ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ UNISON RESEARCH UNICO P KAI OPERA SECONDA 2010

nakisz

New member
26 August 2013
95
Kαλησπέρα

Εχω τον unico p όχι τον primo και θα ήθελα την γνώμησας εάν ο ενισχυτής αυτός μπορεί να οδηγήση

τα opera seconda του 2010 ειχα ρωτήσει και παλαιότερα την γνώμησας με ποια ηχεία μπορώ να τον ταιριάξω

και μου είχατε πρωτείνη κάποια είμαι αρχάριος και δεν θα ήθελα να κάνω κάποιο λάθος

ευχαριστώ

Ο συνδυασμός υποτίθεται πως είναι ιδανικός μιας και στην ουσία πρόκειται για την ίδια εταιρία.
Υπάρχει μέλος που τα έχει με Unico,o evam7,μια κουβέντα μαζί του θα βοηθούσε.
Η ακρόαση βέβαια επιβάλλεται πριν την τελική επιλογή.

Γεια αγαπητε
Ετυχε (...) να εχω τα ηχεια αυτα και τον Unico 100.http://en.unisonresearch.com/126/unico-100/. Εννοειται (!) οτι τα ηχεια δεν καλυπτουν τον ενισχυτη (θελει κατι "αλλο", αλλα ειμαι ικανοποιημενος - προς το παρον;...), αλλα κοιταζοντας τις προδιαγραφες του δικου σου http://en.unisonresearch.com/195/, και δεδομενης της 'αδελφικοτητας" των συσκευων ειμαι βεβαιος οτι θα ταιριαζουν τελεια . Μην ξεχνας οτι η Unison "κουρδιζει" τους ενισχυτες της ΚΑΙ με αυτα κυριως τα ηχεια (που κατασκευαζει εξ αλλου).
Να σου πω εντυπωσεις απο το δικο μου διδυμο: λογω του μεγαλου κερδους εξοδου gain που δινει η εταιρεια στην αρχη της εξοδου (δηλ. με μικρη περιστροφη του ρυθμιστη σταθμης εχεις μπολικη ισχυ απο την αρχη) στον ενισχυτη μου δεν ανεβηκε ποτε (χμ...σχεδον!) πανω απο το 3/10. Η συνηθης (=ομαλη οικιακη) ακροαση ειναι γυρω στο 1,7-2,2. βεβαια ο δικος μου εχει υπερδιπλασια ισχυ απο τον δικο σου, αλλα η βασικη κατασκευαστικη αρχη (το αρχικο υψηλο κερδος) παραμενει σε ολες τις (λαμπατες) σχεδιασεις της. Συνεπως δεν θα πολυζορισθει, μαλιστα τα ηχεια ΔΕΝ ειναι αναισθητα (σωστα Σωκρατη; ) και ειμαι βεβαιος οτι στη μιση ισχυ του 80αρη ενισχυτη σου θα ακουγονται περιφημα.