Γεια χαρά σε όλους,
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που μου συνέβει και θα ήθελα τις γνώμες σας.
Πριν από μερικές μέρες αγοράστηκε από το Πλαίσιο με ηλεκτρονική παραγγελία ένα DVD Recorder Samsung HR753. Η συσκευή αγοράστηκε από εμένα και προοριζόταν για ένα φίλο ως δώρο. Αφού του το παρέδωσα, την περασμένη εβδομάδα μου ζητά την απόδειξη αγοράς για να το επιστρέψει στο Πλαίσιο καθώς διαπίστωσε πως δεν λειτουργούσε.
Του έστειλα βέβαια την απόδειξη περιμένοντας το Πλαίσιο να του αντικαταστήσει τη συσκευή αφού παρελήφθει χαλασμένο. Αντί γι´αυτό, το Πλαίσιο ισχυρίστηκε ότι δεν μπορεί να εξετάσει τη λειτουργικότητα ή μη της συσκευής και τον παρέπεμψε στο service της αντιπροσωπείας (Service One).
Το Service αποφάνθηκε ότι το πρόβλημα οφείλεται στο remote control, το οποίο όμως θεωρείται ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ και ΔΕΝ καλύπτεται από εγγύηση. Έτσι θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση του remote η οποία θα χρεωθεί. Επίσης επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα, θα πρέπει να αναμένει μέχρι να παραλάβουν. Άδικα προσπαθούσε να τους πείσει πως το remote ποτέ δεν λειτούργησε. Ισχυρίζονταν πως μπορεί να προήλθε από "κακή χρήση" (chic :bang
και ότι τέλος πάντων είναι αναλώσιμο.
Πληροφορούμενος τα παραπάνω τηλεφώνησα στο Πλαίσιο αφού εγώ ήμουν ο αγοραστής, προσπαθώντας να τους εξηγήσω τι συμβαίνει και ζητώντας τους να γίνει άμεση αντικατάσταση. Οι υπάλληλοι παρότι ευγενέστατοι, μου είπαν πως είναι πολιτική των αντιπροσωπειών και δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού η βλάβη θεωρείται ότι οφείλεται σε αναλώσιμο και κατά συνέπεια είναι εκτός εγγύησης. Με πληροφόρησαν δε, πως αν η συσκευή ήταν χτυπημένη, σπασμένη ή παρουσίαζε οποιοδήποτε hardware πρόβλημα θα την αντικαθιστούσαν.
Και ρωτώ:
1. Δεν θα έπρεπε το Πλαίσιο να αντικαταστήσει την συσκευή αφού δεν λειτουργούσε εξ' αρχής χωρίς να μας υποχρεώνει να τρέχουμε σε service αντιπροσωπειών με ότι αυτό συνεπάγεται για τα νεύρα μας?
Εγώ τουλάχιστον αυτό περίμενα από μια σοβαρή επιχείρηση. Αυτό εξ' άλλου ισχυρίζονται και οι υπάλληλοί του πώς διαφοροποιεί το Πλαίσιο από άλλα καταστήματα στα οποία σε τέτοιες περιπτώσεις τρέχεις και δεν φτάνεις. Για παράδειγμα, ψάχνοντας για τηλεόραση αυτό το διάστημα και μιλώντας με υπαλλήλους του για τις τιμές τους συγκριτικά με άλλα καταστήματα (ιντερνετικά και μή), αντιπαραθέτουν στην ακριβότερη τιμή τους την υποστήριξη που θα έχω σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί και το κύρος του ονόματός τους.
2. Από πότε τα remote control θεωρούνται αναλώσιμα και δεν καλύπτονται από εγγύηση?
Με αυτή τη λογική η Fourlis και κάθε Fourlis θα μπορούσε να δίνει τις συσκευές με ελαττωματικά remotes και να σε υποχρεώνει να πληρώνεις για καινούργιο.
3. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει "κακή χρήση" ενός remote control? Εγώ τουλάχιστον το μόνο που σκέφτομαι είναι η χρησιμοποίησή του για να ξεσπάσεις γυρνώντας σπίτι με πολλά νεύρα :smash:αλλά σε αυτή τη περίπτωση τι στο διάολο, θα φαινόταν.
Να σημειώσω τέλος ότι είμαι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο με δεκάδες μικρές και μεγάλες αγορές.
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας.
Ευχαριστώ
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που μου συνέβει και θα ήθελα τις γνώμες σας.
Πριν από μερικές μέρες αγοράστηκε από το Πλαίσιο με ηλεκτρονική παραγγελία ένα DVD Recorder Samsung HR753. Η συσκευή αγοράστηκε από εμένα και προοριζόταν για ένα φίλο ως δώρο. Αφού του το παρέδωσα, την περασμένη εβδομάδα μου ζητά την απόδειξη αγοράς για να το επιστρέψει στο Πλαίσιο καθώς διαπίστωσε πως δεν λειτουργούσε.
Του έστειλα βέβαια την απόδειξη περιμένοντας το Πλαίσιο να του αντικαταστήσει τη συσκευή αφού παρελήφθει χαλασμένο. Αντί γι´αυτό, το Πλαίσιο ισχυρίστηκε ότι δεν μπορεί να εξετάσει τη λειτουργικότητα ή μη της συσκευής και τον παρέπεμψε στο service της αντιπροσωπείας (Service One).
Το Service αποφάνθηκε ότι το πρόβλημα οφείλεται στο remote control, το οποίο όμως θεωρείται ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ και ΔΕΝ καλύπτεται από εγγύηση. Έτσι θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση του remote η οποία θα χρεωθεί. Επίσης επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα, θα πρέπει να αναμένει μέχρι να παραλάβουν. Άδικα προσπαθούσε να τους πείσει πως το remote ποτέ δεν λειτούργησε. Ισχυρίζονταν πως μπορεί να προήλθε από "κακή χρήση" (chic :bang

Πληροφορούμενος τα παραπάνω τηλεφώνησα στο Πλαίσιο αφού εγώ ήμουν ο αγοραστής, προσπαθώντας να τους εξηγήσω τι συμβαίνει και ζητώντας τους να γίνει άμεση αντικατάσταση. Οι υπάλληλοι παρότι ευγενέστατοι, μου είπαν πως είναι πολιτική των αντιπροσωπειών και δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού η βλάβη θεωρείται ότι οφείλεται σε αναλώσιμο και κατά συνέπεια είναι εκτός εγγύησης. Με πληροφόρησαν δε, πως αν η συσκευή ήταν χτυπημένη, σπασμένη ή παρουσίαζε οποιοδήποτε hardware πρόβλημα θα την αντικαθιστούσαν.
Και ρωτώ:
1. Δεν θα έπρεπε το Πλαίσιο να αντικαταστήσει την συσκευή αφού δεν λειτουργούσε εξ' αρχής χωρίς να μας υποχρεώνει να τρέχουμε σε service αντιπροσωπειών με ότι αυτό συνεπάγεται για τα νεύρα μας?
Εγώ τουλάχιστον αυτό περίμενα από μια σοβαρή επιχείρηση. Αυτό εξ' άλλου ισχυρίζονται και οι υπάλληλοί του πώς διαφοροποιεί το Πλαίσιο από άλλα καταστήματα στα οποία σε τέτοιες περιπτώσεις τρέχεις και δεν φτάνεις. Για παράδειγμα, ψάχνοντας για τηλεόραση αυτό το διάστημα και μιλώντας με υπαλλήλους του για τις τιμές τους συγκριτικά με άλλα καταστήματα (ιντερνετικά και μή), αντιπαραθέτουν στην ακριβότερη τιμή τους την υποστήριξη που θα έχω σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί και το κύρος του ονόματός τους.
2. Από πότε τα remote control θεωρούνται αναλώσιμα και δεν καλύπτονται από εγγύηση?
Με αυτή τη λογική η Fourlis και κάθε Fourlis θα μπορούσε να δίνει τις συσκευές με ελαττωματικά remotes και να σε υποχρεώνει να πληρώνεις για καινούργιο.
3. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει "κακή χρήση" ενός remote control? Εγώ τουλάχιστον το μόνο που σκέφτομαι είναι η χρησιμοποίησή του για να ξεσπάσεις γυρνώντας σπίτι με πολλά νεύρα :smash:αλλά σε αυτή τη περίπτωση τι στο διάολο, θα φαινόταν.
Να σημειώσω τέλος ότι είμαι χρόνια πελάτης στο Πλαίσιο με δεκάδες μικρές και μεγάλες αγορές.
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας.
Ευχαριστώ