Εως τίς 13/1/08 στό υπόγειο τού συγκροτήματος τού Θεάτρου τού Ν.Κόσμου θά παίζεται η θεατρική διασκευή τής νουβέλλας τού Νικολάϊ Λέσκωφ πού χρησιμοποιήθηκε και σάν βάση τού λιμπρέττου τής Οπερας τού Ντμίτρι Σοστακόβιτς :Lady Macbeth of Mtsenk.(1936).Φυσικά η όπερα απαγορεύτηκε επί πολλά χρόνια από τό Σταλινικό καθεστώς..
Σκηνοθεσία τής Μάρθας Φριντζήλα..Ναί τής γνωστής performer πού τήν έχουμε ακούσει συχνά σέ τραγούδια τού Θανάση Παπακωνσταντίνου..
Η υπόθεση αφορά ένα ,ας πούμε ,ερωτικό δράμα μιάς γυναίκας καταπιεσμένης και παντρεμένης μέ έναν πλούσιο έμπορο,η οποία ερωτεύεται έναν μουζίκο..Καταλυτική η παρουσία τού ερωτύλου και άξεστου πεθερού τής Κατερίνας.
Παίζουν 4 Ηθοποιοί...
Η παράσταση είναι συγκλονιστική...
Δοσμένη σχετικά σύγχρονα,μέ στοιχεία Μπρεχτικά αλλά και μέ δραματικές κορυφώσεις,συχνά μέ σωστές δόσεις ειρωνείας δέν αφήνει τόν θεατή σέ ´χλωρό κλαρί´..
Και εδώ έχουμε νά κάνουμε με μιά κορυφαία ερμηνεία μιάς μεγάλης Ηθοποιού...
Τής Μαρίας Κεχαγιόγλου,που στον ρόλο τής ´αφυπνισμένης´Κατερίνας,δέν έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγάλες (και τό εννοώ)Ευρωπαίες και Αμερικανίδες ηθοποιούς...
Η Κεχαγιόγλου εξελίσσει διαρκώς τήν Τέχνη της και εδώ σε αυτό το θεατράκι τών 50 θέσεων μάς παρουσιάζει μιά ερμηνεία υψηλοτάτου επιπέδου..
Αποστασιοποιημένη ,άγουρη,ανέραστη,μετατρέπεται σέ μιάν ´άλλη´όταν ξυπνάνε όλες οι υποσυνείδητες ενορμήσεις...
Καί όλο αυτό η Κεχαγιόγλου τό ξετυλίγει μοναδικά στήν εξέλιξη τού έργου..
Καί στό τέλος εξαντλημένη καί αποκαμωμένη ´αποσύρεται´στήν παγωνιά τής θάλασσας...
Ρόλος ´μαρτύριο´γιά έναν ηθοποιό πού πρέπει νάναι γερό σκαρί και πολύ ταλαντούχο πλάσμα γιά να αναμετρηθεί μαζί του..
Κοντά της ο Λαέρτης Μαλκότσης,πού εναλλάσσει ρόλους μεταξύ αφηγητή συζύγου και πεθερού τής Κατερίνας μέ αξιοθαύμαστη ικανότητα...
Από πολύ καλός και επάνω...
Ικανοποιητικός ο Γ.Φριντζήλας στόν ρόλο τού εραστή τής Κατερίνας,όπως και η Δ.Αναστασόγλου σέ πολλαπλούς ρόλους ...
Εάν βρείτε εισιτήρια μήν τήν χάσετε.....
Καί η σκηνοθεσία ,αλλά κυρίως η ερμηνεία τής Κεχαγιόγλου παραπέμπουν σέ αυτό πού θά ονομάζαμε ´Μεγάλο Θέατρο´.
Σκηνοθεσία τής Μάρθας Φριντζήλα..Ναί τής γνωστής performer πού τήν έχουμε ακούσει συχνά σέ τραγούδια τού Θανάση Παπακωνσταντίνου..
Η υπόθεση αφορά ένα ,ας πούμε ,ερωτικό δράμα μιάς γυναίκας καταπιεσμένης και παντρεμένης μέ έναν πλούσιο έμπορο,η οποία ερωτεύεται έναν μουζίκο..Καταλυτική η παρουσία τού ερωτύλου και άξεστου πεθερού τής Κατερίνας.
Παίζουν 4 Ηθοποιοί...
Η παράσταση είναι συγκλονιστική...
Δοσμένη σχετικά σύγχρονα,μέ στοιχεία Μπρεχτικά αλλά και μέ δραματικές κορυφώσεις,συχνά μέ σωστές δόσεις ειρωνείας δέν αφήνει τόν θεατή σέ ´χλωρό κλαρί´..
Και εδώ έχουμε νά κάνουμε με μιά κορυφαία ερμηνεία μιάς μεγάλης Ηθοποιού...
Τής Μαρίας Κεχαγιόγλου,που στον ρόλο τής ´αφυπνισμένης´Κατερίνας,δέν έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγάλες (και τό εννοώ)Ευρωπαίες και Αμερικανίδες ηθοποιούς...
Η Κεχαγιόγλου εξελίσσει διαρκώς τήν Τέχνη της και εδώ σε αυτό το θεατράκι τών 50 θέσεων μάς παρουσιάζει μιά ερμηνεία υψηλοτάτου επιπέδου..
Αποστασιοποιημένη ,άγουρη,ανέραστη,μετατρέπεται σέ μιάν ´άλλη´όταν ξυπνάνε όλες οι υποσυνείδητες ενορμήσεις...
Καί όλο αυτό η Κεχαγιόγλου τό ξετυλίγει μοναδικά στήν εξέλιξη τού έργου..
Καί στό τέλος εξαντλημένη καί αποκαμωμένη ´αποσύρεται´στήν παγωνιά τής θάλασσας...
Ρόλος ´μαρτύριο´γιά έναν ηθοποιό πού πρέπει νάναι γερό σκαρί και πολύ ταλαντούχο πλάσμα γιά να αναμετρηθεί μαζί του..
Κοντά της ο Λαέρτης Μαλκότσης,πού εναλλάσσει ρόλους μεταξύ αφηγητή συζύγου και πεθερού τής Κατερίνας μέ αξιοθαύμαστη ικανότητα...
Από πολύ καλός και επάνω...
Ικανοποιητικός ο Γ.Φριντζήλας στόν ρόλο τού εραστή τής Κατερίνας,όπως και η Δ.Αναστασόγλου σέ πολλαπλούς ρόλους ...
Εάν βρείτε εισιτήρια μήν τήν χάσετε.....
Καί η σκηνοθεσία ,αλλά κυρίως η ερμηνεία τής Κεχαγιόγλου παραπέμπουν σέ αυτό πού θά ονομάζαμε ´Μεγάλο Θέατρο´.