Η ξεφτίλα του ΟΤΕ...

ΘΕΟΘΑΝ

Senior Member
20 June 2006
577
Ή πως μια μικρή βλάβη οδηγεί σε 10ήμερη ταλαιπωρία…

Όλα ξεκίνησαν την περασμένη Δευτέρα όταν το πρωί ανοίγοντας τον υπολογιστή είδα ότι δεν είχα DSL γραμμή…
Εντάξει λέω κάτι θα τρέχει στο δίκτυο…το απόγευμα όμως το πρόβλημα παρέμενε…
Τηλέφωνο στο 1242 και μετά από κανένα 10λεπτο εκνευριστικής αναμονής παρέα με ηχογραφημένα μηνύματα που ζητούν συγγνώμη για την καθυστέρηση και με διαβεβαιώνουν ότι βρίσκομαι σε σειρά προτεραιότητας, μια γλυκειά φωνή μου ανακοινώνει ότι «ναι κύριε υπάρχει ένα πρόβλημα στην περιοχή σας που θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας»…Εντάξει λέω, δεν έγινε και κάτι τρομερό…

Την επομένη το πρωί όμως η κατάσταση ήταν ίδια…Ξανά κανένα +10λεπτο στην αναμονή και ακούω ότι «η βλάβη δεν έχει αποκατασταθεί ακόμα…» Σαν να σοβαρεύει το πράγμα σκέφτομαι, αλλά πάλι δεν έδωσα σημασία…

Τετάρτη το πρωί το ίδιο σκηνικό, πλην του χρόνου αναμονής στο τηλέφωνο που είχε φτάσει τα 15 λεπτά…

Την Πέμπτη αρχίζω να αγριεύω και η παντελώς άσχετη με το θέμα τηλεφωνήτρια μου προτείνει να καλέσω τις βλάβες στο 121…
Όντως την επόμενη (Παρασκευή πλέον… ) καλώ το 121 (και μετά την απαραίτητη και συνηθισμένη πλέον 10λεπτη αναμονή…), δηλώνω την βλάβη, και ευγενικά η τηλεφωνήτρια με ενημερώνει ότι εντός 48ωρών θα επικοινωνήσει μαζί μου τεχνικός για την αποκατάσταση…Όσο τον είδατε εσείς – άλλο τόσο τον είδα εγώ…

Την Δευτέρα πλέον και έχοντας μείνει ήδη μια εβδομάδα χωρίς σύνδεση και έχοντας περάσει + 1 ώρα !!! στις διάφορες αναμονές μόνο και μόνο για να μιλήσω με κάποιον άσχετο που δεν μπορεί να βοηθήσει, βάζω τις φωνές….
Ξαναδηλώνω για πολλοστή φορά την βλάβη στο 121 και αναγκάζονται μετά από πίεση να μου δώσουν ένα τηλέφωνο στα Ηλύσια που είναι το κέντρο βλαβών των adsl γραμμών ….

Δεκάδες προσπάθειες να πιάσω γραμμή αλλά μάταια….είτε μιλάει, είτε δεν το σηκώνουνε..!!!
Προφανώς τα παλικάρια εκεί κατεβάζουν το τηλέφωνο για να μην τους ενοχλούν διάφοροι συνδρομητές μα τα αστεία προβλήματά τους….

Την Τρίτη χάνω την υπομονή μου και αγριεμένος πάω στον ΟΤΕ την περιοχής μου στο τεχνικό τμήμα…Οι άνθρωποι με ακούνε, βλέπουν την δήλωση βλάβης στο κομπιούτερ, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτε αν πρώτα το κέντρο βλαβών των adsl γραμμών δεν κάνει τσέκ….
Στις διαμαρτυρίες μου και στις προτροπές μου να επικοινωνήσουν εκείνοι με το κέντρο βλαβών, απλά κουνάνε το κεφάλι και λένε "δίκιο έχεις αλλά που να το βρεις – ούτε και εμείς δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους…"

Ξανά όλη την ημέρα δεκάδες προσπάθειες τηλεφωνικής επαφής χωρίς αποτέλεσμα….
Και ξαφνικά την επόμενη (Τετάρτη πλέον-9 ημέρες μετά !!!) αναπάντεχα κάποιος σηκώνει το τηλέφωνο…Ξαφνιάστηκα τόσο πολύ που κόντεψε να μου φύγει το ακουστικό από τα χέρια…
Του εξηγώ το πρόβλημα, αλλάζει θύρα και σε 1 (ναι ένα !!!) λεπτό το πρόβλημα είχε λυθεί…Πριν προλάβω να κλείσω το τηλέφωνο, το μόντεμ συγχρόνισε…

Τι να πω …..10 ημέρες νεύρα, αναμονές και ταλαιπωρία για μια απλή πράξη διάρκειας λίγων δευτερολέπτων που θα μπορούσε να γίνει από την 1η μέρα, αρκεί κάποιος να είχε ασχοληθεί…

Αυτή είναι κύριοι η κατάσταση στον ΟΤΕ σήμερα….Ανεύθυνοι και αδιάφοροι υπάλληλοι που ράθυμα και όποτε γουστάρουν σηκώνουν τηλέφωνα, τηλεφωνικά κέντρα (δήθεν)βοήθειας με τεράστια αναμονή και άσχετες τηλεφωνήτριες που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το μόντεμ από το σπλίτερ, και ένα κέντρο βλαβών με κάποιους που το παίζουν "Θεοί" (έκφραση τεχνικού του ΟΤΕ σε ιδιωτική συζήτηση...) και άμα και όποτε γουστάρουν ασχολούνται με το πρόβλημα…
Τα συμπεράσματα δικά σας....

Για μένα....Απλά ΝΤΡΟΠΗ…Οι νέες τεχνολογίες τους μάραναν...
 
Last edited:
δεν ξέρω αν σου λέει κάτι, το ότι ο (π)ΟΤΕ έκανε περίπου 8 μήνες να μου κάνει μεταφορά - με φορητότητα αριθμού - το νούμερό μου σε απόσταση 1 χιλιομέτρου ...
 
Για όλα αυτά κ άλλα, εγώ έκανα αίτηση στην Τελλάς για μεταφορά του τηλ μου στο πακέτο Zisto dsl + tel, όπου διακόπτω κάθε σχέση με τον πΟΤΕ !!!:grinning-smiley-043:Banane0::firstprize::award::fahne90::music-smiley-005::ernaehrung004:
 
καποια μερα η adsl μου παρουσιασε βλαβη.
Δηλωνω στο 121 τη βλαβη...και περιμενω.....περιμενω περιμενω....περασανε 10 μερες και κιχ.
Περνω το 121 λεω τι γινεται μου λενε θα σας παρουμε....την κοβω και της λεω να φωναξει το προισταμενο της.
με το καλο και το κακο μαζι με πηρανε την αλλη μερα απο τα συνεργεια να μου που νε οτι θα περασουνε......μια δυο τρεις......πηγα στον ΟΤΕ ως αλλος ΡΑΜΠΟ ετοιμος να βρισω και να μυνησω.....
Βρηκα εναν υπαλληλο σε ενα χωρο με 15 γραφεια μονο του.Μου λεει τι θελετε του εξηγω.....και αρχιζει να μου λεει οτι εχει μεινει μονος του σε 15 γραφεια...τον ρωταω γιατι και μου λεει ........η εθελουσια τους αφησε χωρις προσωπικο....πραγματικα τον λυπηθηκα...
Πρωτη μου φορα ακουσα δημοσιο υπαλληλο και δη του ΟΤΕ ( κοινως ρεμπεσκεδες για ναμαστε ειλικρινεις ) να λεει οτι θαθελε να φυγει αμεσως απο τον ΟΤΕ.
Ας οψονται τα ζωα στις κυβερνησεις που τα ξεπουλησανε ολα.
Μη κανετε το κοπο παιδια ο ΟΤΕ απλα δεν υπαρχει και απλα θα χειροτερευει....θα καταντησει μια εταιρια που θα μισθωνει τα κεντρα της και τις γραμμες που ανηκουν στο λαο...κι αυτο ειναι.
Δυστηχως το μελλον ειναι στον ιδιωτικο τομεα....
 
Κι εμένα η σύνδεσή μου ADSL είναι τυπικά 2Μbit αλλά ποτέ δεν έπιασα τέτοια ταχύτητα .Αλλά αν παρατηρήσουμε όλοι τα συμβόλαια μας για ADSL θα δούμε ότι κανένας πάροχος δεν εγγυάται αυτήν την ονομαστική ταχύτητα.

Αυτή είνια η μεγάλη κοροϊδία.....
 
Σε παρόμοιο πρόβλημα που διήρκεσε 4 μέρες και αφου είχα τηλεφωνήσει,βρίσει,χλευάσει,απειλήσει σχεδόν κάθε υπάλληλο ΟΤΕ και otenet (αφού απο το 121 μου είπαν ότι δεν υπάρχει άλλο τηλέφωνο επικοινωνίας με την υπηρεσία βλαβών adsl πέρα από το γνωστό που είναι μόνιμα ανοικτό και δείχνει βλάβη, άρα ουσιαστικά συνεννοούνται με σήματα καπνού ) το αποκορύφωμα ήρθε απο υπάλληλο της otenet που μετά την αποκατάσταση της βλάβης και της ψυχικής μου ηρεμίας, μου τηλεφώνησε και ρώτησε... αν αποκαταστάθηκε η ... αστάθεια !!! της σύνδεσης;;;;;.Χρειάστηκαν περίπου 5 λεπτά για να εξηγήσω στον τετραπέρατο υπάλληλο ότι δεν μπορεί να υπάρξει
αστάθεια στην ανυπαρξία. Απλά δεν είχα γραμμή adsl για 4 μέρες και όχι αστάθεια στην σύνδεση... πως λέμε, ντεν εκω αυτ/το καρντιά μου... ένα τέτοιο πράμα. Τεμπέληδες,άσχετοι,βολεμένοι δημόσιοι υπάλληλοι ταλαιπωρούν τους υπολοίπους ατιμώρητοι και καμμία κυβέρνηση δεν τολμά να κάνει κάτι. Σε τελική ανάλυση εμείς φταίμε,εμείς ψηφίζουμε αυτούς που μας κυβερνάνε (ανεξαρτήτως χρώματος ) αυτοί μας αξίζουν. Περαστικά μας...
 
Ειχα ξαναγραψει την εμπειρια μου και σε ενα αλλο thread:

Πεμπτη, μου δοθηκε το οκ πο την forthnet, οτι εγινε η συνδεση μου.
Παω να μπω, adsl connection established, δεν μπορουσε να κανει veryfying username password.
Τηλεφωνο στην forthnet, τους λεω το πρβλημα, θα ειδοποιησουν λεει τον οτε.
Tην επομενη ξαναπαιρνω την forthnet, οπου μου απαντουν μην βγιαζεστε κυριε, εχουμε ειδοποιησει τον οτε, και φυσικα ξεκινω την ιστορια, εγω πληρων χωρις να εχω προσβαση, και οτι ο οτε ειναι ενα καφενειο και αντε βγαλε ακρη μαζι τους...........
Την κυριακη λοιπον, κατα τις 9.00 το πρωι ενας πολυ ευγενικος κυριος με ξυπναει δια τηλεφωνου (ειχα ξενυχτησει ο κακομοιρης) και μου λεει τι προβλημα εχω με την συνδεση μου:violent-smiley-030: :violent-smiley-030:

Πεταγομαι ως το ταβανι, κατεβαινω τσακ μπαμ υπογειο, μεσα σε 5 λεπτα ολα ηταν κομπλε.
Κρατηστε απ'ολα τα παραπανω την Κυριακη και την ευγενεια.
Ρε μηπως ειναι τρελοι αυτοι η υπαλληλοι?
 
10 Οκτωμβρίου μετατράπηκε σε ADSL μια σύνδεση ISDN σε έναν πελάτη μου. Τον πήραν τηλέφωνο από τον ΟΤΕ και του είπαν έτοιμη η γραμμή σας. Πάω λοιπόν εκεί και εγώ και βάζω τον router στην γραμμή. Με το splitter δεν συχγρόνιζε με τίποτα. Το βγάζω και καρφώνω κατευθείαν την γραμμή στον router. Συγχρονίζει δεν πάιρνει ΙΡ. Πάιρνω Οτενετ τηλέφωνο και δίνω την βλάβη. Εμείς δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε γιατί είναι connx μου λένε, να πάρετε το 1422. Παίρνω εκεί περιμένω 30 λεπτά τουλάχιστον, απαντάνε και μετά από πολύ ώρα μου λένε: εμάς γιατί μας πήρατε, στην Οτενετ να πάρετε. Άντε πάλι από την αρχή με Οτενετ.
Για να μην πολυλογώ αφού προσπάθησα τα πάντα και μετά από πολαπλά τηλεφωνήματα, αναμονές και βρισίματα τα είχα πάρει στο κρανίο (και τους φώναζα πριν καν μου πούν καλημέρα), κάποιος λοιπόν από το 1422 είδε την θεία δέηση και την προηγούμενη Τρίτη 7 Νοεμβρίου (1 μήνα μετά την ενεργοποίηση της γραμμής) μου είπε να το δώσω βλάβη στον ΟΤΕ γιατί από εκεί παίρνει ΙΡ.
Παίρνω λοιπόν το 121. Δίνω την βλάβη και με ενημερώνουν ότι μέσα σε 48 ώρες θα με παρουνε. Σε 2 μέρες τους ξαναπαίρνω. Ξανά μου λένε το κοιτάνε οι τεχνικοί θα σας ενημερώσουνε. Επόμενη μέρα τα ίδια. Κάθε φορά θα το δώσουμε ξανά γιατί είναι εταιρικό και επείγον.
Τελωσπάντων το Σάββατο το μεσημέρι (τελικά αυτοί μόνο ΣΚ δουλεύουνε?) με παίρνει από απόρρητο κάποιος και μου λέει ότι είναι τεχνικός του ΟΤΕ. Αφού του εξηγώ το πρόβλημα και ότι έχω ήδη δοκιμάσει 2 router και δεν είμαι κάποιος ανήδεος μου λέει περιμένετε. Αναμονή στο τηλ 10 λεπτά και επιστρέφει και μου λέει το θεικό:
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ. Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΤΗ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ.
Δηλαδή τώρα τι λες? Σήμερα το δοκίμασα και επιτέλους δουλεύει μετά από 1 μήνα και. Το χρόνο όμως και την ταλαιπωρία μου ποιος θα την πληρώσει?
Και αυτή είναι μια από τις φορές που αναγκάστηκα να ασχολήθώ με τον ΠΟΤΕ. Μην αναφέρω άλλες γιατί θα φρικάρετε.