- 28 August 2006
- 1,207
Πριν από λίγο είδα, δυστυχώς, να φαίνεται αχνά κάτω δεξιά το λογότυπο του Netflix στη B6V. Από αναζήτηση στο δίκτυο είδα ότι και άλλοι έχουν το ίδιο θέμα (και σε άλλα μοντέλα), χωρίς να γνωρίζουν, όπως και εγώ, πως δημιουργήθηκε.
Ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να είναι image retention, burn in (πιο πιθανό) ή pixel degradation.
Μετά την αποθορυβοποίση δεν άλλαξε κάτι.
Θυμίζω πως είχα αγοράσει την τηλεόραση το 2017 και είχα αλλάξει panel (λόγω κάθετων γραμμών που είχαν εμφανιστεί) το 2019, δηλώνω πλήρη απογοήτευση.
Το κόκκινο λογότυπο του Netflix υπάρχει μόνο όταν περιηγήσε για να επιλέξεις το τι θα δεις, ακόμα και τα μικρά μου παιδιά έχουν επιλέξει σε λιγότερο από λεπτό.
Και άλλοι στο δίκτυο αναρωτιούνται το ίδιο εδώ και καιρό, έχω βρει αναφορές από το 2018-19.
Δεν υπάρχει ευθύνη για την "κακή" λειτουργία της εφαρμογής στο αρχικό μενού της;
Πώς αυτό κρίνεται ως"κακή"χρήση από τον πελάτη;
Η LG εγκρίνει τις αναβαθμίσεις, δεν έχει καμία ευθύνη, από τη στιγμή που υπάρχουν πολλές αναφορές;
Θα επανέλθω και μετά από επιστολή στην LG.
Ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να είναι image retention, burn in (πιο πιθανό) ή pixel degradation.
Μετά την αποθορυβοποίση δεν άλλαξε κάτι.
Θυμίζω πως είχα αγοράσει την τηλεόραση το 2017 και είχα αλλάξει panel (λόγω κάθετων γραμμών που είχαν εμφανιστεί) το 2019, δηλώνω πλήρη απογοήτευση.
Το κόκκινο λογότυπο του Netflix υπάρχει μόνο όταν περιηγήσε για να επιλέξεις το τι θα δεις, ακόμα και τα μικρά μου παιδιά έχουν επιλέξει σε λιγότερο από λεπτό.
Και άλλοι στο δίκτυο αναρωτιούνται το ίδιο εδώ και καιρό, έχω βρει αναφορές από το 2018-19.
Δεν υπάρχει ευθύνη για την "κακή" λειτουργία της εφαρμογής στο αρχικό μενού της;
Πώς αυτό κρίνεται ως"κακή"χρήση από τον πελάτη;
Η LG εγκρίνει τις αναβαθμίσεις, δεν έχει καμία ευθύνη, από τη στιγμή που υπάρχουν πολλές αναφορές;
Θα επανέλθω και μετά από επιστολή στην LG.