- 17 June 2006
- 49,609
Πιστοί στο ραντεβού μας, που πλέον έχει καταντήσει κάθε μήνα και βάλε λόγω οικογενειακών βαρών και έχοντας προηγουμένως καταναλώσει μισή στάνη πρόβατα και γουρουνάκια και δυό τουρτίτσες από τον Τερκενλή λόγω διπλών γενεθλίων σε Ταβέρνα της Ραιδεστού- χρονιάρα μέρα και φυσικά με τεράστιο βάρος στο στομάχι και στη διάθεση λόγω ήττας εθνικής (τρομάρα μας) έτρεξα γιά τον καλό μου καφέ....
Ένας είναι ο καφές: τα´παμε...
Ο Ντοκ με περίμενε με μπόλικο υλικό, που φυσικά το ακούσαμε επί τροχάδην καθώς είχε γυρίσει κι η ώρα και το βιολογικό μας ρολόι διαμαρτυρόταν...
Το πρόγραμμα?
Ξεκίνησε με τους ανεκδιήγητους Fall.
Αυτή η "δισκάρα" που στάματησε στο δρόμο γιά να εμπεδώσει και να σημειώσει τον τίτλο μη χάσει η Βενετιά βελόνι....
Ένα χιλιοειπωμένο ριφ, αρκούντως βρώμικο και εντελώς κοινότυπο. Οι Τύποι να επιμένουν στο εν λόγω ριφ με ενθουσιασμό 13χρονου που ανακαλύπτει κιθάρα και μπάσο, γιά περίπου 7 λεπτά με μόνη διαφοροποίηση ένα διπλασιασμό του τέμπο κάπου, εκεί μέσα στη δίνη του ριφ, γιά 1 δευτερόλεπτο...
Όπως είπα του Ντοκ (δική του φρασεολογία):γλυτώσαμε 16 ευρώ...
Στη συνέχεια δεν είμαι σίγουρος, αλλά ακούσαμε ένα δίσκο με κάτι πρόβατα στο εξώφυλλο. Δεν ξέρω αν ήταν το πρόβατο που χώνευα μέσα μου που διαμαρτυρότανε σε συμπαράσταση, ....γλυτώσαμε σύνολο 35 ευρώ...
Προηγουμένως ακούσαμε τον νέο της Norah Jones. Καλός αλλά πολύ πιό πίσω από τον δεύτερό της (αν δεν κάνω λάθος) feels like home.... Σύνολο κάπου 55 ευρώ....!
Μετά το γυρίσαμε στις παρυφές του πανκ.
Clash Sandinista... Πως μου ξέφυγε αυτό δεν το γνωρίζω. Μάλλον άκουσα και εγώ το πρώτο τους και είπα "έκλεισα μ αυτούς" ή blame it on jazz....Πολύ καλός δίσκος, πολύ υλικό, επανέκδοση με πραγματικά καλή ηχογράφηση, άριστη επιλογή sidemen μουσικών, ευρήτητα θεμάτων, όλα μέσα. ϊσως και να το αγοράσω, αν και μετά από 30 χρόνια....δεν ξέρω πόσες φορές θα το ακούω πιά...
Μετά ήρθε το πρώτο χαστούκι. Η Νίκο στην επανέκδοση των δυό από τους πρώτους της δίσκους.
Πρωτόλεια ηχογράφηση, λιτό μπακγκραουντ, στοιχειό η φωνή σε τρυπάει στο μεδούλι της σπονδυλικής. Ο μέγας μάγειρας Cale φυσικά είναι υπεύθυνος, αλλά οι συνθέσεις είναι φτιαγμένες από βαρύ μέταλλο. Η φωνή...η φωνή είναι αλλού. Από τους λίγους δίσκους που μου κάνανε καλή εντύπωση με τη μία. Φυσικά του 1969 και 70.... Σαν να σου λέει:πρόσεξε, στην επόμενη πενταετία θα αλλάξει η μουσική. Θα αγοραστεί.
Μετά έχω ένα κενό help Doc....
Ακούσαμε κάτι ξενέρωτους Αυστραλούς ή κάτι τέτοιο, που θέλανε να είναι ο James Taylor, οι Mamas & Pappas και δεν ξέρω ποιός άλλος της εποχής. καλό γιά να ακούς χαρούμενα, αλλά ως εκεί. Οι κιθάρες ηχογραφημένες πολύ μπροστά, γενικά ήχος 70. Αν το ήξερα από τότε θα το αγαπούσα.
Μετά γιά να στανιάρουμε ακούσαμε φυσικά το Tales.....
Είχα καιρό να το ακούσω.
Όποιος διαβάζει αυτά και δεν γουστάρει yes έχει χάσει σημαντικά πράγματα...
Δεν θέλω να πω πολλά. Η μουσική ήταν τόσο ξεσηκωτική και τόσο τραβηχτική. Σε σήκωνε και σου έλεγε κουνήσου μπες μέσα. Τρόπος του λέγειν βέβαια, αλλά μιλάμε γιά δομές και πυκνό γράψιμο που λίγοι μπορούσαν να κάνουν τότε.
Στη συνέχεια έβγαλε ένα κουτί του Fripp. Αλλη περίπτωση. Ο Fripp όταν έβρισκε τα σκούρα έσπαζε το συγκρότημα. Σε ντουο, τριο ό,τι του καθότανε.
Και όλα αυτά live στην Αμερική. Ό,τι πρέπει γιά μετά τους yes. Αλλος μαγνήτης. Απύθμενο μπάσο δια χειρός Levin και του άλλου με το stick ο Βruford και ο Belew σε τύμπανα και κάτσε καλά. Δυστυχώς θέλει αφοσίωση και υποταγή. Δεν μπορείς (εγώ) να διαβάσεις εφημερίδα, και δυστυχώς δεν μπορείς να παίξεις μαζί του. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι παίξεις εναντίον του. Αλλά μεγάλο κεφάλι.
Τέλος ακούσαμε τον περίφημο Craig Taborn. 4 κορυφαίοι μουσικοί, που ο ένας στηρίζεται στον άλλον και μαθαίνει ο ένας να παίζει το ρόλο των άλλων. Κάτι σαν να λέμε "πάω γιά τσιγάρο κάτσε στο πόδι μου και παίξε και τα δικά σου".
Ευρηματική jazz, με προχωρημένες ιδέες από ηλεκτρονική. Οι fourtet ωχριούν. Εδώ έχουμε αληθινή jazz με τη σωστή δόση ηλεκτρονικών. Πρέπει να αγοραστεί επίσης. Νέοι ορίζοντες.
Αυτά εν ολίγοις.
Δεν ξέρω τι ξέχασα.
Μιλάμε ακούγαμε και ελάχιστα μιλούσαμε.
Δεν έκατσα και πολύ.
Πρέπει να εντρυφήσω κι άλλο.
Το συμπέρασμα ?
για μένα και γιά σας?
Πάρτε τη Νίκο και τον Ταμπορν.
Γιά σας και μόνο ?
Πάρτε το Tales. Έστω 30 χρόνια μετά. !
Ένας είναι ο καφές: τα´παμε...
Ο Ντοκ με περίμενε με μπόλικο υλικό, που φυσικά το ακούσαμε επί τροχάδην καθώς είχε γυρίσει κι η ώρα και το βιολογικό μας ρολόι διαμαρτυρόταν...
Το πρόγραμμα?
Ξεκίνησε με τους ανεκδιήγητους Fall.
Αυτή η "δισκάρα" που στάματησε στο δρόμο γιά να εμπεδώσει και να σημειώσει τον τίτλο μη χάσει η Βενετιά βελόνι....
Ένα χιλιοειπωμένο ριφ, αρκούντως βρώμικο και εντελώς κοινότυπο. Οι Τύποι να επιμένουν στο εν λόγω ριφ με ενθουσιασμό 13χρονου που ανακαλύπτει κιθάρα και μπάσο, γιά περίπου 7 λεπτά με μόνη διαφοροποίηση ένα διπλασιασμό του τέμπο κάπου, εκεί μέσα στη δίνη του ριφ, γιά 1 δευτερόλεπτο...
Όπως είπα του Ντοκ (δική του φρασεολογία):γλυτώσαμε 16 ευρώ...
Στη συνέχεια δεν είμαι σίγουρος, αλλά ακούσαμε ένα δίσκο με κάτι πρόβατα στο εξώφυλλο. Δεν ξέρω αν ήταν το πρόβατο που χώνευα μέσα μου που διαμαρτυρότανε σε συμπαράσταση, ....γλυτώσαμε σύνολο 35 ευρώ...
Προηγουμένως ακούσαμε τον νέο της Norah Jones. Καλός αλλά πολύ πιό πίσω από τον δεύτερό της (αν δεν κάνω λάθος) feels like home.... Σύνολο κάπου 55 ευρώ....!
Μετά το γυρίσαμε στις παρυφές του πανκ.
Clash Sandinista... Πως μου ξέφυγε αυτό δεν το γνωρίζω. Μάλλον άκουσα και εγώ το πρώτο τους και είπα "έκλεισα μ αυτούς" ή blame it on jazz....Πολύ καλός δίσκος, πολύ υλικό, επανέκδοση με πραγματικά καλή ηχογράφηση, άριστη επιλογή sidemen μουσικών, ευρήτητα θεμάτων, όλα μέσα. ϊσως και να το αγοράσω, αν και μετά από 30 χρόνια....δεν ξέρω πόσες φορές θα το ακούω πιά...
Μετά ήρθε το πρώτο χαστούκι. Η Νίκο στην επανέκδοση των δυό από τους πρώτους της δίσκους.
Πρωτόλεια ηχογράφηση, λιτό μπακγκραουντ, στοιχειό η φωνή σε τρυπάει στο μεδούλι της σπονδυλικής. Ο μέγας μάγειρας Cale φυσικά είναι υπεύθυνος, αλλά οι συνθέσεις είναι φτιαγμένες από βαρύ μέταλλο. Η φωνή...η φωνή είναι αλλού. Από τους λίγους δίσκους που μου κάνανε καλή εντύπωση με τη μία. Φυσικά του 1969 και 70.... Σαν να σου λέει:πρόσεξε, στην επόμενη πενταετία θα αλλάξει η μουσική. Θα αγοραστεί.
Μετά έχω ένα κενό help Doc....
Ακούσαμε κάτι ξενέρωτους Αυστραλούς ή κάτι τέτοιο, που θέλανε να είναι ο James Taylor, οι Mamas & Pappas και δεν ξέρω ποιός άλλος της εποχής. καλό γιά να ακούς χαρούμενα, αλλά ως εκεί. Οι κιθάρες ηχογραφημένες πολύ μπροστά, γενικά ήχος 70. Αν το ήξερα από τότε θα το αγαπούσα.
Μετά γιά να στανιάρουμε ακούσαμε φυσικά το Tales.....
Είχα καιρό να το ακούσω.
Όποιος διαβάζει αυτά και δεν γουστάρει yes έχει χάσει σημαντικά πράγματα...
Δεν θέλω να πω πολλά. Η μουσική ήταν τόσο ξεσηκωτική και τόσο τραβηχτική. Σε σήκωνε και σου έλεγε κουνήσου μπες μέσα. Τρόπος του λέγειν βέβαια, αλλά μιλάμε γιά δομές και πυκνό γράψιμο που λίγοι μπορούσαν να κάνουν τότε.
Στη συνέχεια έβγαλε ένα κουτί του Fripp. Αλλη περίπτωση. Ο Fripp όταν έβρισκε τα σκούρα έσπαζε το συγκρότημα. Σε ντουο, τριο ό,τι του καθότανε.
Και όλα αυτά live στην Αμερική. Ό,τι πρέπει γιά μετά τους yes. Αλλος μαγνήτης. Απύθμενο μπάσο δια χειρός Levin και του άλλου με το stick ο Βruford και ο Belew σε τύμπανα και κάτσε καλά. Δυστυχώς θέλει αφοσίωση και υποταγή. Δεν μπορείς (εγώ) να διαβάσεις εφημερίδα, και δυστυχώς δεν μπορείς να παίξεις μαζί του. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι παίξεις εναντίον του. Αλλά μεγάλο κεφάλι.
Τέλος ακούσαμε τον περίφημο Craig Taborn. 4 κορυφαίοι μουσικοί, που ο ένας στηρίζεται στον άλλον και μαθαίνει ο ένας να παίζει το ρόλο των άλλων. Κάτι σαν να λέμε "πάω γιά τσιγάρο κάτσε στο πόδι μου και παίξε και τα δικά σου".
Ευρηματική jazz, με προχωρημένες ιδέες από ηλεκτρονική. Οι fourtet ωχριούν. Εδώ έχουμε αληθινή jazz με τη σωστή δόση ηλεκτρονικών. Πρέπει να αγοραστεί επίσης. Νέοι ορίζοντες.
Αυτά εν ολίγοις.
Δεν ξέρω τι ξέχασα.
Μιλάμε ακούγαμε και ελάχιστα μιλούσαμε.
Δεν έκατσα και πολύ.
Πρέπει να εντρυφήσω κι άλλο.
Το συμπέρασμα ?
για μένα και γιά σας?
Πάρτε τη Νίκο και τον Ταμπορν.
Γιά σας και μόνο ?
Πάρτε το Tales. Έστω 30 χρόνια μετά. !
Last edited: