Ή πως μια μικρή βλάβη οδηγεί σε 10ήμερη ταλαιπωρία…
Όλα ξεκίνησαν την περασμένη Δευτέρα όταν το πρωί ανοίγοντας τον υπολογιστή είδα ότι δεν είχα DSL γραμμή…
Εντάξει λέω κάτι θα τρέχει στο δίκτυο…το απόγευμα όμως το πρόβλημα παρέμενε…
Τηλέφωνο στο 1242 και μετά από κανένα 10λεπτο εκνευριστικής αναμονής παρέα με ηχογραφημένα μηνύματα που ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση και με διαβεβαιώνουν ότι βρίσκομαι σε σειρά προτεραιότητας, μια γλυκειά φωνή μου ανακοινώνει ότι «ναι κύριε υπάρχει ένα πρόβλημα στην περιοχή σας που θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας»…Εντάξει λέω, δεν έγινε και κάτι τρομερό…
Την επομένη το πρωί όμως η κατάσταση ήταν ίδια…Ξανά κανένα +10λεπτο στην αναμονή και ακούω ότι «η βλάβη δεν έχει αποκατασταθεί ακόμα…» Σαν να σοβαρεύει το πράγμα σκέφτομαι, αλλά πάλι δεν έδωσα σημασία…
Τετάρτη το πρωί το ίδιο σκηνικό, πλην του χρόνου αναμονής στο τηλέφωνο που είχε φτάσει τα 15 λεπτά…
Την Πέμπτη αρχίζω να αγριεύω και η παντελώς άσχετη με το θέμα τηλεφωνήτρια μου προτείνει να καλέσω τις βλάβες στο 121…
Όντως την επόμενη (Παρασκευή πλέον… ) καλώ το 121 (και μετά την απαραίτητη και συνηθισμένη πλέον 10λεπτη αναμονή…), δηλώνω την βλάβη, και ευγενικά η τηλεφωνήτρια με ενημερώνει ότι εντός 48ωρών θα επικοινωνήσει μαζί μου τεχνικός για την αποκατάσταση…Όσο τον είδατε εσείς – άλλο τόσο τον είδα εγώ…
Την Δευτέρα πλέον και έχοντας μείνει ήδη μια εβδομάδα χωρίς σύνδεση και έχοντας περάσει + 1 ώρα !!! στις διάφορες αναμονές μόνο και μόνο για να μιλήσω με κάποιον άσχετο που δεν μπορεί να βοηθήσει, βάζω τις φωνές….
Ξαναδηλώνω για πολλοστή φορά την βλάβη στο 121 και αναγκάζονται μετά από πίεση να μου δώσουν ένα τηλέφωνο στα Ηλύσια που είναι το κέντρο βλαβών των adsl γραμμών ….
Δεκάδες προσπάθειες να πιάσω γραμμή αλλά μάταια….είτε μιλάει, είτε δεν το σηκώνουνε..!!!
Προφανώς τα παλικάρια εκεί κατεβάζουν το τηλέφωνο για να μην τους ενοχλούν διάφοροι συνδρομητές μα τα αστεία προβλήματά τους….
Την Τρίτη χάνω την υπομονή μου και αγριεμένος πάω στον ΟΤΕ την περιοχής μου στο τεχνικό τμήμα…Οι άνθρωποι με ακούνε, βλέπουν την δήλωση βλάβης στο κομπιούτερ, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτε αν πρώτα το κέντρο βλαβών των adsl γραμμών δεν κάνει τσέκ….
Στις διαμαρτυρίες μου και στις προτροπές μου να επικοινωνήσουν εκείνοι με το κέντρο βλαβών, απλά κουνάνε το κεφάλι και λένε "δίκιο έχεις αλλά που να το βρεις – ούτε και εμείς δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους…"
Ξανά όλη την ημέρα δεκάδες προσπάθειες τηλεφωνικής επαφής χωρίς αποτέλεσμα….
Και ξαφνικά την επόμενη (Τετάρτη πλέον-9 ημέρες μετά !!!) αναπάντεχα κάποιος σηκώνει το τηλέφωνο…Ξαφνιάστηκα τόσο πολύ που κόντεψε να μου φύγει το ακουστικό από τα χέρια…
Του εξηγώ το πρόβλημα, αλλάζει θύρα και σε 1 (ναι ένα !!!) λεπτό το πρόβλημα είχε λυθεί…Πριν προλάβω να κλείσω το τηλέφωνο, το μόντεμ συγχρόνισε…
Τι να πω …..10 ημέρες νεύρα, αναμονές και ταλαιπωρία για μια απλή πράξη διάρκειας λίγων δευτερολέπτων που θα μπορούσε να γίνει από την 1η μέρα, αρκεί κάποιος να είχε ασχοληθεί…
Αυτή είναι κύριοι η κατάσταση στον ΟΤΕ σήμερα….Ανεύθυνοι και αδιάφοροι υπάλληλοι που ράθυμα και όποτε γουστάρουν σηκώνουν τηλέφωνα, τηλεφωνικά κέντρα (δήθεν)βοήθειας με τεράστια αναμονή και άσχετες τηλεφωνήτριες που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το μόντεμ από το σπλίτερ, και ένα κέντρο βλαβών με κάποιους που το παίζουν "Θεοί" (έκφραση τεχνικού του ΟΤΕ σε ιδιωτική συζήτηση...) και άμα και όποτε γουστάρουν ασχολούνται με το πρόβλημα…
Τα συμπεράσματα δικά σας....
Για μένα....Απλά ΝΤΡΟΠΗ…Οι νέες τεχνολογίες τους μάραναν...
Όλα ξεκίνησαν την περασμένη Δευτέρα όταν το πρωί ανοίγοντας τον υπολογιστή είδα ότι δεν είχα DSL γραμμή…
Εντάξει λέω κάτι θα τρέχει στο δίκτυο…το απόγευμα όμως το πρόβλημα παρέμενε…
Τηλέφωνο στο 1242 και μετά από κανένα 10λεπτο εκνευριστικής αναμονής παρέα με ηχογραφημένα μηνύματα που ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση και με διαβεβαιώνουν ότι βρίσκομαι σε σειρά προτεραιότητας, μια γλυκειά φωνή μου ανακοινώνει ότι «ναι κύριε υπάρχει ένα πρόβλημα στην περιοχή σας που θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας»…Εντάξει λέω, δεν έγινε και κάτι τρομερό…
Την επομένη το πρωί όμως η κατάσταση ήταν ίδια…Ξανά κανένα +10λεπτο στην αναμονή και ακούω ότι «η βλάβη δεν έχει αποκατασταθεί ακόμα…» Σαν να σοβαρεύει το πράγμα σκέφτομαι, αλλά πάλι δεν έδωσα σημασία…
Τετάρτη το πρωί το ίδιο σκηνικό, πλην του χρόνου αναμονής στο τηλέφωνο που είχε φτάσει τα 15 λεπτά…
Την Πέμπτη αρχίζω να αγριεύω και η παντελώς άσχετη με το θέμα τηλεφωνήτρια μου προτείνει να καλέσω τις βλάβες στο 121…
Όντως την επόμενη (Παρασκευή πλέον… ) καλώ το 121 (και μετά την απαραίτητη και συνηθισμένη πλέον 10λεπτη αναμονή…), δηλώνω την βλάβη, και ευγενικά η τηλεφωνήτρια με ενημερώνει ότι εντός 48ωρών θα επικοινωνήσει μαζί μου τεχνικός για την αποκατάσταση…Όσο τον είδατε εσείς – άλλο τόσο τον είδα εγώ…
Την Δευτέρα πλέον και έχοντας μείνει ήδη μια εβδομάδα χωρίς σύνδεση και έχοντας περάσει + 1 ώρα !!! στις διάφορες αναμονές μόνο και μόνο για να μιλήσω με κάποιον άσχετο που δεν μπορεί να βοηθήσει, βάζω τις φωνές….
Ξαναδηλώνω για πολλοστή φορά την βλάβη στο 121 και αναγκάζονται μετά από πίεση να μου δώσουν ένα τηλέφωνο στα Ηλύσια που είναι το κέντρο βλαβών των adsl γραμμών ….
Δεκάδες προσπάθειες να πιάσω γραμμή αλλά μάταια….είτε μιλάει, είτε δεν το σηκώνουνε..!!!
Προφανώς τα παλικάρια εκεί κατεβάζουν το τηλέφωνο για να μην τους ενοχλούν διάφοροι συνδρομητές μα τα αστεία προβλήματά τους….
Την Τρίτη χάνω την υπομονή μου και αγριεμένος πάω στον ΟΤΕ την περιοχής μου στο τεχνικό τμήμα…Οι άνθρωποι με ακούνε, βλέπουν την δήλωση βλάβης στο κομπιούτερ, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτε αν πρώτα το κέντρο βλαβών των adsl γραμμών δεν κάνει τσέκ….
Στις διαμαρτυρίες μου και στις προτροπές μου να επικοινωνήσουν εκείνοι με το κέντρο βλαβών, απλά κουνάνε το κεφάλι και λένε "δίκιο έχεις αλλά που να το βρεις – ούτε και εμείς δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους…"
Ξανά όλη την ημέρα δεκάδες προσπάθειες τηλεφωνικής επαφής χωρίς αποτέλεσμα….
Και ξαφνικά την επόμενη (Τετάρτη πλέον-9 ημέρες μετά !!!) αναπάντεχα κάποιος σηκώνει το τηλέφωνο…Ξαφνιάστηκα τόσο πολύ που κόντεψε να μου φύγει το ακουστικό από τα χέρια…
Του εξηγώ το πρόβλημα, αλλάζει θύρα και σε 1 (ναι ένα !!!) λεπτό το πρόβλημα είχε λυθεί…Πριν προλάβω να κλείσω το τηλέφωνο, το μόντεμ συγχρόνισε…
Τι να πω …..10 ημέρες νεύρα, αναμονές και ταλαιπωρία για μια απλή πράξη διάρκειας λίγων δευτερολέπτων που θα μπορούσε να γίνει από την 1η μέρα, αρκεί κάποιος να είχε ασχοληθεί…
Αυτή είναι κύριοι η κατάσταση στον ΟΤΕ σήμερα….Ανεύθυνοι και αδιάφοροι υπάλληλοι που ράθυμα και όποτε γουστάρουν σηκώνουν τηλέφωνα, τηλεφωνικά κέντρα (δήθεν)βοήθειας με τεράστια αναμονή και άσχετες τηλεφωνήτριες που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το μόντεμ από το σπλίτερ, και ένα κέντρο βλαβών με κάποιους που το παίζουν "Θεοί" (έκφραση τεχνικού του ΟΤΕ σε ιδιωτική συζήτηση...) και άμα και όποτε γουστάρουν ασχολούνται με το πρόβλημα…
Τα συμπεράσματα δικά σας....
Για μένα....Απλά ΝΤΡΟΠΗ…Οι νέες τεχνολογίες τους μάραναν...
Last edited: