Η συνωμοσία της σιωπης...

Απάντηση: Re: Απάντηση: Η συνωμοσία της σιωπης...

Πρεπει ναναι τρελλος φαν της Δεσποινας για να ταχει παρει τοσο με τον Γκυ.....:rifle:

Λες να φοραει και t-shirt με σταμπα της Βανδη μεσα απο το πουκαμισο του?:flipout::flipout::flipout:

Πάντως με κουβέντα που είχα με ηχολήπτη περί ομοιότητας τραγουδιών, με είχε ενημερώσει ότι ο νόμος λέει ότι δεν υπάρχει θέμα αντιγραφής αρκεί να υπάρχει μια διαφορετική νότα στις 7 ή οκτώ. Δεν θυμάμαι ακριβώς αν μου είχε πει για νότες ή κάτι άλλο (είμαι άσχετος μουσικά), αλλά αυτή ήταν η αναλογία.

Οπότε νομίμως μπορεί δυο τραγούδια να είναι σχεδόν ίδια.

Πάντως με κουβέντα που είχα με ηχολήπτη περί ομοιότητας τραγουδιών, με είχε ενημερώσει ότι ο νόμος λέει ότι δεν υπάρχει θέμα αντιγραφής αρκεί να υπάρχει μια διαφορετική νότα στις 7 ή οκτώ. Δεν θυμάμαι ακριβώς αν μου είχε πει για νότες ή κάτι άλλο (είμαι άσχετος μουσικά), αλλά αυτή ήταν η αναλογία.

Οπότε νομίμως μπορεί δυο τραγούδια να είναι σχεδόν ίδια.

ναι?

Να μη θυμίσω τι είχε γίνει με την περίπτωση του He's so fine (The Chiffons) και του My Sweet Lord (George Harrison). Υπήρχε ομοιότητα στις 3 (μόλις) νότες του κεντρικού στίχου (και την επανάληψή τους) και "περίπου" στο μοτίβο στη συνέχεια (στο οποίο οι νότες δεν συνέπιπταν).

Και εδώ δεν μιλάμε καν για τέτοια περίπτωση, αλλά για φωτοτυπίες με παρδαλότερο περίβλημα.

Re: Απάντηση: Η συνωμοσία της σιωπης...

1. Το αν οι εξάρσεις μου είναι ρατσιστικές είναι δικό μου θέμα και θα αποκαλώ Αλβανό με "τερατώδη ελληνικά" όποιον θέλω . Εάν δεν γουστάρετε μην με διαβάζετε ή βάλτε με στο ignore list . Το ίδιο ακριβώς θα έλεγα και για έναν αμερικάνο ή γάλλο που κάνει εκπομπή στην Ελλάδα και δεν μπορεί να μιλήσει ελληνικά . Τέλος