Horning Agathon - γνωμες?

theochrs

Established Member
3 January 2008
201
επειδη η εμπειρια μου γενικα ειναι μικρη - τα συγκεκριμενα τα εχω ακουσει πολλες φορες στην MF Audio- ανθρωποι που ξερουν τι εχουν να πουν γιαυτα?
για οδηγηση απο 18W SET

αλλες προτασεις ? ? πχ. ocellia calliope , tonian labsTL 12.1 s, zu definition, avantgarde duo omega, tune audio anima ?

και πιο ακριβα
shindo , lansche audio 4.1, cessaro,....

ξερω οτι αν δεν ακουσω τι θα καταλαβω και οτι ειναι αοριστη η ερωτηση οπως και οι τιμες - φιλοσοφια διαφερουν αλλα ειπα να ρωτησω..
 
To Agathon είναι καταπληκτικό ηχείο ειδικά για ακουστική μουσική.

Με 18W θα είναι μια χαρά αρκεί οι εντάσεις να μην φτάσουν σε επίπεδα κανιβαλισμού.
 
morfeas,

εντελως θεωρητικα, που υπερτερει και που υστερει σε σχεση με τα αλλα ηχεια οπως και τα δικα σου ?

ξερω οτι δεν θελεις να γραφεις για τα δικα σου ( ειδα τις απαντησεις σου στον romy)
 
H κόρνα της Tune Audio πάντως μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις με τον Horning ενισχυτή τότε στην έκθεση.

Νομίζω πως πρέπει να φύγουμε από τους παπάδες. Παπάδες σε ευθεία παίζουν πολλά ηχεία. Ακόμα και σε βάθος. Μητροπολίτες, όμως, λιγότερα... Άσε που με μερικά ηχεία κάθεσαι και λες.. εδώ Παπάς, εκεί Παπάς, τελικά πού είναι ο Παπάς από τις ασάφειες. Τουλάχιστον με την αμεσότητα της κόρνας σε όλο το φάσμα (έστω και ...στο μισό άνω αν έχουμε και wooferάκια σε κλασσική καμπίνα) φχαριστιέσαι λειτουργία από τους ανώτερους κληρικούς.
 
morfeas,

εντελως θεωρητικα, που υπερτερει και που υστερει σε σχεση με τα αλλα ηχεια οπως και τα δικα σου ?

ξερω οτι δεν θελεις να γραφεις για τα δικα σου ( ειδα τις απαντησεις σου στον romy)

Δεν σε αγνοώ, απλά δεν θα ήθελα ν αναφερθώ ούτε στα δικά μου, ούτε σε αντίστοιχα.

Πιστεύω ότι για να ψάχνει κάποιος τέτοιου είδους κατασκευές έχει ψάξει κι ακούσει αρκετά. Αν το κάνει μόνο για να ξεχωρίσει θα πικραθεί. Για να προλάβω παρανοήσεις, προς θεού δεν εννοώ κάτι σε προσωπικό. Αλλά θα πρέπει να συμφωνεί με την "άποψη". Για παράδειγμα στις κόρνες η τοποθέτηση της σκηνής σε βάθος πιο μπροστά απ τον άξονα που δημιουργούν τα ηχεία ξενίζει. Κάποιοι το λένε προβολικό, επιθετικό κτλ. Εγώ απ την άλλη το θεωρώ όχι μόνο φυσιολογικό αλλά απαραίτητο. Για τα δυναμικά τους επίσης.
 
@ morfeas

η ερωτηση για ηχεια μεγαλης ευαισθησιας δεν εγινε για λογους εντυπωσιασμου αλλα με τα λιγα που εχω διαβασει ειναι μονοδρομος για να απελευθερωσεις τις αρετες ενος SET.

σιγουρα θελει ψαξιμο, εξοικειωση και χρονο αλλα αν ανθρωποι που εχουν ασχοληθει δεν μιλουν για να μην φανει οτι αυτοδιαφημιζονται ή κακοχαρακτηριζουν τοτε πως θα μαθουμε εμεις?

εξαλλου δεν πιστευω οτι υπαρχει μονο ενας δρομος -

και μαλλον ακομα δεν εχω εκπαιδευτει στο πως να ακουω... γιαυτο και η ερωτηση
 
Η άποψη που δένει τα ηχεία υψηλής απόδοσης/ευαισθησίας με τους SET ισχύει γενικά. Εξαιρέσεις, υλοποιήσεις με παραπάνω απο μια λυχνίες στην έξοδο ή τα θηρία που εμφανίζονται τελευταία με τις 833 και τα >100watt όπως του συμπατριώτη μας TLA.
Αλλά το παραπάνω οδηγεί στα ηχεία αυτά αν πρώτα έχει πείσει ο SET για την μοναδικότητα του. Προσωπικά είμαι οπαδός (όχι φίλαθλος ; ).

Μ αυτό δεδομένο ξεκίνησα το ψάξιμο. Και οι δρόμοι δεν είναι πολλοί ούτε καινούργιοι. Μάλιστα είναι οι αρχαιότεροι. Τους έχουν δείξει οι εταιρείες που ήταν στον χώρο πολλές δεκαετίες πριν. Μεγάφωνα με υψηλή απόδοση και σχεδιάσεις που να μη τη θυσιάζουν.

Οσο για την εκπαίδευση, όλοι μας μαθαίνουμε κάθε μέρα. Προσωπικά παίρνω το μάθημα μου καθημερινά με την σύζυγο ή τους μαθητευόμενους να μελετούν στο πιάνο.
 
Αλλά θα πρέπει να συμφωνεί με την "άποψη". Για παράδειγμα στις κόρνες η τοποθέτηση της σκηνής σε βάθος πιο μπροστά απ τον άξονα που δημιουργούν τα ηχεία ξενίζει. Κάποιοι το λένε προβολικό, επιθετικό κτλ. Εγώ απ την άλλη το θεωρώ όχι μόνο φυσιολογικό αλλά απαραίτητο. Για τα δυναμικά τους επίσης.

Όμως αγαπητέ όπως κάποτε συζητούσα με 4-5 φίλους, η σκηνή σε πολλές κόρνες 'μετατοπίζεται' κατα τα crescendos μπρος-πίσω με λάθος τρόπο. Θέλω να πώ πιο 'λιανά' πώς σχεδόν κατά κανόνα κανουν 'μπάμ' και 'φωνάζουν´με τρόπο που σπανίως ακούς στο Μέγαρο πχ. Εντυπωσιακό είναι μεν, πάντως στο Μέγαρο από όλες τις σειρές δεν αισθάνεσαι τους μουσικούς φουριώζους να έρχονται μπροστά με χίλια και μετά σε πιο αργά περάσματα να κάθονται πάλι στα αυγά τους. Πάντως, εγώ δηλώνω γοητευμένος από το περίπτερο και ηχείο της έκθεσης.
 
Σε μια σωστή υλοποίηση δεν συμβαίνει αυτό που περιγράφεις. Δεν θα διαφωνήσω ότι συμβαίνει σε αρκετές.
 
η σκηνή σε πολλές κόρνες 'μετατοπίζεται' κατα τα crescendos μπρος-πίσω με λάθος τρόπο. Θέλω να πώ πιο 'λιανά' πώς σχεδόν κατά κανόνα κανουν 'μπάμ' και 'φωνάζουν´με τρόπο που σπανίως ακούς στο Μέγαρο

Συμφωνώ μαζί σου αλλα να συμπληρώσω οτι μετατοπίζεται γενικώς σε πολλές κόρνες.Τα Horning ειναι υβριδική σχεδίαση,κάποια άλλα που αναφέρθηκαν είναι απλά <ευαίσθητα>και δεν ξέρω αν κάποιο καλύπτει ολο το ακουστικό συχνοτικό εύρος ,όπως τα Agathon.
Για ποιό Μέγαρο αναφέρεσαι;
Συμφωνώ απόλυτα με τον Morfea.
 
Last edited: