Η περιεργια σκοτωσε την γατα...

spanek

New member
12 April 2007
20
Καλως ηρθα στο κλαμπ...

Πηρα την Philips 32PF9731D/10 πριν μια βδομαδα και την εστησα προχθες. Προσπαθησα να την σεταρω με τα settings που βρηκα απο εδω μεσα αλλα κατι δεν μου αρεσε. Αποφασισα λοιπον να μπω και στο service menu να ριξω μια ματια. Εκανα 2 - 3 αλλαγες και πατησα save. Εκλεισα την τηλεοραση να παρει τις αλλαγες και απο τοτε δεν ξανα ανοιξε :(

Μενει με το λαμπακι κοκκινο και δειχνει οτι προσπαθει να ανοιξει (κανει το τσακ) και μενει εκει για κανα 2 λεπτα. Μετα ξανακλεινει.

Υπαρχει τροπος να την κανω μονος μου hard reset για να μην μπλεξω με το service της philips?
 
Αφού την πρώτη φορά τα έκανες λίγο *&^%^
θα σε συμβούλευα να μην την πειράξεις και να
πάρεις τηλέφωνο στο service της Philips για να
σου δώσουν οδηγίες.

Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως συνεχίζοντας να
την σκαλίζεις μόνος σου, χάσεις και την εγγύηση.
 
..... κάτι άλλο που μου ήρθε στο μυαλό και καμιά φορά
διορθώνει μικροπροβλήματα στις LCD. Δοκίμασε να την βγάλεις
από την πρίζα, να την ξαναβάλεις και μετά να προσπαθήσεις
να την ανοίξεις. Ίσως πιάσει το κόλπο.
 
Το κακο ειναι οτι εχω μαθει οτι αν μαθουν οτι μπηκες στο service menu η εγγυηση παει περιπατο... :O

Επισης διαβασα σε ενα ξενο forum οτι για hard reset κρατας πατημενο το on/off απο την τηλεοραση και την βγαζεις απο την πριζα.

Ξερει κανεις αν ισχυει??
 
Αυτό δεν το ξέρω αν ισχύει,
αλλά αυτό που σου είπα με την πρίζα έχει διορθώσει
κουφά προβλήματα στην 40Χ2000 που έχω όπως
απώλεια του ήχου ή του teletext.
 
Το πρωτο που δοκιμασα ηταν αυτο με την πριζα αλλα τιποτα... Αν κανω firmware update θα στρωσει λες?
 
Δυστυχώς δεν ξέρω από firmware update στην Philips
(έχω ακούσει και διαβάσει και διάφορα κακά κατά καιρούς)

Καλύτερα να μας πει κάποιος φίλος με Philips.

By the way,
WELCOME TO THE AVCLUB-bye-
 
Νεκτάριε, ασε τις μ#$#$ες και πάρε τηλ την αντιπροσωπία! Παίξτο και λίγο τσίν τσόν...
 
Νεκτάριε, ασε τις μ#$#$ες και πάρε τηλ την αντιπροσωπία! Παίξτο και λίγο τσίν τσόν...


:smileJap: :smileJap: εγκο ντε ξερει τιποτα κυριε,
μονη της καλασε, ντε μπειραξα τιποτα.:flipout: :flipout: :flipout:





Καλή τύχη Νεκτάριε-bye-
 
..... κάτι άλλο που μου ήρθε στο μυαλό και καμιά φορά
διορθώνει μικροπροβλήματα στις LCD. Δοκίμασε να την βγάλεις
από την πρίζα, να την ξαναβάλεις και μετά να προσπαθήσεις
να την ανοίξεις. Ίσως πιάσει το κόλπο.


Aλέξη, δεν έιναι καθόλου άσχημη ιδέα, ωστόσο όμως για να μην πάρουμε στο λαιμό μας τον φίλο καλύτερα ας μιλήσει με κάποιον ειδικό:operator:
 
και εγώ αυτό του είπα εξ αρχής Σίμο.
Απλά αυτό με την πρίζα είναι ανώδυνο και έλεγα μπας και πιάσει.
 
Μιλησα με το service και τους ειπα οτι κατι αλλαξα στις ρυθμισεις (γενικως) και οταν την εκλεισα δεν ξανα ανοιξε. Ρωτησα αν υπαρχει τροπος hard reset αλλα δεν βρηκε κατι εκεινη την ωρα. Μου ειπε να το ψαξει και θα με ξαναπαρει.

Επισης μου εδωσε το τηλεφωνο του service για να κλεισω ραντεβου να ερθουν να την δουν, και επειδη την πηρα τωρα μου ειπε οτι δικαιουμε μια δωρεαν επισκεψη τεχνικου για επιδειξη. Μου λεει παρε πες οτι θες επιδειξη και οταν ερθει πες του οτι δεν δουλευει.

Ετσι και εκανα και τους περιμενω τωρα να ερθουν την Δευτερα. Για να δουμε... Γ%&# το ξερο μου το κεφαλι!
 
Ηρθε ο τεχνικος την ειδε και μου λεει ποσες μερες την εχετε? Λεω κατω απο 10. Ωραια μου λεει θα ζητησεις αντικατασταση. Περνω την philips ερχονται την παιρνουν πριν δυο βδομαδες. Τους πηρα χθες να δω τι γινεται και μου λενε θελει αλλαγη η πλακετα, την εχουμε παραγγειλει και οταν ερθει θα σας ειδοποιησουμε. Λεω αντικατασταση?? Γιατι λεει, δεν υπαρχει προβλημα, θα αλλαχτει και θα ειναι σαν καινουρια. Δεν το πιεσα πολυ το θεμα αν και με χαλασε. Απλως περιμενω να δω πως θα επιστρεψει η τηλεοραση πισω...
 
Ρε μπας και δεν φταιει το πειραγμα που της εκανες αλλα επαθε κατι αλλο?

Υποπτο μου φαινεται οτι στην αλλαζουν με αλλη. Αλλωστε οτι και να εκανες στο μενου δεν δικαιολογειται μετα να μην ανοιγει πια...
 
Εμενα παντως δεν θα μου φαινοταν, καθολου περιεργο, να ηταν τοσο ανιδεοι, ωστε να μην μπορουν να διαγνωσουν το μπλοκαρισμα της ΤV απο λαθος ρυθμισεις του service menu.