κατι τρελο............

sotiris36

New member
17 June 2016
13
θα κανω μια ερωτηση τρελη που ισως ειναι και νομικης φυσεως.
λοιπον........... ειχα τηλεοραση , ειχα κανει επεκταση εγγυησης απο το μαγαζι που την πηρα, χαλασε, ηρθαν απο την εταιρια πηραν την τηλεοραση. το καταστημα με ενημερωσε πως δεν φτιαχνεται και λογω της εγγυησης εχω ενα πιστωτικο να παω να παρω αλλη. ολα καλα εως εδω.

ερωτηση : την τηλεοραση που χαλασε μπορω να την παρω πισω?????? δικια μου δεν ειναι????? δεν την ειχα πληρωσει???? ξερει κανεις? κανω καπου λαθος στο σκεπτικο μου?????

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

α ν α διευκρινισω. οταν λεω εταιρια εννοω απο το σερβις της μαρκας της τηλεορασης. οταν λεω καταστημα εννοω απο εκει που την αγορασα. καμια σχεση το ενα με το αλλο. την τηλεοραση την εχει η εταιρεια τωρα, οχι το καταστημα του οποιου εκανα την επεκταση εγγυησης!
 
απο τη στυγμη που εχεις πιστοτικο να παρεις αλλη ...η τηλεωραση ανοικη στη εταιρια.... εαν δεν ειχες εγγυηση θα γυνοταν επιστροφη
εδω στη αλαζουν και εχεις παραπονο;ρωτα ποσο ειναι το πιστοτικο και διαλεξε αλλη τηλεωραση το πολυ αν εχεις δυνατοτητα να προσθεσης
κατι και να παρεις και καλητερο μοντελο απο αυτο που ειχες .....καλες αγορες
 
θα κανω μια ερωτηση τρελη που ισως ειναι και νομικης φυσεως.
λοιπον........... ειχα τηλεοραση , ειχα κανει επεκταση εγγυησης απο το μαγαζι που την πηρα, χαλασε, ηρθαν απο την εταιρια πηραν την τηλεοραση. το καταστημα με ενημερωσε πως δεν φτιαχνεται και λογω της εγγυησης εχω ενα πιστωτικο να παω να παρω αλλη. ολα καλα εως εδω.

ερωτηση : την τηλεοραση που χαλασε μπορω να την παρω πισω?????? δικια μου δεν ειναι????? δεν την ειχα πληρωσει???? ξερει κανεις? κανω καπου λαθος στο σκεπτικο μου?????

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

α ν α διευκρινισω. οταν λεω εταιρια εννοω απο το σερβις της μαρκας της τηλεορασης. οταν λεω καταστημα εννοω απο εκει που την αγορασα. καμια σχεση το ενα με το αλλο. την τηλεοραση την εχει η εταιρεια τωρα, οχι το καταστημα του οποιου εκανα την επεκταση εγγυησης!

Η εγγύηση που έχεις είναι οτι σε περίπτωση που χαλάσει η τηλεόραση, θα σου την αντικαταστήσουν - όχι ότι θα σου δώσουν μια άλλη ως αποζημίωση.

Το κατάστημα έχει συνεργασία με το service, δεν θα σε έστελνε σε κάποιον που δεν έχει καμία σχέση.
 
Απάντηση: Re: κατι τρελο............

Καλησπέρα,

Λογικά απάντηση για τα ερωτήματά σου θα βρείς στην σύμβαση επέκτασης εγγήσης που έχει υπογράψει.

Από την στιγμή που θα λάβεις πιστωτικό -δηλαδή τα λεφτά σου πίσω - η συσκευή θα επιστραφεί στο κατάστημα -εταιρεία με την οποία έχεις την σύμβαση.

Το θέμα που νομικά θα πρέπει να δείς είναι τι αναφέρεται στην σύμβαση σε αδυναμία επισκευής.
Πώς εξυπηρετήσαι? Με πίστωση ή με αντικατάσταση της ελλατωματίκης με αντίστοιχο τρέχων μοντέλο.
Παίζει το αντίστοιχο τρέχων μοντέλο να είναι ποιό ακριβό απο τα χρήματα που κόστισε η παλιά σου και τα γατάκια σου επιστ´ρεφουν χρήματα.