Κλειστε τους ενισχυτες ας μιλησουμε για γκαζια

techie

AVClub Enthusiast
18 June 2006
1,131
Δεν μιλαω φυσικα για σαρδελοκουτια αλλα για μηχανες.
Εχουμε και λεμε δινω το παλιοtransalp μου και ψηνομαι ασχημα για Vfr 800 06,
εχει παρει τιποτα το αυτι σας ποτε θα βγαλουν καινουργιο μοντελο??????
 
Το νέο μοντέλο δεν νομίζω να αργήσει και πολύ.Είναι καιρός να γίνει μία ανανέωση στο ήδη υπάρχον μοντέλο.
 
Εχω μπερδευτει θελω κατι σε honda sport με ανθρωπινη θεση οδηγησης και φερινγκ και δεν μου αρεσει το cbf 600,1000 αλλα δεν θελω να παρω κατι και μετα απο λιγο να δω τον αντικαταστατη του και να χτυπαω το κεφαλι μου.
Βεβαια κατι πηρε το ματι μου στο internet οτι σκοπευουν να κανουν το vfr 1300
 
Kαλά τα γκάζια αλλά θέλει και X2 προσοχή στον δρόμο. Προτιμώ το κλειστό μου car χωρίς βροχές και με climatronic.
 
το VFR 800 ειναι ενα απο τα καλύτερα μηχανακια της αγορας. Ηοnda αξιοπιστια, ποιοτητα κατασκευης και με λογικη θεση οδηγησης οπως λεει και ο φιλος. Δυστυχως δεν ξερω ποτε βγαινει το νεο μοντελο αλλα συνηθως προς τα Χριστούγεννα γινεται αυτο, αν θυμαμαι καλα.
 
Φιλε Δημοσθενη συμφωνω μαζι σου
Ποιοτητα κατασκευης, αξιοπιστια, καλη μεταπωλητικη αξια, εργονομια και φιλικοτητα.
Ειμαι ερωτευμενος με το vfr απο τοτε που πρωτοπαρουσιστηκε το οποιο ειναι οτι ποιο κοντινο στο θεικο dreambike NR750.
Μαλον θα το παρω αν και ακουω οτι μπορει να το βγαλουν και σε V5 με 1000cc.

1024x768.html
 
Last edited:
Bρε παιδιά δεν βρίσκετε τραγικό τον θόρυβο που κάνουν κάποια «πειραγμένα» μηχανάκια? Eίναι πια τέτοια μούρη και το κάνουν αυτό επίτηδες? (το πείραγμα εννοώ) Tο βρίσκω τραγικό.
 
Δεν νομίζω ότι είναι ψευτόμαγκας κάποιος που έχει κάνει τούμπανο το μηχανάκι του από το tuning ή έχει αλλάξει έστω την εξάτμισή του.Είναι προσπάθεια αύξησης επιδόσεων, αισθητικής επέμβασης ακόμα και διαφορετικότητας.Όσον αφορά τον ήχο,ok,κάποιοι ενοχλούνται αλλά κάποιοι άλλοι(όπως εγώ) γουστάρω να νιώθω ότι ανάμεσα στα πόδια μου έχω μηχανή και όχι κάποια αθόρυβη ηλεκτρική ραπτομηχανή.HAIL LEOVINCE!
 
Συνηθως αυτοι που κανουν πολυ φασαρια ειναι αυτοι που πειραζουν τα παπια και το μονο που πετυχαινουν ειναι να εκνευρίζουν τον κοσμο!
οσοι ειναι συνειδητα λατρεις των επιδόσεων παιρνουν κατι με μεγαλύτερο κυβισμο!
 
Ducatakias Ducatakias:):)
Ok αλλα θυμισου τα αυτα οταν η μηχανη δεν παιρνει μπρος για απροσδιοριστους παντα λογους:):)
 
Φιλε Δημοσθενη με νοιωθεις συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα σου:)
 
Για να μαθαινουν οι νεοι

Μιλαμε για μηχανη που παρουσιαστηκε το 1992
κατασκευαστηκε μονο σε 1000 κοματια
V4 750cc 32 Βαλβιδες
125 αλογα οταν το μονο ποιο γρηγορο ηταν το kawasaki zzr me 1100cc
εξωτικη τεχνολογια σε ολα τα μερη της
τιμη γυρω στα 12.000.000 εκ δρχ
οβαλ πιστονια
φορος τιμης στην αγωνιστικη του 68 που ετρεξε μονο σε 1 αγωνα κοντρα σε ιδιου κυβισμου διχρονα και τα κερδισε αλλα πηρε φωτια στον τερματισμο και αποσυρθηκε για λογους πληγωμενου εγωισμου απο την honda που πιστευε παντα στα τετραχρονα και τωρα 20 χρονια μετα δικαιωνεται.

27597.gif