους και την ελλειπή γνωση του μεσου που χρησιμοποιουν, εδω δεν τα συνανταμε. Ο Σορεντινο εχει απολυτη εξουσια στο εκφραστικο μεσο που χρησιμοποιει.

Μου θυμισε μια συνεντευξη του καλυτερου ελληνα σκηνοθετη που υπηρξε. Τον ρωτουσαν λοιπον αν θα ηθελε να μοιραστει ενα μυστικο του με τους καινουριους κινηματογραφιστες και η απαντηση του ηταν:
Oχι. Κατι τετοιο θα ηταν επικινδυνο για αυτους τους ιδιους. Αυτο που πρεπει να μαθαινουν πρωτα οι νεοι συναδελφοι ειναι πως να κανουν κινηματογραφο. Πως να χειριζονται σωστα το μεσο τους. Μολις μαθουν πολυ καλα τα βασικα, τοτε μονο θα ειναι η ωρα να μαθουν να χρησιμοποιουν αλλα κολπα.

Η πληρης αντιθεση δηλαδη με αυτο που βλεπουμε απο την πλειοψηφια σημερα!
Τι ωραια που θα ηταν να υπηρχαν περισσοτεροι με τη γνωση και τη ματια του Σορεντινο...
 
Ειδα τον τελευταιο Σορεντινο.
Καταλαβαινω ολο και περισσοτερο αυτους που τον κατηγορουν για φορμαλισμο, ρηχοτητα και τεραστια αποσταση του κινηματογραφου του απο τους μεγαλους Ιταλους του παρελθοντος.
Οντως μεγαλο μερος των δυο και βαλε ωρων ειναι αδειο απο οποιοδηποτε νοημα. Οχι δευτερα και τριτα επιπεδα, αλλα ουτε καν πρωτο.
Η πρωταγωνιστρια του (οπως και η ταινια) εχει μεγαλα σκαμπανεβασματα στην ικανοτητα της να αποδιδει κατι σοβαρο. Υπαρχουν στιγμες που το ολο εγχειρημα φλερταρει ακομη και με τη γελοιοτητα (οπως και η ερμηνεια της πρωταγωνιστριας).
Τωρα πως γινεται να ισχυουν ολα αυτα και να μπορουσα να κατσω και να βλεπω ανετα για καμια-δυο ωρες ακομα, μονο ο Σορεντινο το ξερει!
Τι απιστευτη ομορφια, τι καλαισθησια που εχει ο ατιμος ο μακαρονάς! Πραγματικο χαδι για την ψυχη οι εικονες του. Θυμαμαι ακομα τις σκηνες στο δωματιο πανω απο τη θαλασσα με τις ασπρες κουρτινες να ανεμιζουν παντου!
Επισης πρεπει να του πιστωσω οτι ειναι ισως ο μοναδικος που καταφερνει να χρησιμοποιει το hdr για να κανει σινεμα και οχι για εντυπωσιασμο. Αυτες οι χαζομαρες που κανουν αλλοι για να κρυψουν την ελλειψη αισθητικης τους και την ελλειπή γνωση του μεσου που χρησιμοποιουν, εδω δεν τα συνανταμε. Ο Σορεντινο εχει απολυτη εξουσια στο εκφραστικο μεσο που χρησιμοποιει.

Μου θυμισε μια συνεντευξη του καλυτερου ελληνα σκηνοθετη που υπηρξε. Τον ρωτουσαν λοιπον αν θα ηθελε να μοιραστει ενα μυστικο του με τους καινουριους κινηματογραφιστες και η απαντηση του ηταν:
Oχι. Κατι τετοιο θα ηταν επικινδυνο για αυτους τους ιδιους. Αυτο που πρεπει να μαθαινουν πρωτα οι νεοι συναδελφοι ειναι πως να κανουν κινηματογραφο. Πως να χειριζονται σωστα το μεσο τους. Μολις μαθουν πολυ καλα τα βασικα, τοτε μονο θα ειναι η ωρα να μαθουν να χρησιμοποιουν αλλα κολπα.

Η πληρης αντιθεση δηλαδη με αυτο που βλεπουμε απο την πλειοψηφια σημερα!
Τι ωραια που θα ηταν να υπηρχαν περισσοτεροι με τη γνωση και τη ματια του Σορεντινο...

Συμφωνω πληρως σε ολο οτι ειπες, στο δευτερο μερος του ποστ σου.

Αλλα στο πρωτο, περιπου οπως το ειπε και ο Δημοκηδης, διαφωνω πληρως. Εν γενοι η προταση ειναι οτι το στορυ ειναι ρηχο, οι διαλογοι δεν εχουν νοημα κ.ο.κ. οποτε η ενσταση μου ειναι ακριβς αυτη.... οτι δεν υπαρχει τιποτα "ρηχο" σε αυτο το φιλμ, και οτι καθε διαλογος εχει "θεση" και αποπεμπει σε καποιο νοημα. Απο την αρχη του φιλμ, με την γεννηση και την απονομη του ονοματος του κοριτσιου, τα παιδικα παιχνιδια στην προστατευμενη αυτη προνομιακη και παραλια περιοχη, στο νεανικο ταξιδι στο Καπρι...
Ολα εχουν ενα νοημα και σηματοδοτουν σε κατι. Ο καθε διαλογος ειναι μια διεκδικηση. Αυτη της γυναικιας ιδιοφυιας πανω στην γυναικεια ελξη.
Αλλα φυσικα εαν δεν τα νοιωσεις εαν δεν καταλαβεις τι κουβαλαει ο Σορεντινο μεσα του, ισως να τα πρποσπερασεις. Οπως και για την αισθητικη που λες, (ο Δημοκηδης λεει καρτ-ποσταλ)...
Αυτα για να τα δωσει ο Σορεντινο, τα εχει μεσα του, απο παιδι... εχει μεσα του απο παντα την εικονα και την εννοια γιαυτο και μπορει να τα βγαζει με τοση ανεση σε αυτο που οι τεχνικοι λενε "φωτογραφια", εγω ονομαζω σκηνη, γιατι καθε εικονα (σωστα το λεν οι αγγλοσαξονες εδω, περισσοτερο εικονα παρα φωτογραφια, γιατι πρεπει να εχει δημιουργησει την εικονα για να γινει φωτογραφια, και μαλλιστα εν κινηση) ειναι μια σκηνη. Που θα διαδεχτει μια αλλη...

Θα μπορουσα να γραψω σεντονι για καθε διαλογο για καθε ρεπλικα και την σημασια της, που εχει ριζες μεσα στα βαθη του πολιτισμου μας και την γυναικεια υποσταση σε αυτον.
Αλλα δε θα το κανω γιατι θα πρεπει να το ξαναδω αναλυτικα. Και το εχω δει ηδη 2 φορες προσφατα, συν οτι ειναι σκληρο φιλμ (αν και δεν του φαινεται) και δεν το ψιλοαντεχω, αμεσα τουλαχιστον.

Με λιγα λογια, ο Σορεντινο "εξαγει" οχι μονο μια "θεση", αλλα ενα πολιτισμο.

Καθε φορα....

Ο Θεος να ευλογει την Ιταλια.
 
Last edited:
Eιδα και το Brutalist.
Πολυ χαιρομαι που δε σκοτωθηκα να το δω περσι!
Δεδομενης της παρουσας καταστασης, αναρωτιεμαι ποσες τετοιες ταινιες θα κανουν ακομα για να ξεπλυνουν αυτα που συμβαινουν τα τελευταια χρονια.
Μαλλον αυτο ελπιζαν και με το Zone of interest, μεχρι που βγηκε ο Glazer στην ομιλια του στα οσκαρ και εβαλε τα πραγματα στη θεση τους!
Μεγιστος σεβασμος για εναν τεραστιο καλλιτεχνη και εναν αληθινο ανθρωπο!
Για τα brutalist και λοιπα επι παραγγελια κατασκευασματα... και η αναφορα μου πολυ τους παει.
 
καλησπερα αγαπητοι συνοδοιποροι
την συμπαθεια μου για το κορυφαιο αυτο ειδωλο του Αμερικανικου κινηματογραφου την ξερετε
ειδα σημερα για πρωτη φορα το σκηνοθετικο του ντεμπουτο το 1971
δεν ξερω αν εδω ειναι χειροτερος σαν σκηνοθετης η σαν ηθοποιος
η ταινια ομως βλεπεται ευχαριστα λογω του υπερβολικου Κιτς
τα δυο σουπερ ατου του φιλμ τα πουκαμισα του και το μαλλι του
μην το χασετε
.54ea24bfd8fdcb169c24d563826eab280abb016672f4d6f9826427f12b808aa2.jpg
 
σκονη ερημος ανεμος ,,,και η σιωπη
και μετα μια απαξιωτικη αισθηση αργη ωμη απειλητικη
και μετα, το αποτελειωμα η μουσικη των ΤΗΕ CAN
δεν ντυνει την ταινια την γδερνει
ενα mix Aντονιονι Γιοντοροφσκι Λεονε
ενα classic cult
.
deadlock_cover_0.jpg