Καλυψη με εγγυηση σε Γερμανο Onkyo

svellinis

AVClub Addicted Member
1 January 2008
1,850
Νομος Αττικης
Παρακαλω πολυ οσους εχουν αγορασει απο Γερμανια onkyo ενισχυτη να μου περασουν με ενα email στο [email protected] τους ορους της εγγυησης που παρελαβαν με τον ενισχυτη τους.
Ο ενισχυτης του κουμπαρου μου sx-r 876 που αγοραστηκε απο την ομαδικη αγορα που εγινε παρουσιαζει ενα μικροπροβληματακι και με την ευκαιρια θελω να σκαλισω το θεμα της καλυψης με εγγυηση απο την Ελληνικη αντιπροσωπια.
Εχω την εντυπωση οτι δεν μας εστειλαν μαζι με τους ενισχυτες τους ορους της εγγυησης γιατι δεν εχω ουτε εγω ουτε ο κουμπαρος.
Για ψαχτειτε λιγο βρε λεβεντες μπας και βγαλουμε κανα λαβρακι.
Εχει σημασια νομικα να δουμε εαν αναφερεται οτι πρεπει παει σε service στην χωρα που αγοραστηκε για να δοθει καλυψη με εγγυηση εαν δεν αναφερεται ισχυει η Πανευρωπαικη καθως υπαρχει service στην χωρα μας.
Εαν δεν υπαρχει scanner με ενα πμ σας δινω φαξακι
 
Στέργιο εδώ η απάντηση που είχα από την ΟΝΚΥΟ Ευρώπης (customercare at eu.onkyo.com) σε ερώτηση σχετικά με την εγγύηση.

Mr.V. .......
thank you very much for your message and your interest in ONKYO products.
You have reached the support/help desk for ONKYO Europe.

Warranty info:
Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty
on our products. In general and any case we strictly and strongly
recommend to our customer to only buy products within their territory or
country of citizenship and from/via their authorized onkyo
distributor/dealer.

The only chance to claim and receive warranty service is to bring the unit
back to the dealer where you have bought it .
Or you get in contact directly with a authorised ONKYO service center in
germany.
Please see the appendix.

Of course you can receive service from our local agent but at typical
service charge condition only. We are very sorry for this inconvenience
but kindly ask for your understanding.

MfG / Sincere Regards


Επίσης σε ερώτηση (πριν κάνω οποιαδήποτε αγορά) που είχα κάνει στο TSN σχετικά με την εγγύηση η απάντηση του ήταν:
In case of problems onkyo items have to be sent back to us for warranty repair.

Όλα ήταν ξεκάθαρα και το ξέραμε όλοι όσοι αγοράσαμε από έξω.
 
Βασιλη την εχω δει και παλιοτερα την απαντηση που σου εδωσαν το θεμα ειναι τι γραφει η εγγυηση καθως απο την εγγυηση θα ξεκινησει η καθε νομικη απαιτηση .
Νομικα εαν δεν αναφερεται ρητα στην εγγυηση οτι η καλυψη δινεται μονο μεσα στην χωρα αγορας εφ' οσον υπαρχει αντιπροσωπια στην χωρα μας ειναι υποχρεωμενοι να μας καλυψουν.
Ξεκαθαρο ειναι κατι οταν αναφερεται στην σελιδα πωλησης του προιοντος και οχι οταν ερθει η εμπνευση σε καποιον να ρωτησει . Γι αυτο στις πωλησεις λεμε οτι " Εγω δεν λεω ποτε ψεμματα αλλα πρεπει να με ρωτησεις για να μαθεις την αληθεια "
 
Last edited: