Tην περασμενη εβδομαδα,λογω προβληματος που αντιμετωπιζα στην παροχη μου,ειδοποιησα την ΔΕΗ,για την αποκατασταση της παροχης Ειχα μετρημενα απο την ΔΕΗ στο ρολοι μου 215- 218 βολτ,και αφουβρηκαν το προβλημα ,ηταν δικο τους,ζητησα να κοιταξουν και την γειωση.Εμαθα λοιπον,οτι σε οτι αφορα την γειωση τοσο της οικοδομης ,οσο και γενικως της παροχης ειμαστε υπευθυνοι εμεις οι καταναλωτες.Στην δικη μου περιπτωση,οπως και σε παρα πολλες αλλες η γειωση ηταν στο δικτυο υδρευσεως,που οταν ομως λογω βλαβης αντικατασταθει ο μεταλλικος σωληνας με αλλον πλαστικο ,οπως καταλαβαινετε παει η γειωση,και ειμαστε γειωμενοι καταλαβαινεται που!Πρεπει επομενως να φροντισουμε για την γειωση εμεις και οχι η ΔΕΗ,γιατι η ΔΕΗ σ αυτη την περιπτωση λεει οτι υπαρχει στο δικτυο της η ουδετερογειωση.Ας κανουμε ολοι ενα ελεγχο στη κεντρικη γειωση της οικοδομης και ας την αποκαταστησουμε αν δεν υπαρχει για να ειμαστε γειωμενοι στη γη και οχι καπου αλλου