H ξεφτίλα της WIND....

kokar

Supreme Member
8 December 2006
8,243
Αργυρούπολη
η ξεφτίλα της ειναι τέτοια που για ενα ξεχασμένο λογαριασμό με το ιλιγγιώδες ποσό
των 42 ευρώ διέκοψε τις εξερχόμενες κλήσεις στο τηλέφωνο της γυναίκας μου.
Μέρες που είναι δεν θα μπορούσαν να έχουν διαφορετική αντιμετώπιση ΟΤΑΝ στο
παρελθόν έχουν πληρωθεί όλοι οι λογαριασμοί στην ώρα τους ?
Μάλιστα και το 1260 που προσπαθήσαμε να πάρουμε φάγαμε πόρτα.
σημειώστε οτι το 1260 ειναι η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ των ΠΕΛΑΤΩΝ της WIND :grandpa:
 
Last edited:
Πολύ παράξενο.

Εγώ πληρώνω κάθε 3 μήνες και δεν με έχουν ενοχλήσει ποτέ.

Ακόμα και 10 μέρες μετά απο μήνυμα δεν μου έχουν κόψει ποτέ το τηλέφωνο.
 
Εχω να πω οτι συμφωνω απολυτα με τον φιλο kokar.Ειμαι συνδρομητης απο το 1997 και παρ'ολα αυτα φετος μου εχουν κοψει τις υπηρεσιες 2 φορες,για καθυστερηση μιας εβδομαδας.Μετα απο το σχετικο πανυγυρι που εκανα στο παιδι που εχει καταστημα wind στην περιοχη μου μου ειπε οτι ειναι η νεα πολιτικη της εταιριας γιατι ειναι καταχρεωμενη..Κριμα την πολυ καλή καλυψη δικτυου...
 
Δεν νομίζω να είναι τόσο απλό.

Αν έχει εκδοθεί λογαριασμός,λήξει και εκδοθεί άλλος μόνο τότε σου κόβουν τη γραμμή.
 
Re: Απάντηση: H ξεφτίλα της WIND....

Δεν νομίζω να είναι τόσο απλό.

Αν έχει εκδοθεί λογαριασμός,λήξει και εκδοθεί άλλος μόνο τότε σου κόβουν τη γραμμή.
Εχεις απολυτο δικιο,μονο που μεχρι το 2009 δε γινοταν αυτο,μπορουσες να πληρωσεις και τους δυο μαζι χωρις κανενα προβλημα..
 
Και δυο και τρεις λογαριασμους....μουχει τυχει να πληρωσω μαζεμενους και ουτε ενα τηλεφωνημα.

Ειχα αλλαξει πιστωτικη και μεχρι να το παρω χαμπαρι μουστειλαν μια επιστολη ενημερωσης απλα οτι δεν πληρωθηκε.

Μεχρι να κουνηθω περασαν 3 μηνες και ουτε κιχ.
 
σε εμάς ήρθε και εχει το ποσό του τρέχοντος λογαριασμού και το ποσό του λογαριασμού
που δεν είχε πληρωθεί με ημερομηνία λήξης 22-1-2011 και επειδή πληρώνουμε με web banking έβαλα να πληρωθούν και οι δυο μαζί στις 22-1-2011
η κίνηση αυτη εγινε στις 18-12-2010 που έλαβα και τον λογαριασμό
από προχθές όμως το τηλέφωνο κόπηκε χωρίς προειδοποίηση η κάποιο sms
 
για αυτό και η γυναίκα μου καθώς και εγώ θα πάμε σε άλλο παροχο a.s.a.p
και άσε τους ξεφτίλες να κουρεύονται.
 
Απάντηση: Re: H ξεφτίλα της WIND....

για αυτό και η γυναίκα μου καθώς και εγώ θα πάμε σε άλλο παροχο a.s.a.p
και άσε τους ξεφτίλες να κουρεύονται.

Τσάμπα θα το κάνεις.Όλοι οι πάροχοι πλέον ακολουθούν την ίδια πολιτική.
 
Δυστυχώς δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί σε τέτοια θέματα.

Τα reports που βγαίνουν από τα κομπιούτερ που βγάζουν τους λογ/σμούς κοιτάνε νούμερα ΜΟΝΟ και στέλνουν alert στα λογιστήρια....

Δεν 'πα να 'ναι και πραγματική Ανάσταση του Χριστού....
 
Αν θυμάμαι καλά η Wind ήδη μέσα στο 2010 έκανε "κούρεμα χρεών" στους πιστωτές της. Γενικότερα ειναι στην χειρότερη κατάσταση απο τις τρείς αλλά και οι άλλες δεν ειναι πλέον κερδοφόρες έτσι πέρα απο την (κοινή πιστεύω) απόφαση να κόβουν την σύνδεση σε απλήρωτους λογαριασμούς που έχουν αυξηθεί πολύ, θα έχουμε το 2011 και κόψιμο ή μείωση σε όλα τα δωρεάν προγράμματα ομιλίας τύπου whats up και τα αντίστοιχα των άλλων εταιρειών (έτσι ακουσα τουλάχιστον απο άτομο που δουλεύει μέσα σε εταιρεία κινητής)
 
Όποιος είναι συνεπής δεν έχει προβλήματα.

Μην χρεώνουμε την δική μας ασυνέπεια στην κάθε εταιρία.

Μετά την λήξη του λογαριασμού έχει κάθε δικαίωμα να διακόψει τις υπηρεσίες της.
 
Re: Απάντηση: H ξεφτίλα της WIND....

Όποιος είναι συνεπής δεν έχει προβλήματα.

Μην χρεώνουμε την δική μας ασυνέπεια στην κάθε εταιρία.

Μετά την λήξη του λογαριασμού έχει κάθε δικαίωμα να διακόψει τις υπηρεσίες της.
Φιλε μου,ψυχρα μιλωντας εχεις δικιο.Και εγω ομως ειμαι ιδιοκτητης εταιριας παροχης υπηρεσιων(φροντιστηριο μεσης εκπαιδευσης).Θα επρεπε την πρωτη καθε μηνα να διακοπτω τις υπηρεσιες μου σε καθε μαθητη μου του οποιου για τον χ λογο οι γονεις του δεν καταφεραν να μου φερουν τα διδακτρα;Νομιζω πως οχι,ειδικα αν αυτη η οικογενεια εχει συνεργαστει αψογα μαζι μου για χρονια...
 
Απάντηση: Re: H ξεφτίλα της WIND....

Αν θυμάμαι καλά η Wind ήδη μέσα στο 2010 έκανε "κούρεμα χρεών" στους πιστωτές της. Γενικότερα ειναι στην χειρότερη κατάσταση απο τις τρείς αλλά και οι άλλες δεν ειναι πλέον κερδοφόρες έτσι πέρα απο την (κοινή πιστεύω) απόφαση να κόβουν την σύνδεση σε απλήρωτους λογαριασμούς που έχουν αυξηθεί πολύ, θα έχουμε το 2011 και κόψιμο ή μείωση σε όλα τα δωρεάν προγράμματα ομιλίας τύπου whats up και τα αντίστοιχα των άλλων εταιρειών (έτσι ακουσα τουλάχιστον απο άτομο που δουλεύει μέσα σε εταιρεία κινητής)


Όχι απλώς κούρεμα, κατά 80% στους ομολογιούχους της!! Με την ψιλή τα πήρε..