- 17 June 2006
- 10,692
Έπεσα θύμα και εγώ. Είμαι σχεδόν 10 ημέρες χωρίς τηλέφωνο (ISDN σύνδεση), ενώ για καλή μου τύχη το dsl δουλεύει μια χαρά (αυτό γιατί λειτουργεί ακόμα και με ένα πόλο). Μετά από 4 αναγγελίες βλαβών στο 131 ήρθε τεχνικός στο σπίτι, μου είπε ότι είχε γειωθεί ένας πόλος στο ΚΑΦΑΟ και ότι χθες θα το έφτιαχναν, αλλά προφανώς δεν έγινε τίποτα.
Το μήνυμα αυτό δεν το γράφω περισσότερο για τη δική μου περιπέτεια αλλά για τις τεχνικές που χρησιμοποιεί ο πΟΤΕ για να ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ τον κόσμο. Και γίνομαι πιο συγκεκριμένος. Μετά από οδηγία αν δεν έχει επιδιορθωθεί βλάβη μέσα σε 3 ημέρες είναι υποχρεωμένος ο πΟΤΕ να αφαιρέσει από το πάγιό σου το ποσό που αντιστοιχεί στις ημέρες που δεν είχες τηλεφωνική σύνδεση. Και εδώ έρχεται η ΑΠΑΤΗ από τον πΟΤΕ γιατί περί απάτης πρόκειται.
Όταν κάνεις αναγγελία μιας βλάβης στο 131 την επόμενη ημέρα ανεξάρτητα από το τι έχουν κάνει, από το αν έχουν ελέγξει την επιδιόρθωση της βλάβης, δηλώνουν άρση βλάβης στο έτοιμά σου. Κατά αυτόν τον τρόπο δεν δικαιούσαι να ζητήσεις να μειωθεί το πάγιό σου για τις ημέρες που δεν είχες τηλεφωνική σύνδεση.
Ελπίζω κάποιος να επιληφθεί κάποτε για αυτό γιατί δεν μπορεί να σημειώνεται άρση βλάβης χωρίς να ελεγθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί αυτή. Φυσικά όλα αυτά τα λέω επώνυμα και ας μου κάνει μήνυση ο πΟΤΕ ότι τους λέω απατεώνες (γιατί είναι).
Επίσης να σημειώσω για το 131 ότι λένε ότι δεν υπάρχει προϊστάμενος αν τον ζητήσεις. Είναι ψέμα και αν επίμείνεις θα έρθει προϊστάμενος στο τηλέφωνο. Μάλιστα στη δική μου περίπτωση μου έδωσε το όνομά του και για να σταματήσει να με ακούει μου έδωσε το τηλέφωνο του διευθυντή του τεχνικού τμήματος της περιοχής μου, λέγοντάς μου ότι το τμήμα του καταγράφει μόνο αναγγελίες βλαβών.
Υ.Γ. Θα δω τι μπορώ να κάνω και με το ΙΝΚΑ...
Το μήνυμα αυτό δεν το γράφω περισσότερο για τη δική μου περιπέτεια αλλά για τις τεχνικές που χρησιμοποιεί ο πΟΤΕ για να ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ τον κόσμο. Και γίνομαι πιο συγκεκριμένος. Μετά από οδηγία αν δεν έχει επιδιορθωθεί βλάβη μέσα σε 3 ημέρες είναι υποχρεωμένος ο πΟΤΕ να αφαιρέσει από το πάγιό σου το ποσό που αντιστοιχεί στις ημέρες που δεν είχες τηλεφωνική σύνδεση. Και εδώ έρχεται η ΑΠΑΤΗ από τον πΟΤΕ γιατί περί απάτης πρόκειται.
Όταν κάνεις αναγγελία μιας βλάβης στο 131 την επόμενη ημέρα ανεξάρτητα από το τι έχουν κάνει, από το αν έχουν ελέγξει την επιδιόρθωση της βλάβης, δηλώνουν άρση βλάβης στο έτοιμά σου. Κατά αυτόν τον τρόπο δεν δικαιούσαι να ζητήσεις να μειωθεί το πάγιό σου για τις ημέρες που δεν είχες τηλεφωνική σύνδεση.
Ελπίζω κάποιος να επιληφθεί κάποτε για αυτό γιατί δεν μπορεί να σημειώνεται άρση βλάβης χωρίς να ελεγθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί αυτή. Φυσικά όλα αυτά τα λέω επώνυμα και ας μου κάνει μήνυση ο πΟΤΕ ότι τους λέω απατεώνες (γιατί είναι).
Επίσης να σημειώσω για το 131 ότι λένε ότι δεν υπάρχει προϊστάμενος αν τον ζητήσεις. Είναι ψέμα και αν επίμείνεις θα έρθει προϊστάμενος στο τηλέφωνο. Μάλιστα στη δική μου περίπτωση μου έδωσε το όνομά του και για να σταματήσει να με ακούει μου έδωσε το τηλέφωνο του διευθυντή του τεχνικού τμήματος της περιοχής μου, λέγοντάς μου ότι το τμήμα του καταγράφει μόνο αναγγελίες βλαβών.
Υ.Γ. Θα δω τι μπορώ να κάνω και με το ΙΝΚΑ...