κατά την γνώμη μου έχουν διαφορές, αλλά αυτές δεν έχουν να κάνουν με το κόστος απαραίτητα.Υπαρχουν πολλοι που θεωρουν τα καλωδια ηχου, πεταμένα λεφτά.
Καποιοι αλλοι παλι, αλλαζουν τα καλωδια σαν τα πουκαμισα για να φτασουν στην ηχητικη νιρβανα.
Εχουν διαφορες τελικα τα καλωδια ηχου (interconect, ηχειων, και ρεύματος), η τζαμπα τα φράγκα?
χαχα, τι σου ειναι τελικα τα αυτια μας ε? Εγω παλι τις μεγαλυτερες διαφορες τις ακουω στα καλωδια ρευματος.κατά την γνώμη μου έχουν διαφορές, αλλά αυτές δεν έχουν να κάνουν με το κόστος απαραίτητα.
τις μικρότερες διαφορές έχω στα ρεύματος, εκεί που άλλα παιδιά ακούνε ..την μέρα με την νύχτα.
είναι και τα αφτιά -δεν λέω- , αλλά περισσότερο τα μηχανήματα και το "στήσιμο" θα έλεγα.χαχα, τι σου ειναι τελικα τα αυτια μας ε? Εγω παλι τις μεγαλυτερες διαφορες τις ακουω στα καλωδια ρευματος.![]()
Εννοειται με την σωστη φορά των καλωδιων. Αυτο ισχει και για τα interconect, και για των ηχειων, και του ρεύματος.είναι και τα αφτιά -δεν λέω- , αλλά περισσότερο τα μηχανήματα και το "στήσιμο" θα έλεγα.
πχ, έχεις φτιάξει όλες τις φάσεις ορθές στα δικά σου;;
πάνω απ'όλα έχεις τσεκάρει αν σε όλα τα μηχανήματα η είσοδος της φάσης είναι στην σωστή πλευρά του IEC ;;
δεν τηρούν όλοι οι κατασκευαστές το πρωτόκολλο, απλά γιατί κάποιος τεχνίτης μπορεί να μην σύνδεσε τα καλώδια σωστά, αλλά ανάποδα σε κάποιο μηχάνημα.
πως θα ξέρεις ποιό μηχάνημα έχει την φάση λάθος αν έχεις προ, τελικό, cdp , dac, phono, tuner, ή ότι άλλο που να "επικοινωνεί" με τα άλλα με rca;;Εννοειται με την σωστη φορά των καλωδιων. Αυτο ισχει και για τα interconect, και για των ηχειων, και του ρεύματος.
Παντως η σωστη φαση και φορά μπορει να βρεθει και παλι με το αυτι.
Αν δεν μπορεις να το βρεις με το αυτι σημαινει οτι δεν μπορεις να ακουσεις και την διαφορα, οποτε οπως και να το συνδεσεις.....
η ακομα χειροτερα αν δεν ακους γενικα τις διαφορες, ποιος ο λογος να αλλαζεις καλωδια....
Υπαρχουν πολλοι που θεωρουν τα καλωδια ηχου, πεταμένα λεφτά.
Καποιοι αλλοι παλι, αλλαζουν τα καλωδια σαν τα πουκαμισα για να φτασουν στην ηχητικη νιρβανα.
Εχουν διαφορες τελικα τα καλωδια ηχου (interconect, ηχειων, και ρεύματος), η τζαμπα τα φράγκα?
Κανεις δεν σε εμποδιζει να κανεις και τα δυο.Αν μπαινει στη μεση το οικονομικο,τοτε προηγειται η κεφαλη η τα ηχεια και ακολουθουν τα καλωδια.Στην περιπτωση της κεφαλης ομως,μπορεις να την ακουσεις στο σπιτι σου πριν την αγορασεις:Μενοντας,εν γνωσει σου,με υποδεεστερα καλωδια,παραμελεις εναν κρικο που πρεπει να αντιμετωπιζεται ως συσκευη και οχι ως "πινελια".Τα καλώδια πρέπει κατά τη γνώμη μου να είναι η τελική πινελιά στον ήχο ενός συστήματος. Δηλαδή να έχουν λυθεί όλα τα υπόλοιπα ζητήματα: χώρος, συνέργεια χώρου-μηχανημάτων, μηχανημάτων μεταξύ τους και του προσωπικού γούστου στήν τελική ηχητική απόδοση.
Πολλοί παρασύρονται και ενώ το σύστημά τους έχει κάποια θέματα και δεν είναι ευχαριστημένοι, νομίζουν ότι θα τα λύσουν με αλλαγές καλωδίων μόνο επειδή π.χ. πιο εύκολο είναι να αλλάζεις καλώδια παρά ηχεία, με συνέπεια να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα χωρίς να πετυχαίνουν το στόχο τους.
Δε χρησιμοποιώ ακριβά καλώδια στο σύστημά μου επειδή θεωρώ ότι μια καλύτερη κεφαλή ή ένα καλύτερο ηχείο θα δώσει πολύ περισσότερα στον ήχο από ό,τι ένα σετ ακριβότερων-καλύτερων καλωδίων.
φαντάζομαι -είμαι σίγουρος δλδ- ότι ο quevedo δεν έχει καλώδια "της οκάς" ......Κανεις δεν σε εμποδιζει να κανεις και τα δυο.Αν μπαινει στη μεση το οικονομικο,τοτε προηγειται η κεφαλη η τα ηχεια και ακολουθουν τα καλωδια.Στην περιπτωση της κεφαλης ομως,μπορεις να την ακουσεις στο σπιτι σου πριν την αγορασεις:Μενοντας,εν γνωσει σου,με υποδεεστερα καλωδια,παραμελεις εναν κρικο που πρεπει να αντιμετωπιζεται ως συσκευη και οχι ως "πινελια".
Δε μπορώ με τίποτα να θεωρήσω τα καλώδια ως συσκευές. Αυτά είναι μαρκετινίστικες υπερβολές.Κανεις δεν σε εμποδιζει να κανεις και τα δυο.Αν μπαινει στη μεση το οικονομικο,τοτε προηγειται η κεφαλη η τα ηχεια και ακολουθουν τα καλωδια.Στην περιπτωση της κεφαλης ομως,μπορεις να την ακουσεις στο σπιτι σου πριν την αγορασεις:Μενοντας,εν γνωσει σου,με υποδεεστερα καλωδια,παραμελεις εναν κρικο που πρεπει να αντιμετωπιζεται ως συσκευη και οχι ως "πινελια".
Έχω ρεύματος τα μαύρα των συσκευών, mogami 2549 RCA και XLR και mogami 3103 ηχείων. Στο phono το μαμίσιο της ASR έχει αντικατασταθεί από ένα απλό μαύρο.φαντάζομαι -είμαι σίγουρος δλδ- ότι ο quevedo δεν έχει καλώδια "της οκάς" ......
Πάνω σε αυτό που αναφέρεις <τελική πινελιά>μου έλεγε αντιπρόσωπος που είχε εργαστεί και σε πολύ μεγάλο κατάστημα στην Αμερική ότι στο μαγαζί στήνανε το σύστημα με καλώδια ηλεκτρολόγου. Όταν έμεναν ευχαριστημένοι προσέθεταν και την καλωδίωση.Τα καλώδια πρέπει κατά τη γνώμη μου να είναι η τελική πινελιά στον ήχο ενός συστήματος. Δηλαδή να έχουν λυθεί όλα τα υπόλοιπα ζητήματα: χώρος, συνέργεια χώρου-μηχανημάτων, μηχανημάτων μεταξύ τους και του προσωπικού γούστου στήν τελική ηχητική απόδοση.
Πολλοί παρασύρονται και ενώ το σύστημά τους έχει κάποια θέματα και δεν είναι ευχαριστημένοι, νομίζουν ότι θα τα λύσουν με αλλαγές καλωδίων μόνο επειδή π.χ. πιο εύκολο είναι να αλλάζεις καλώδια παρά ηχεία, με συνέπεια να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα χωρίς να πετυχαίνουν το στόχο τους.
Δε χρησιμοποιώ ακριβά καλώδια στο σύστημά μου επειδή θεωρώ ότι μια καλύτερη κεφαλή ή ένα καλύτερο ηχείο θα δώσει πολύ περισσότερα στον ήχο από ό,τι ένα σετ ακριβότερων-καλύτερων καλωδίων.
τα mogami μπορεί να μην είναι "glamour" αλλά "της οκάς" δεν τα λες... έχω αρκετά , όπως και gotham τα οποία τα θεωρώ ισάξια.Έχω ρεύματος τα μαύρα των συσκευών, mogami 2549 RCA και XLR και mogami 3103 ηχείων. Στο phono το μαμίσιο της ASR έχει αντικατασταθεί από ένα απλό μαύρο.
Πρεπει να αντιμετωπιζονται ως συσκευες διοτι επιφερουν διαφορες στον ηχο,οχι παντα προς το καλυτερο,οπως οι συσκευες.Το ιδιο ισχυει και για τα βυσματα,τις πριζες,τα αντικραδασμικα,τις ασφαλειες και παει λεγοντας.Δε μπορώ με τίποτα να θεωρήσω τα καλώδια ως συσκευές. Αυτά είναι μαρκετινίστικες υπερβολές.
Define "υποδεέστερα", παρακαλώ.
Δηλαδη,απο μαυρο σε μαυρο;Τοτε ποιος ο λογος;Οι διαφορες στα καλωδια ρευματος ειναι επισης μεγαλες,οχι παντα προς το καλυτερο,επισης.Σχετικα με τα μαυρα παντοτε προς το καλυτερο.Έχω ρεύματος τα μαύρα των συσκευών, mogami 2549 RCA και XLR και mogami 3103 ηχείων. Στο phono το μαμίσιο της ASR έχει αντικατασταθεί από ένα απλό μαύρο.
Πρεπει να αντιμετωπιζονται ως συσκευες διοτι επιφερουν διαφορες στον ηχο,οχι παντα προς το καλυτερο,οπως οι συσκευες.Το ιδιο ισχυει και για τα βυσματα,τις πριζες,τα αντικραδασμικα,τις ασφαλειες και παει λεγοντας.
Δηλαδη,απο μαυρο σε μαυρο;Τοτε ποιος ο λογος;Οι διαφορες στα καλωδια ρευματος ειναι επισης μεγαλες,οχι παντα προς το καλυτερο,επισης.Σχετικα με τα μαυρα παντοτε προς το καλυτερο.
Τα mogami έδωσαν πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από τα Kimber hero και 8TC που είχα τα οποία και αντικατέστησαν,τα mogami μπορεί να μην είναι "glamour" αλλά "της οκάς" δεν τα λες... έχω αρκετά , όπως και gotham τα οποία τα θεωρώ ισάξια.
σε interconnect αυτά.
βύσματα rca, neutrik & amphenol στις βασικές τους εκδόσεις τερματίζουν τα 7Ν στους βραχίονες και στα phono προς τον προ.
στα ρεύματος έχω βγάλει τα μαύρα των συσκευών γιατί είχα παρατηρήσει ότι σε μια περίοδο που είχα πολλές συσκευές και πίσω τους γινόταν της μουρλής, είχα περίεργες παρεμβολές και θορύβους..
δοκίμασα ντιούικα και φθηνά από Κίνα και τα "περίεργα" σταμάτησαν..
το ακριβότερο που έχω είναι το belden 19324 με βύσματα ρέπλικες όπως στα υπόλοιπα.. τώρα οι συσκευές είναι πολύ λιγότερες και περίεργα φαινόμενα δεν θα είχα ούτε με τα μαύρα, αλλά αφού μου έμειναν τα καλώδια από παλιά, είμαι οκ.
στα ηχεία το QED Ruby Anniv. που άκουσα πριν το αγοράσω με άφησε έκπληκτο σε σχέση με το ακριβότερο ixxos που είχα και έτσι game over και εκεί.
19364 ρευματος ,μαλλον εννοεις ?belden 19324 με βύσματα.................