Καταστήματα κύρους, εγγυήσεις, κουραφέξαλα

trap496

New member
7 September 2007
20
Γεια χαρά σε όλους,
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που μου συνέβει και θα ήθελα τις γνώμες σας.
Πριν από μερικές μέρες αγοράστηκε από το Πλαίσιο με ηλεκτρονική παραγγελία ένα DVD Recorder Samsung HR753. Η συσκευή αγοράστηκε από εμένα και προοριζόταν για ένα φίλο ως δώρο. Αφού του το παρέδωσα, την περασμένη εβδομάδα μου ζητά την απόδειξη αγοράς για να το επιστρέψει στο Πλαίσιο καθώς διαπίστωσε πως δεν λειτουργούσε.
Του έστειλα βέβαια την απόδειξη περιμένοντας το Πλαίσιο να του αντικαταστήσει τη συσκευή αφού παρελήφθει χαλασμένο. Αντί γι´αυτό, το Πλαίσιο ισχυρίστηκε ότι δεν μπορεί να εξετάσει τη λειτουργικότητα ή μη της συσκευής και τον παρέπεμψε στο service της αντιπροσωπείας (Service One).

Το Service αποφάνθηκε ότι το πρόβλημα οφείλεται στο remote control, το οποίο όμως θεωρείται ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ και ΔΕΝ καλύπτεται από εγγύηση. Έτσι θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση του remote η οποία θα χρεωθεί. Επίσης επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα, θα πρέπει να αναμένει μέχρι να παραλάβουν. Άδικα προσπαθούσε να τους πείσει πως το remote ποτέ δεν λειτούργησε. Ισχυρίζονταν πως μπορεί να προήλθε από "κακή χρήση" (chic :bang:) και ότι τέλος πάντων είναι αναλώσιμο.

Πληροφορούμενος τα παραπάνω τηλεφώνησα στο Πλαίσιο αφού εγώ ήμουν ο αγοραστής, προσπαθώντας να τους εξηγήσω τι συμβαίνει και ζητώντας τους να γίνει άμεση αντικατάσταση. Οι υπάλληλοι παρότι ευγενέστατοι, μου είπαν πως είναι πολιτική των αντιπροσωπειών και δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού η βλάβη θεωρείται ότι οφείλεται σε αναλώσιμο και κατά συνέπεια είναι εκτός εγγύησης. Με πληροφόρησαν δε, πως αν η συσκευή ήταν χτυπημένη, σπασμένη ή παρουσίαζε οποιοδήποτε hardware πρόβλημα θα την αντικαθιστούσαν.

Και ρωτώ:

1. Δεν θα έπρεπε το Πλαίσιο να αντικαταστήσει την συσκευή αφού δεν λειτουργούσε εξ' αρχής χωρίς να μας υποχρεώνει να τρέχουμε σε service αντιπροσωπειών με ότι αυτό συνεπάγεται για τα νεύρα μας?
Εγώ τουλάχιστον αυτό περίμενα από μια σοβαρή επιχείρηση. Αυτό εξ' άλλου ισχυρίζονται και οι υπάλληλοί του πώς διαφοροποιεί το Πλαίσιο από άλλα καταστήματα στα οποία σε τέτοιες περιπτώσεις τρέχεις και δεν φτάνεις. Για παράδειγμα, ψάχνοντας για τηλεόραση αυτό το διάστημα και μιλώντας με υπαλλήλους του για τις τιμές τους συγκριτικά με άλλα καταστήματα (ιντερνετικά και μή), αντιπαραθέτουν στην ακριβότερη τιμή τους την υποστήριξη που θα έχω σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί και το κύρος του ονόματός τους.

2. Από πότε τα remote control θεωρούνται αναλώσιμα και δεν καλύπτονται από εγγύηση?
Με αυτή τη λογική η Fourlis και κάθε Fourlis θα μπορούσε να δίνει τις συσκευές με ελαττωματικά remotes και να σε υποχρεώνει να πληρώνεις για καινούργιο.

3. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει "κακή χρήση" ενός remote control? Εγώ τουλάχιστον το μόνο που σκέφτομαι είναι η χρησιμοποίησή του για να ξεσπάσεις γυρνώντας σπίτι με πολλά νεύρα :smash:αλλά σε αυτή τη περίπτωση τι στο διάολο, θα φαινόταν.

Να σημειώσω τέλος ότι είμαι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο με δεκάδες μικρές και μεγάλες αγορές.
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας.
Ευχαριστώ
 
Κοίτα να δεις για 200 ευρώ πόσα ευρώ μπορεί να χάσει το πλαίσιο. Αλλά που να ξέρουν ότι θα βγει ο πελάτης να το γράψει στο internet. Αφού ζούμε στην δεκαετία του 80 ακόμα όπου δεν υπάρχει ανταγωνισμός... Πως δεν το σκέφτηκα.
 
Καλά,μιλάμε για πολύ μεγάλους καραγκιόζηδες στην αντιπροσωπεία.
Βέβαια,κακώς χρησιμοποιώ πληθυντικό,αφού σε τέτοιες περιπτώσεις,ο καραγκιόζης είναι συνήθως ένας.
Κάποιος σαν εμάς,που κάτι έγινε εκείνη την και του χάλασε τη διάθεση και όταν του πήγαν το έρμο τo Samsung,τους είπε ότι φταίει το remote που είναι αναλώσιμο.
Και από την άλλη,θα έχεις τον Φουρλή και τον κάθε Φουρλή,να ξοδεύει εκατομμύρια για διαφήμιση και να υπάρχει ένας καραγκιόζης που τον δυσφημεί για 200 .
Αμ κι οι άλλοι στο Πλαίσιο;
Λες και δεν είχαν τη δύναμη να "πείσουν" τον αντιπρόσωπο να τους αλλάξει στη συσκευή...
 
Μετά από πόσες μέρες το πήγες για αλλαγή? Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει σχετικός νόμος για κάποιες μέρες μετά την αγορά, έχεις δικαίωμα αλλαγής χωρίς να περάσει από το service.
 
Re: Απάντηση: Καταστήματα κύρους, εγγυήσεις, κουραφέξαλα

Μετά από πόσες μέρες το πήγες για αλλαγή? Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει σχετικός νόμος για κάποιες μέρες μετά την αγορά, έχεις δικαίωμα αλλαγής χωρίς να περάσει από το service.

Το παρέλαβα στις 7/11 και για αλλαγή πήγε στις 23/11 γιατί τότε ανοίχτηκε. Κακώς δεν ανοίχτηκε την πρώτη μέρα, αλλά όπως είπα παραπάνω προοριζόταν για δώρο.
 
έχω την εντύπωση οτι μπορείς να αλλάξεις οτιδήποτε μέσα σε 15 ημέρες.

Όσον αφορά το Πλαίσιο, μια και είχα παρόμοια εμπειρία στο παρελθόν, κι ενώ το κατάστημα από το οποίο το αγόρασα αρνήθηκε την αλλαγή, άλλο κατάστημα του Πλαισίου σε άλλη περιοχή το δέχτηκε...
Για προσπάθησε και σε κάποιο άλλο.
 
Εντος 3 ημερων απο την ημερα αγορας αν ειναι χαλασμενη η συσκευη στην αλλαζει επιτοπου ο εμπορος που την αγορασες.ασχετως αν ειναι τηλεκοντρολ μπαταριες ξερω γω τι.δε δουλευει?=επι τοπου αλλαγη.υπαρχει νομος,κ μην υποχωρειτε.στο παρελθον ειχα παρει ενα playstation 1,που δουλεψε για 2 ωρες κ μετα τερμα.ε το πακεταρισα πηγα στον κωτσοβολο που τοχα αγορασει την επομενη μερα,κ μου το αλλαξανε.βεβαια δε τους ειπα οτι δουλεψε για 2 ωρες,για να μη μου κανουν κορδελακια σουξουμου κλπ κ σερβις.εν πασει περιπτωσει πηρα αλλο playstation στο κουτι του.
 
1) Κακώς το πήγες στο σέρβις. Έπρεπε να το πας στο πλαίσιο.
2) Το τηλεχειριστήριο ΔΕΝ είναι αναλώσιμο. Εγώ θα ζήταγα επίσημο χαρτί από την εταιρία που να λέει ότι αναλώσιμο, και θα προχωρούσα άμεσα σε καταγγελία στην γραμματεία καταναλωτή.
3) Βράσε την εγγύηση. Εξάσκησε τα δικαιώματά σου από τον 3043/203, και απαίτησε άμεση αντικατάσταση από το πλαίσιο με καινούργιο άμεσα. Είναι δικαίωμά σου. Επίσης μπορείς να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω στο ακέραιο.
Για μίλα με τον διευθυντή του καταστήματος που αγόρασες...
4) Μην ακούω άσχετα με τις μέρες που πέρασαν. Ο 3043/2003 αναφέρει ρητά ότι ελάττωμα εντός 6μήνου, θεωρείται ότι υπήρχε κατά την παράδοση... 6 μήνες!...
 
Οι μέρες στις οποίες μπορείτε να προβείτε σε no questions asked αλλαγή ειναι 10. Τελεία και παυλα.

Τώρα, για το αν το τηλεκοντρόλ ειναι αναλώσιμο, εγω θα πηγαινα στο πλαίσιο ολο το μηχάνημα με την συσκευασία, και θα τους ελεγα οτι ΔΕΝ με νοιαζει αν ειναι το τηλεκοντρολ, θελω άλλο μοντέλο. Και πάντα εντός του 10ημερου, που απ´ οτι γράφεις το προλαβαίναμε.

Τωρα, οπως εγιναν τα πράγματα, θα πήγαινα στην σαμσουνγκ, με το remote κι ενα κουτάκι βαζελίνη απο το διπλανό φαρμακείο.
Και θα ζητουσα ενα νεο τηλεκοντρόλ, με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς απο το πλαίσιο.
αναλώσιμα ειναι αυτά που εχουν συγκεκριμένη, και σαφή, διάρκεια ζωής, η οποία εξαρτάται απο την βαρύτητα χρήσης τους.
Στα αναλώσιμα ανήκουν τα μελάνια, οι μπαταρίες των τηλεκοντρόλ, τα λαμπάκια (οχι τα led) ακόμα και οι κεφαλές LASER (αλλά καθως εχουν μερικές χιλιάδες ώρες λειτουργίας, περνάει η εγγύηση προτου χαλάσουν.

ΔΕΝ ειναι αναλώσιμο το remote.

θεωρείται ουσιώδες τμήμα της συσκευής, καθως χωρίς αυτό οι πιό πολλές λειτουργίες της συσκευής δεν ειναι εφικτές, και ο κατασκευαστής δεν δινει σαφή υπολογισμενη ημερομηνία λήξης (οπως προβλέπεται στα αναλώσιμα, οπως το φρέον στα ψυγεία, τις μπαταρίες, τα μελάνια).


ως εκ τουτου χαίρει τις ιδιας διάρκειας και καλύψεων, εγγυησης, που απολαμβάνει και η υπόλοιπη συσκευή.
 
Εγώ θα έπαιρνα το μηχάνημα από το σέρβις. Θα το πήγαινα στο πλαίσιο, και θα τους έλεγα "βλάβη. 2043/2003 -> ζητώ αντικατάσταση με νέο ή τα λεφτά μου πίσω (ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ)". Τα άλλα δεν σε νοιάζουν...
Άκου αναλώσιμο το χειριστήριο... Γιατί δεν στο δίνουν εγγράφως;